Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 22:35   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjøpte meg disse idag ...

Disse er nok litt små i str
Så jeg fikk noe j**** gnagsår!!
Og de er nok litt ubrukelige for meg

(rop ut om noen trenger et par i str 41 - mer 40-40,5)

(PS: de er kjøpt på Euro Sko / Falkanger og er Roots)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-09-07, 10:42   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I går fikk jeg noe så interessant som:

1 stk. Tupperware shaker
1 stk. stormtrekk/regntrekk til OTH UJ-sportsvognen
1 stk. veldig pent brukt Nøstebarn lammeskinn (det største)

*redebygging på gang?*

Gleder meg til tom babymage og januarsalg

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-09-07, 13:36   #3
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

...og så gikk jeg en tur på Storo Senteret i lunsjen. Skulle ha en strømpebukse med plass til magen og et par truser til poden på HM. Kom ut over 800,- kr. fattigere og flere gravidtopper rikere. Jeg trøster meg med at jeg nok helt sikkert har behov for det.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-09-07, 16:01   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jakke fra Adidas. Trodde ikke det gikk å få noe stripefritt derfra.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 21:55   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jakke fra Adidas. Trodde ikke det gikk å få noe stripefritt derfra.

Den var fin.
Korleis er Addidas i størrelsen?

Gammel 14-09-07, 21:59   #6
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Den var fin.
Korleis er Addidas i størrelsen?

Tja si det. Tror de er normale -. Dvs heller litt små enn litt store. De fleste "sportsmerker" er litt små i str.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 13-09-07, 16:09   #7
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Fin jakke, Pastill. Jeg trenger også ny vinterjakke. Denne kunne vært et alternativ til min ettergravidmage-tid. Er den veldig kort?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-09-07, 16:15   #8
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Fin jakke, Pastill. Jeg trenger også ny vinterjakke. Denne kunne vært et alternativ til min ettergravidmage-tid. Er den veldig kort?

Den er bestilt på nett så vet ikke ennå.
Men tror den brede strikken gjør den ganske lang. Rett over rumpa eller noe.
Jeg har så mange "fine" jakker.. så denne skal liksom være hverdagsjakken.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 13-09-07, 18:37   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har hentet See by Chloe kåpen min samt kjøpt en enkel bomullsgenser fra Odd Molly

Gammel 14-09-07, 00:08   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har hentet See by Chloe kåpen min samt kjøpt en enkel bomullsgenser fra Odd Molly

Den var knallfin!

Gammel 14-09-07, 14:45   #11
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt vinterdressen fra KapAhl til lillemann i dag og reservert en til knøtt. Vi hadde den til lillemann i fjor og var kjempefornøyd (i allefall etter at jeg satte inn knapper nede så strikken kan byttes).

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 18:49   #12
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jakken er i alle fall helt nyydelig!

Tror skjørtet og jakken vil være fint sammen. Menne...du blir jo ganske blå, da.

Gammel 14-09-07, 19:00   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det skjørtet i grått, Angelique! Kjempefint, synes jeg ihvertfall. Jeg bruker det med en grå strikkejakke til, samt tunikaen det er bildet av noen sider bak her.

Jeg elsker den blåfargen jeg, og har anskaffet disse:

(Tunikaen min er samme farge som strikkejakken over. Dvs midnattsblå med beigebrune detaljer. Kjempefin! Men fant ikke den fargekombinasjonen på nett.)

Og så VIL jeg har dette skjørtet - er det noen som har sett det noe sted? Det er jo ingen som har tatt det inn!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 19:26   #14
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Missa: nydelig!

Angelique: Jeg synes skjørtet er veldig fint, men er usikker på lengden, fikk ikke noe inntrykk fra bildene. Du kan jo selvsagt bruke den hvite bomullsgenseren (tidligere innlegg) under jakken, da vil du jo bryte det fint.

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 19:59   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har det skjørtet i grått, Angelique! Kjempefint, synes jeg ihvertfall. Jeg bruker det med en grå strikkejakke til, samt tunikaen det er bildet av noen sider bak her.

Jeg elsker den blåfargen jeg, og har anskaffet disse:

(Tunikaen min er samme farge som strikkejakken over. Dvs midnattsblå med beigebrune detaljer. Kjempefin! Men fant ikke den fargekombinasjonen på nett.)

Og så VIL jeg har dette skjørtet - er det noen som har sett det noe sted? Det er jo ingen som har tatt det inn!

Mener det har dette skjørtet i brunt hos Cara
Ganske sikker på det.Kjolenhar de også
Skjørtet er utrolig fint

Lengden er rett over kneet på meg
Jeg må rpøve det med blå strømpebukser til
Fikk ganske dårlig inntrykk i butikken med sort ehalvsokker til
Da ser alt utrolig teit ut

Gammel 17-09-07, 21:04   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne - i denne farven - prøvde jeg hos Chicas på lørdag. Ny-y-ydelig, og veldig deilig å ha på. Den noe stive prisen ga meg beslutningsnevroser, og det endte med at jeg lot den bli igjen i butikken. Det at den fortsatt spøker på netthinnen min tyder imidlertid på at jeg kanskje må ha den likevel...

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 21:08   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

To nye HM-kjoler:

... denne har jeg i svart, ikke jeansfarve.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 21:59   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Denne - i denne farven - prøvde jeg hos Chicas på lørdag. Ny-y-ydelig, og veldig deilig å ha på. Den noe stive prisen ga meg beslutningsnevroser, og det endte med at jeg lot den bli igjen i butikken. Det at den fortsatt spøker på netthinnen min tyder imidlertid på at jeg kanskje må ha den likevel...

Jeg har de i beige med jakken til, og elsker den
Bruker den med brune bukser under, og det er et veldig flott antrekk

Gammel 17-09-07, 22:44   #19
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har det akkurat på samme måte...

Gammel 14-09-07, 21:41   #20
Pastill
Pauset

Standard

DENNE fra hm.

Og disse!

Pastill er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.