|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå II?Jeg må le av meg selv altså ... Noen ting tar bare uendelig lang tid. Nu vel, jeg begynte jo på en Elias-genser til poden forrige høst og kom ganske langt på den før noen fant på å fortelle meg at den er liten i størrelsen, men jeg strikket videre lell. Dog flyttet vi tett opptil jul og det skle litt ut. Genseren er jo altfor liten til Bøllen, men nå har Bråkebøtta med ett også blitt veldig interessert i Elias og jeg har i kveld hentet frem genseren igjen med det mål å strikke den ferdig slik at hun kan bruke den!
|
|
#2 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva strikker du nå II?Strikker denne til min mor til bursdagen hennes, i grønt.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva strikker du nå II?Jeg har strikket babyjakke til (min kommende grandsønn. *knirk*
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva strikker du nå II?Mannen ønsket seg en genser, så nå strikker jeg for første gang til ham.
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå II?Så fin kjole og jakke Allium.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva strikker du nå II?Du er rå, Alluim!
|
|
#12 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva strikker du nå II?De julekulene.... Er de veldig kompliserte å strikke?
|
|
#13 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva strikker du nå II?
De er vanskeligere enn de ser ut til synes jeg. Man må beherske smått-strikk, mønsterstrikk og strømpepinner eller magic loop. De første ble ikke akkurat fine, men det går bedre og bedre. |
|
|
|
|
#17 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå II?Fant endelig en oppskrift med knapper på sidene, så nå er det bikkja sin tur:
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå II?Jeg har også tenkt på å strikke julekuler - hvor får jeg tak i dette mønsteret?
|
|
#20 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå II?
Boka som er avbildet over her får du vel på de fleste bokhandler regner jeg med.
![]() |
|
|