Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-10, 13:25   #301
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Lang tråd, jeg har muligens sagt det før, men jeg savner Riegel, Blues og en dropspose som ligner veldig på Doc Halslinser, men som var søtere i smak og oppi en blå pose. Kommer ikke på navnet.

Lakrislinser fra Brynhild. Gikk an å spise en hel pakke.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 13:31   #302
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Peppermynte i en pose, samt brusen Ruby.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 13:37   #303
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Lakrislinser fra Brynhild. Gikk an å spise en hel pakke.

De var gooooode!
Hvorfor finnes ikke de mer?

Jeg savner franske vafler jeg. De kjeksene. De var nydelige.
Og bringebærdropsene som så ut som bringebær.

Gammel 11-01-10, 13:58   #304
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

Sherbert? det har de på kinoene

Nostalgi å gå på kino gitt!

Gammel 11-01-10, 14:03   #305
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Blues sjokoladen ja den husker jeg!

Jeg savner de gamle milkshake boksene. Jeg tåler dem ikke da, men jeg tålte dem som lita og glemmer ikke den der halvrundingen i isoporlignende materiale med bobler på fremsiden og jordbærmilkshake inni.

og bringebærfromasj som de solgte i sånne duo-pakninger.

og milkers.

og myke smurfkarameller.

og de bittesmå stratos de hadde før i tiden, til to kroner. En liten nytelse.

Men jeg tåler jo ikke noe av dette lenger, så det er like greit det ikke selges

Gammel 11-01-10, 15:25   #306
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg savner potetskruer med salt og pepper, wine cooler selv om det ikke akkurat er godteri. Coco bahia is, GB Olsen is, Riegel sjokolade, noe slags svarte små sukkertøy med bilde av supermann på posen(de hadde sure og salte), Robin Hood kjærligheter som var firkanta, god gammeldags bugg, hmm....*tenker*

En urgammel blålilla saftis i stangfasong, den hadde sjokolade på toppen!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 15:40   #307
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Yoghurtmosse med ananas og aprikos.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 18:50   #308
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Husker når buggen var i denne pakken Savner den.

Og gul TOY.

Gammel 11-01-10, 19:00   #309
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

sjekk den buggen da

Gammel 11-01-10, 19:27   #310
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Sånn svart is med cola- og appelsinsmak.

Black Mack Orange

Gammel 11-01-10, 19:53   #311
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Denne finner jeg ikke lengre:

Stratos med nøtter.

Og helst i sånn kubbesjokolade.

Pæreis har jeg også savnet.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 20:00   #312
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Splitt, ja. Og grønn schweppes. Og gul Dent. Jeg vil fryktelig gjerne ha tilbake gul trekantet Dent.

Gammel 11-01-10, 21:15   #313
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gul trekantdent.
Alt man kommer på at man savner ved å lese denne tråden.

Gammel 11-01-10, 21:18   #314
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Fersk'n sild. Altså fersken-varianten av Sur/saltsild.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:18   #315
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Savnet er stort etter Biff og løk potetgull

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:25   #316
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Daimkuler, som er litt store kuler og som var i hylla med annet snop ikke i hyllene med kakepynt.

Gammel 11-01-10, 21:25   #317
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner veldig en deilig sjokolade som het Basic.

(Jeg sporer av nå, men jeg fant verdens beste potetgull i dag: Tyrrells sweet chili & red pepper! Fantastisk. Men det var en stor digresjon.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:30   #318
Marihøna
Carpe Diem!

Medlem siden: Nov 2009
Marihøna har et hav av muligheter foran seg
Standard

savner den gamle buggen, tennis isen og sørlanschips med kryddersmak! og den rosa pink panter brusen....mmm....memories....

Marihøna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:31   #319
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pink Panter-brusen selges jo fremdeles, i nesten alle butikker jeg har vært i.
Jeg savner den grønne Panda-brusen. Jeg og brodern hadde fullstendig dilla på den. Den hadde sikkert ikke smakt like godt i dag da.

Gammel 11-01-10, 21:33   #320
Marihøna
Carpe Diem!

Medlem siden: Nov 2009
Marihøna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg savner veldig en deilig sjokolade som het Basic.

(Jeg sporer av nå, men jeg fant verdens beste potetgull i dag: Tyrrells sweet chili & red pepper! Fantastisk. Men det var en stor digresjon.)

kjempegodt potetgull....men man merker ikke hvor sterkt det er før man er ferdig med å spise!

Marihøna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.