Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 22:40   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

GAD!!! jeg dummet meg akkurat grusomt ut!!! jeg leter etter et hull å grave meg ned i her!!!! :angst:
herreguuud..
long story.. det var en på skolen min som jeg syns var litt kjekk. Vi satt i samme styre på noe greier på skolen og han var skikkelig mongo mot meg. overlegen og småfrekk liksom og jeg ble bare så flau og lei av han at jeg slettet han på fb og gadd ikke snakke med han lenger.
Anyway... i går meldte jeg meg for gøy inn på sukker.no. lagde en profil og satt der og kikket i kveld. kom over en kjekkas og tenkte å han var jo snasen, og sendte han en post med den idiotiske måten min å "skjekke" på (jeg kan jo ikke dette!!!): "hei du, du var jo kjekk. Du ligner på Robbie Williams!!"

Jeg sendte den, og så kikker jeg litt på bildene hans og ser at det er jo for pokker meg han idioten på skolen!! *dåne*

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:14   #2
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Er ikke så sikker på om jeg syns det er så gøy å være den med flest innlegg i denne tråden, men...
Dere vet at man aldri bør spørre spørsmålet "er du gravid?" før du er 110% sikker på at vedkommende virkelig er det? For du vet jo at dersom du har spurt feil, så vil det bli rimelig flaut etterpå?

Vel, jeg VAR virkelig veldig sikker, jeg altså. Og det ble nøyaktig så flaut som jeg hadde trodd.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:45   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har slitt med halvtette rør her den siste tiden, og på mandag var det ingen annen utvei enn å varsle huseier. Han troppet opp med stakefjæren sin, og gikk løs på sluken på boden/roterommet. Det som ikke falt meg inn var at i hyllen, like ved siden av sluken, sånn ca i hodehøyde, lå esken til mitt siste vibrerende (og "naturtro" ) kjøp fra Kondomeriet. Jeg la merke til at han så på esken før han plutselig ble ekstra konsentrert om sluket.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 23:51   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Vi har slitt med halvtette rør her den siste tiden, og på mandag var det ingen annen utvei enn å varsle huseier. Han troppet opp med stakefjæren sin, og gikk løs på sluken på boden/roterommet. Det som ikke falt meg inn var at i hyllen, like ved siden av sluken, sånn ca i hodehøyde, lå esken til mitt siste vibrerende (og "naturtro" ) kjøp fra Kondomeriet. Jeg la merke til at han så på esken før han plutselig ble ekstra konsentrert om sluket.

Gammel 11-05-11, 18:19   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Filippa: jeg tror du må slutte å kommentere mulige graviditeter. Si heller at babyen er søt når den vel er på utsiden!

Gammel 16-05-11, 15:10   #6
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Filippa: jeg tror du må slutte å kommentere mulige graviditeter. Si heller at babyen er søt når den vel er på utsiden!

Vel, jeg tror jeg bør holde meg unna det også. Jeg kommenterte nemlig en søt baby og sa at jeg synes hun lignet veldig på faren. Det viste seg naturligvis at mannen som naturlig BURDE være faren (altså ektemannen til moren), ikke VAR faren. Ganske pinlig det også!

Så det beste er antagelig at jeg slutter å snakke. Så mye.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 15:14   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Vel, jeg tror jeg bør holde meg unna det også. Jeg kommenterte nemlig en søt baby og sa at jeg synes hun lignet veldig på faren. Det viste seg naturligvis at mannen som naturlig BURDE være faren (altså ektemannen til moren), ikke VAR faren. Ganske pinlig det også!

Så det beste er antagelig at jeg slutter å snakke. Så mye.

Au da!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 15:17   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Philippa, du må rett og slett lage deg en liste over helt nøytrale komplimenter. /

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 15:20   #9
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Philippa, du må rett og slett lage deg en liste over helt nøytrale komplimenter. /

Hah! Det finnes ikke.

:btdt:

Gammel 16-05-11, 15:30   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Mamma hjalp meg med å pakke på en tilhenger da jeg skulle flytte for noen år siden. Plutselig hørte vi noe som durte på tilhengeren, og klarte ikke slå fra oss hva det var. Joda, den lå inni toalettmappa mi.

Det skal sies at jeg er glad det var mamma og ikke en nabo som sto der og lo sammen med meg.

Gammel 08-07-11, 11:32   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er skikkelig teit å prøve å slå ihjel en mygg mens man knyter fast en sluk. Da kan kroken sette seg fast i tommelfingeren. Har jeg hørt.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 11:39   #12
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var det mye morsomt.

Gammel 08-07-11, 11:55   #13
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Morsom tråd. Deilig å lese.

Gammel 08-07-11, 14:20   #14
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Siden det er sånn sommerstemning her nå kan jeg dele min ulitmate "Starletflause" fra 91'.

Tenk dere at dere er 13 år og snart ferdig med 7. klasse. Det er juni, streiketid og sommervarmt i byen. Venninna mi og jeg nøt livet på et strategisk sted langs et badevann i Trondheim. Der lå vi og slanget oss utstyrt med badeteppe, bokstavkjeks og superhemmelige fjortis forelskelser. Innimellom badinga knasket vi altså bokstavkjeks og var ikke voksnere enn at vi begynte å skrive navn med disse bokstavkjeksene. Guttenavn såklart.

Jeg strevde med å finne R i petter, venninna skulle også ha denne til marcus, det var jo det de kjekke gutta het på den tida. Dette snakket vi selvsagt høyt om, samtidig som vi spekulerte i hva han kunne ha ment med den kommentaren der, den gangen på hjørnet.

Plutselig blir vi avbrutt av en som spør om det er ledig ved siden av oss. Joda, det var selvsagt Petter. Tink 13 år rødmer, dør litt, leter etter det svarte hullet, og sier at selvsagt er det ledig mens hun roter til bokstavene og spør om HAN vil ha.

Det er en opplagt flause. Men 20 år etter rødmer jeg fortsatt når jeg tenker på det.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 15:30   #15
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Pette er jo et ord man ikke hører så ofte lenger.

Gammel 08-07-11, 15:51   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

He, he. Nei, det leste jeg siste gang i Logo, tror jeg.

Gammel 09-07-11, 04:02   #17
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Tja, si ikke det.
Da min venninne giftet seg for en del år siden laget hun "program" til kirken helt selv. Hun er kjent for ikke å lese korrektur, og denne gangen var intet unntak. Hun giftet seg altså med Petter. Men i programmet kunne vi alle lese: "Velkommen til J**** og Pettes vielse!"

Det ble hyppig nevnt under middagen kan jeg love. Og nå er de separert, men om det har noe med den gang feilskriving å gjøre skal være usagt.

Min kollega som jobbet i en kolonialforetning, hadde sjekket flaskeautomaten og kunne ropende meddele til sjefen i andre enden av butikken "Han virker ikke for han suger så dårlig!!"

Samme kollega gikk gjennom butikken og trødde på en slik spiralfjær som man henger plakater opp i taket med. Den satte seg fast i skoen og hun sa irritert og høyt mens hun ristet på foten "Den jævla spiralen altså!!!"

(Jeg fortrenger egne flauser men er en reser på å huske andres )

Gammel 09-07-11, 10:51   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Æ vill å vær søt, sjø.

Men det er du da.

Gammel 10-07-11, 15:48   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Samme kollega gikk gjennom butikken og trødde på en slik spiralfjær som man henger plakater opp i taket med. Den satte seg fast i skoen og hun sa irritert og høyt mens hun ristet på foten "Den jævla spiralen altså!!!"

Den var bra.

Gammel 10-07-11, 16:26   #20
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

....

Sist redigert av Nelly Nickers : 18-05-12 kl 08:04.
Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.