|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forI dag er jeg takknemlig for en god kollega, som støtter meg nesten uansett og som jeg elsker å jobbe sammen med. Vi kan være uenige, men det er ingen andre jeg liker bedre å ha en faglig diskusjon med. Jeg føler meg heldig som jobber sammen med så fine folk!
|
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 2: Det er vanskelig å velge blant alle minner, men siden vi snakket en del om slekt da vi var på familiebesøk i helgen har jeg tenkt en del på bestefar (farfar). Han bygget barndomshjemmet vårt og bodde i andre etasje hos oss. Jeg var bare fire år da han døde, men har likevel mange gode minner om ham. Jeg husker jeg syntes hjemmehjelpen Aud var litt skummel og alltid ventet til hun hadde dratt, men etterpå sprang jeg opp for å leke med ham. Når vi lekte gjemsel var favorittgjemmestedet mitt under den grønne sofaen hans. Det jeg husker best var når han satt i gyngestolen ved det store vinduet, da krøp jeg ofte opp på fanget og så leste han for meg. (Da jeg ble voksen oppdaget jeg at en av bøkene han leste var en samling rare, ikke helt egnet for barn, trønderhistorier.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for
Tippekampen lørdag ettermiddag. |
|
|
|