Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 20:33   #301
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, det var jo jeg som hadde det aller siste innlegget i denne klassiker(?)en før Sitron kom og ødela alt sammen.

Haha!

Gammel 24-03-08, 20:33   #302
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må vi begynne å fjase på nytt?

Gammel 24-03-08, 20:42   #303
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Ethvert forum vil bli påvirket av hvilke medlemmer det har. Her inne er det mange som har bra utdannelse og er opplyste og engasjerte, og ikke alle vil passe inn. Mange som har gått over hit ønsker større takhøyde og mindre kos enn på NM, og mange synes det er morsomt og lærerikt å diskutere skikkelig. Det er ikke nødvendigvis et mål å bli enige, men å utveksle meninger.

Det som er litt viktig å huske på er at uenighet i en sak ikke betyr at andre brukere ikke liker deg. Personangrep er aldri ok, men man må nesten tåle å se egne innlegg bli sitert og plukket fra hverandre.

Og hurra for det!

Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:58   #304
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner jeg har vært på påskeferie, og har en krevende baby,- for denne tråden har jeg utrolig nok ikke fått med meg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:01   #305
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg skjønner jeg har vært på påskeferie, og har en krevende baby,- for denne tråden har jeg utrolig nok ikke fått med meg.

Det er kanskje også fordi det er en tråd fra 2006 som Sitron trakk frem i dag.

Gammel 24-03-08, 21:02   #306
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Da forstår jeg mer!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:13   #307
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, noen som kjeder seg litt på tampen av påsken?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:21   #308
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sitron er en dramadronning.. bare lager krangler.. fysj og fy.

Sitron har hatt for lang påskeferie.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 02:37   #309
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg har faktisk lest hele tråden.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 02:44   #310
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Nå har jeg jaggu lest hele tråden om helseattest også.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:42   #311
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:47   #312
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Pokker, hvor ble formiddagen min av? Jeg har visst lest begge trådene jeg også.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:46   #313
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må seriøst lære meg å se på datoen på innleggene.
Har lest rubbel og bit!

Gammel 25-03-08, 12:58   #314
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Gammel 25-03-08, 13:40   #315
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg må seriøst lære meg å se på datoen på innleggene.
Har lest rubbel og bit!

Du har jo "expired" så du må jo nesten regne med å måtte lese en del om igjen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:16   #316
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er faktisk ikke rapportert et eneste innlegg her inne. Den eneste brukeren som har blitt rapportert har vist seg å være en riktig så hyggelig person. Rapporteringsknappen er også for alle registrerte brukere.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ja, hvem er dette forumet for ?
Etter å ha lest utallige tråder og innlegg her inne det siste døgnet, begynner jeg virkelig å lure på om JEG har noe her å gjøre. Det er satt slike "normer" her at jeg iallefall ikke føler meg komfortabel. Man må virkelig være forsiktig med hvordan en ordlegger seg, - og ikke minst hvor man setter komma og punktum elller utrops-og spørsmålstegn. I tillegg må en passe på å ikke bruke feil skrifttype eller farge, for da er går det ikke an å lese det en skriver. Og smilybruk ?

Men hva med innholdet i det man skriver ? For enkelte betyr det visst mindre om man ikke har skrevet et grammatikalsk 100% korrekt innlegg.

Livet mitt er for kort til å kaste bort på slike detaljer....

Det var koselig å treffe mange av dere - og det er flere diskusjoner jeg kunne tenkt meg å delta i.

Men jeg velger å si takk for meg i denne omgang

Dette synes jeg faktisk er vanskelig å lese.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Du har jo "expired" så du må jo nesten regne med å måtte lese en del om igjen.

Jeg bestemte meg for å være med jeg, såh!

Gammel 25-03-08, 17:38   #317
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Dette synes jeg faktisk er vanskelig å lese.

Hva var vanskelig med det da?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:48   #318
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hva var vanskelig med det da?

Liten skrift, og fargen...Jeg må myse for å lese det.

Gammel 25-03-08, 17:57   #319
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Du er blitt så gammel du. Tips: Briller.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:01   #320
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Da foreslår jeg briller ja. Jeg ser ikke veldig godt, og er heller ikke av de yngste, skjønt kanskje noen år yngre enn deg, og jeg hadde ingen problemer med å lese det.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.