|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg kjøpte pistasjnøtter og Farris til meg selv. Det var faktisk litt kjipt der og da, og jeg følte meg lettere deppa inne i butikken, men i kveld har jeg vært glad for at jeg ikke har hatt søtsaker i huset. Eller rettere sagt, vi har søt Nesquick-frokostblanding. Guttene ber om det hele tiden, og får det en og annen helg. Jeg tenkte at det kom til å bli ustyrtelig vanskelig å holde seg unna (jeg ELSKER søte frokostblandinger), men det har gått bra det også. Merkelig nok.
|
|
|
#302 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Gikk på en smell. Bare dumt egentlig, da jeg i utgangpunktet var sulten. Det ble 4 biter konfekt.
|
|
|
#303 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Enda en dag uten sukker. Savner å kunne ta en is i sommervarmen, men merker at suget blir mindre for hver dag. |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Klarte meg i dag også. Gleder meg til i morgen, da skal jeg kose meg litt. |
|
|
|
|
|
#309 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg spiste litt potetgull i går..men ikke mye altså. Så det var vel en liten sprekk der ja.
|
|
|
#310 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Ukedagene har gått superbra. Merker at det værste suget har gitt seg. Er nok mye vanen å gå å snoke i skapene etter at ungene er i seng. Ikke alltid man egentlig har lyst på noe.
|
|
|
#311 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvem er med på ei sukkerfri uke?jeg klarte meg fint helle uke, hadde 3 bitter sjokolade i går. |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Idag koser jeg meg med brownies. Litt gele har jeg også spist.
|
|
|
#313 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg har en vanskelig kveld.. Jeg sliter bigtime.. Jeg drømmer om sjokolade. Kald mellkesjokolade. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
Aha - mange takk
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
...
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Har gått greit uten noe godteri i dag også, men jeg har veldig lyst på mat nå, men på tirsdag kan jeg spise igjen
|
|
|
#317 |
|
...
Godt gjort. Skjønner godt at du drømmer om mat. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Dag 6 har faktisk ikke vært så tung. Har slitt endel denne uka, men klart det (ingen sprekk). Merker at suget begynner å gi seg. |
|
|
|
|
|
#319 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg hadde skikkelig lørdagsutskeielser i går. Sjokolademilkshake, marsipansjokolade og nachos på kino. Men i dag er det søndag og sukkerfritt igjen.
|
|
|
#320 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg kjøpte smågodter i går, innvilger meg godteri på lørdagene (eller EN annen dag i helgene). Problemet er bare at jeg har kjøpt godteri nok for flere dager, og klarer IKKE å la det ligge i skuffen ei uke... *gå til naboene og spørre om de vil ha godteri* |
|
|
|
![]() |
|
|