Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd vinter/vår 2010

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-10, 21:24   #301
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av A&A, her.

Den er å få kjøpt på nettet men, på polarnopyret sin nettside som er svensk. Hvis du har et polarnopyret butikk i nærheten så finner du jakken der

Å.. Og nei, jeg tror ikke jeg har det? Kanskje jeg må ta meg en runde å se for sikkerhetsskyld, skal aldri si aldri .Den blir vel endel dyrere å bestille fra se. ?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:25   #302
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Å.. Og nei, jeg tror ikke jeg har det? Kanskje jeg må ta meg en runde å se for sikkerhetsskyld, skal aldri si aldri .Den blir vel endel dyrere å bestille fra se. ?

Tror ikke dem sender til Norge fra Po.p sin svenske nettside.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:28   #303
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amelia, her.

Helt enig med deg Liljekonvall. Det går jo an å spørre om du kan legge ut linken før man "fyrer løs" med kommentarer Personlig lurte jeg på hvorvidt vi egentlig burde kommentere i denne tråden jeg...? Kanskje bedre å sende vedkommende en PM om man lurer på noe angående kjøp? Vet ikke om det allerede er regler for trådkupping her inne, men det er hvertfall en god tanke for ikkeå gjøre tråden så lang eller?

Tråden blir stengt etter 1000 innlegg er det vel uansett.
Synes det er helt greit å kommentere her og spørre om ting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:28   #304
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Tror ikke dem sender til Norge fra Po.p sin svenske nettside.

Dumt!!! ja,ja da så.... Da må jeg satse på at jeg kommer over en butikk et eller annet sted, en eller annen gang....

Gammel 14-02-10, 21:29   #305
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor i landet bor du, Veravera?

Gammel 14-02-10, 21:31   #306
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Her finner du oversikt over hvor de har PO.P-butikker.

Gammel 14-02-10, 21:32   #307
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Et godt stykke fra deg Miromurr Og tusen takk!

Hva heter den Pop jakken foresten? ( noen spes modell, eller er alle like gode? heter den bare skalljakke i Norge også? ) Og hva ligger prisen på nkr?

Sist redigert av ItsOnlyMe : 14-02-10 kl 22:06.
Gammel 15-02-10, 21:11   #308
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fant den kuleste buksedressen ever til Iben i dag. Bare to størrelser igjen og heldigvisvar 104 mer enn passelig.

Me mini, Ronja jumpsuit.

Er den veldig stor i str? Jeg har kikket rundt etter denne, 104 er utplukket overalt, men har en reservert nå. Den varierer i pris fra 389 til 499...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 21:46   #309
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Pakkene går lettere gjennom tollen om man ikke legger ut link til nettbutikken?

Det var en periode man enkelt fikk pakker uten moms, og spesielt lookfantastic.com kunne man gjøre varp fra. Men så ble dette veldig kjent, og tollvesenet økte fokus på en del butikker som spekulerte i dette. Forum som NM og andre hadde jo lange tråder om hvordan slippe moms. Men dette var en tilbake siden, og ikke på bakgrunn av linker alene. Jeg kan sånn sett forstå at hvis man bare kjenner bruddstykker til en historie som dette, og er litt uerfaren med netthandel, så kan man bli litt ekstra forsiktig. Havner man så i et annet "miljø", blir man oppfattet som snål.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:08   #310
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det var en periode man enkelt fikk pakker uten moms, og spesielt lookfantastic.com kunne man gjøre varp fra. Men så ble dette veldig kjent, og tollvesenet økte fokus på en del butikker som spekulerte i dette. Forum som NM og andre hadde jo lange tråder om hvordan slippe moms. Men dette var en tilbake siden, og ikke på bakgrunn av linker alene. Jeg kan sånn sett forstå at hvis man bare kjenner bruddstykker til en historie som dette, og er litt uerfaren med netthandel, så kan man bli litt ekstra forsiktig. Havner man så i et annet "miljø", blir man oppfattet som snål.

Det har jeg selvsagt hørt om, men ser ikke for meg at det blir samme rush på den nettbutikken det var snakk om her.

Gammel 15-02-10, 22:14   #311
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det har jeg selvsagt hørt om, men ser ikke for meg at det blir samme rush på den nettbutikken det var snakk om her.

Nei det tror jeg ikke heller. Men hvis man er litt usikker rundt dette, så kan man jo handle på en sånn måte fordi man tror det er riktig etikette, og så blir det oppfattet som noe annet enn det var ment.

Gammel 15-02-10, 22:23   #312
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nei det tror jeg ikke heller. Men hvis man er litt usikker rundt dette, så kan man jo handle på en sånn måte fordi man tror det er riktig etikette, og så blir det oppfattet som noe annet enn det var ment.

Sant det.

Gammel 15-02-10, 23:59   #313
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Reimatec allværsbukser til ungene (fra barnihagen)

Denne i rosa til minstemor

Denne til F

Denne til A

Lue til lillemor

Til A (mørkeblå)

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 11:04   #314
Dronningen
Pauset

Standard

Har så utrolig lyst å bestille ullribbukse og ullribbgenser fra Nøstebarn, men skulle spare litt nå framover pga. huset. Synes den er så flott den rød/rosa/orange-stripete buksa med rød genser til.

Gammel 16-02-10, 11:43   #315
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Reima vårdressen jeg pratet på tidligere, men den er rosa, den vi har kjøpt.

Reflex vårdress i lilla

Verdens kuleste ? (etter min mening) regnkåpe til jentene. Den har samme giraff som foran bakpå ryggen, i større format

Ellers en god del fra NOA NOA til eldstejenta. Noen joggedresser fra H2O til minste gutten, og en del MeToo til minste jenta. Eldste gutt fikk ny Skogstad jakke nettopp

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:56   #316
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Dette venter jeg på:

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 18:43   #317
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Den likte jeg ! Hvor har du bestilt den ?

Gammel 16-02-10, 19:51   #318
Ema

Ema sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Den likte jeg ! Hvor har du bestilt den ?

Den har jeg bestilt i fra nameit.com.
Den ser kjempefin ut og håper den er det i virkeligheten også.

Gammel 16-02-10, 20:36   #319
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Den har jeg bestilt i fra nameit.com.
Den ser kjempefin ut og håper den er det i virkeligheten også.

Aha ! Da er det mulig name it butikken her har den da Takker

Gammel 16-02-10, 20:37   #320
Ema

Ema sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Aha ! Da er det mulig name it butikken her har den da Takker

Jeg har sett den på name It butikk, men det er ett stykke her i fra, så da bestilte jeg like så godt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.