|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Livslærdom
... så ikke tro at du bare kan dra ned buksene og tisse bak en stein på andre siden av holmen.. for der kan det jo også komme båter forbi .. |
|
|
|
|
#2 |
|
Javel
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Virkelig? Uansett hvilken saftis og hvilken tyggis? Jeg fikk skikkelig lyst til å prøve ...
|
|
#4 |
|
Javel
|
Sv: LivslærdomOg dersom du akutt må tisse, ikke sett deg ned bak en trailerhenger og dra ned buksen. Det er faktisk et ganske stort mellomrom mellom bakken og selve hengeren (observert på russetreff i Bergen i 88..om noen skulle kjenne seg igjen).
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: LivslærdomTrenger du å få fram smilet før dagen er omme, finn fram en livslærdomstråd på FP. |
|
|
|
|
#6 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomIkke tenk på å spraylakkere dusjforhengstanga i den tro at den overflødige lakken havner på gulvet, og det skal du jo male uansett.. Det kan hende at mannen din skriker litt til deg fordi det havnet på de nye veggene.
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: LivslærdomLivslærdom fra min tante:
|
|
#8 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomIkke si "jeg skal fikse det i morgen", som det siste du gjør når du går fra jobben på vei til legetime. Det kan nemlig hende at legen finner på å sykemelde deg resten av uka.
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: LivslærdomNår du jobber i butikk, og synes det er uheldig at det er en liten glipe i lokket på frysedisken, slik at du blir litt bekymret for iskremen i den, så er det IKKE noe sjakktrekk å flytte ALL isen over i kjøleskapet over natten og skrive en lapp til sjefen der du skryter litt av deg selv for å ha kommet opp med denne strålende ideen.
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men atte, jeg har ikke lyst til å slikke på gelender eller gjerder elle noe, dah! Den biten kan du få ta deg av.
|
|
#12 |
|
Prematurmamma
|
Sv: LivslærdomNår man har en balje full av sokkerpar stående på stuebordet etter parring (høhø), og samtidig har en ettåring gående løs i stua, så vil du ende opp med sokker langt innunder sofaen.
|
|
|
#13 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomSjekk alle lommene før du vasker tøy fra familiens små og store sammen. Det kan nemlig hende at arbeidsklærne til mannen din blir "pyntet" underveis av (klissete) Bindeez i pastellfarger
|
|
#14 |
|
|
Sv: LivslærdomAh, hvis man lurer på hvorfor bikkja prøver å spise opp buksa på klesstativet trenger det ikke nødvendigvis være fordi han generelt er bøllete, det kan være fordi man ikke tok ut hundegodisen av lommene før man vaska buksa. |
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: LivslærdomHunden kan finne på å "grave ned" bein i sengen som man tilfeldigvis oppdager i det man slenger seg nedpå i full fart. Det kan resultere i blåmerker langs ryggraden.....har jeg hørt. |
|
|
#16 |
|
Metallica!!
|
Det har jeg også hørt.
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: LivslærdomOm du tenker "jeg tror ikke min store termokopp passer i Statoil sin koppholder i bilen", så ikke prøv.
|
|
#18 |
|
Eklektisk
|
Det er helt vanlig å søle kaffe på hvite topper. Også i dag. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
#20 |
|
Stiv
|
Sv: LivslærdomHvis mannen ønsker å teste om det går an å kjøre inn i garasjen med bakluken på den flett nye bilen åpen eller ikke, så for guds skyld følg med om den dunker oppi garasjeporten. Og hvis den gjør det, så kan det være lurt å gi beskjed om at han må stoppe, ikke bare tro at han har full kontroll.
|
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|