Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-16, 15:13   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg har kjøpt fimo(?)-leire og skal lage slike små hjerter. Ga opp å lage egen leire, formen er ikke helt der. Tror det blir bra med kjøpt leire og jeg. Eneste er vel at man ikke kan blande inn kanel.

Fimo-leire blir veldig fint.

Gammel 16-11-16, 15:29   #2
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Fimo-leire blir veldig fint.

Det var dyrt nok, så satser på det.

Tåler fimo-leire mye, i forhold til å henge utenpå pakker etc. Knekker det lett?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:28   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sendt avgårde de første julegavene i dag.

Gammel 17-11-16, 22:16   #4
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt en del gaver

Gammel 17-11-16, 23:29   #5
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg har kjøpt miljøvennlig julepapir, men ingen gaver. Har skrevet ned oppskrift på to varianter av julegodt, men ikke laget de enda. Men ungene(og jeg) har laget masse pakkelapper med tegninger av nisser, snømenn, engler, Rudolf, juletre osv., og pyntet med glitterpenn, paljetter, blonder og stoffrester.

Gammel 17-11-16, 23:40   #6
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En julegave kjøpt på nettet nå. Tilbud på lego på lekmer.no og fri frakt. Lettere blir det ikke.

Gammel 18-11-16, 09:30   #7
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Fikk bestilt julekort i går. Droppet å ta egne bilder til formålet denne gangen. Bestilte fra Nfoto, som også hadde et tilbud som bare gjaldt en dag..

Gammel 18-11-16, 10:13   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte på Optimalprint nå, og fikk 50 % rabatt. Jeg gikk inn fra en rabattside, og da får du tydeligvis rabatten i to døgn uansett når du går inn.
Valgte glosset forside, så får vi se hvordan det blir.

Gammel 18-11-16, 10:52   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk sendt med ungene de julegavene jeg skulle ha sendt til Tromsø. Har kjøpt en del julegaver, bl.a noen glasskrukker jeg skal fylle med et eller annet. Litt usikker på om jeg skal lage noe selv, eller sende det.

Gammel 18-11-16, 11:25   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå vil jeg også være med her!

Holder på med julegavestrikking (på kontoret! ), planlegger juleverksted og har allerede bakt (og spist) første batch med pepperkaker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 15:57   #11
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Så effektive dere er som har sendt gaver allerede!

I dag var storebror hos en klassekamerat og de to yngste jublet da vi foreslo lekerommet på kjøpesenteret så jeg og mannen fikk tid alene til å ta en runde og fikk kjøpt en del ting i vi trenger samt alle julegavene til mannens familie, med unntak av svigerfar som skal få fotobok med bilder av barna. På nest siste butikk kjente jeg at grensen var nådd og futten var ute så det var godt å komme hjem og slenge seg på sofaen litt.

Gammel 18-11-16, 19:40   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt julekalender til gutta og mannen, sjokolade denne gangen. Jeg har tenkt ut hva jeg skal kjøpe til et par nevøer, og muligens til gutta.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 19:43   #13
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Fått sendt avgårde tre pakker! Det er supertidlig til meg å være. Handlet putetrekk på kremmerhuset og litt nytt pynt til adventsstaken. Lurte på å ha hvite lys i år, spørs om ungene protesterer.
Har spist en pose med skumnisser og har fryktelig lyst på pepperkaker.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 21:53   #14
millact

Standard

Kjøpte en boks pepperkaker i dag. Vi var enige om at de var litt kvalmende. Liker best de hjemmelagede i grunnen.

Gammel 19-11-16, 16:13   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, jeg har bestilt en gave! Det blir den første som er i boks.

Gammel 19-11-16, 16:22   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå nærmer det seg! Jeg liker å pynte til advent og vil egentlig helst gjøre det nå. Jeg legger på duk (det har vi bare i desember ) og pynter mrd lys i vinduene. Noen julegardinenes har jeg også, faktisk. Jeg har kontroll på det meste av gavene, på vei til meg i posten. Jeg elsker netthandel! I år har jeg handlet mye på Epla.

Gammel 19-11-16, 16:37   #17
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ferdig med pakkekalenderen, og er veldig fornøyd med det. Julegaver tenker jeg ikke på i det hele tatt før jeg er ferdig med podens bursdag i begynnelsen av desember.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 16:39   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knapt begynt på kalender. Begynte så smått med å finne frem gåter og nøtter å trimme hjernen på, tanken er at de tre barna får åpne en 'luke' hver tredje dag. Lurer på å bryte prinsippet mitt og pakke inn en karamell sammen med gåten.

Gammel 19-11-16, 18:15   #19
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått ordnet en gave idag og det holdt. Nyåpning av senteret og alt for mange folk.
Vi har pinnekjøtt jeg vann til imorgen. :namnam:

Gammel 19-11-16, 16:38   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

(Jeg liker ikke å tenke på jul før etter bursdagen min som er på onsdag.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.