|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
This is normal!
|
Sv: Siv JensenMen FrP har da ikke blitt feid under noe teppe, lite eller stort! Jeg synes jeg har sett Carl I. eller Siv eller en annen FrPer i debattprogrammer på TV nesten hver eneste kveld siste fem år. I lokalavisen er det innlegg og motinnlegg nesten hver eneste dag. At jeg kjenner få som sier de stemmer FrP håper jeg sier noe (positivt) om familien min, vennen mine og kollegaene mine. De er stort sett kloke, oppegående mennesker som er like frustrerte over at FrP har fått så stor oppslutning som det jeg er. For min del tror jeg det rett og slett sånn at jeg ikke møter FrPerne i situasjoner der det er vanlig å diskutere politikk.
|
|
|
|
#302 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Siv JensenMan må i alle fall slutte å betegne dem som rasister, idioter, lite oppegående, lite kloke, en trussel for samfunnet vårt, osv osv.. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
|
Sv: Siv Jensen
Folk som ER rasister, idioter, lite oppgående, lite kloke og en trussel for samfunnet betegner jeg gjerne som det. At de har en tendens til å være FrP-velgere er ikke mitt problem. |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Deltidsmamma
|
Da må man finne ut hvorfor "de evt. har blitt sånn" at du opplever dem som idioter. |
|
|
|
|
|
#307 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siv JensenMå man være rasist for å stemme Frp? Jeg kjenner en (svigerfar) som sympatiserer med partiet pga helt andre saker.
|
|
|
#308 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal stemple noen som idioter, heller. |
|
|
|
|
|
#311 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Mother of Dragons
|
Om man har 280 000 i året så lønner det seg fortsatt ikke å ha flat skatt. Det var poenget da.
|
|
|
#313 |
|
Ekvilist
|
Ja, folk som sympatiserer med et parti som kaller voldtekt for guttestreker, er i mot homofile mennesker på stranda, som har uttalt et ønske om tvangssterilisering av innvandrere, som ønsker barnevernet mer eller mindre nedlagt, som mener at global oppvarming er tøys, som har deltatt på nazi-møter uten motbør innad i partiet, som har stemplet alenemødre som lausaktige, som ønsker fokus på alkoholens positive virkninger (eksempelvis mot den livsfarlige sykdommen pyrea), som har en leder som på et ytterst freidig måte lyver hele det norske folk midt i fleisen angående Søviknes og gjør seg selv til et offer, som har mottatt støtte fra apartheidregimet i sør-afrika, som dasker til diskusjonsmotstandere når det blir litt vanskelig å forsvare seg, som har en nestleder som mener at politiet ikke skal forfølge vanlige folk med fartsbøter eller stoppe folk i tollen (og som selv følger godt opp med promille på stortingets talerstol og selv mister lappen), eh.. når skal jeg stoppe, jeg burde vel kalle dem sympatiske og søte små puzekatter?
|
|
|
#315 |
|
Deltidsmamma
|
Sist redigert av bønna : 13-03-09 kl 16:25. |
|
|
|
|
|
#316 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Jada, men dessverre så har hjelpepleiere eller andre helsearbeidere lav lønn. Trenger ikke sette den lavere enn den er. |
|
|
|
|
|
#317 |
|
Mother of Dragons
|
Ja dette var en hjelpepleier for 4 år siden og jeg vet ikke om hun jobbet full tid. Det var hun som oppga lønnen sin til det samtidig som hun mente at flat skatt var en fin ting for henne.
|
|
|
#318 |
|
Deltidsmamma
|
Men igjen; er det ikke en veldig enkel sak å få henne til å ikke stemme Frp hvis det var hele begrunnelsen? |
|
|
|
|
|
#319 |
|
Mother of Dragons
|
Det var ikke hele begrunnelsen, men det var flere ting med like vaklende argumentasjon.
|
|
|
#320 |
|
Ekvilist
|
Jeg kaster herved hansken og innviterer til skyttergravskrig. Hvis man klarer å spa opp tilsvarende dritt (eller politikk som det vel kalles i Frp) om hvilket som helst annet parti i dette landet, så er jeg lutter øre!
|
![]() |
|
|