Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-12, 01:59   #321
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Prøvde det men fikk ikke til.
Men tror jeg fikk til fra youtube.

Du fikk til! For noen nusselige små rotter! De er jo ikke pene helt enda, men nusselig søte er de!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 02:00   #322
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Søteste små! Og håper den som var helt på villspor fant veien til puppen etterhvert

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 10:03   #323
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.258
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Helledussen!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 10:45   #324
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åh, så nuffelige da!

Psst: Neste gang du filmer, burde du legge tlf ned på tvers. Da blir bildet mye større.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 11:17   #325
TwinFusion
Møllspist
 
TwinFusion sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
Innlegg: 263
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så søte de er!

Sitter her med tvillingene mine og syns jeg har mye og stri med, men det er jo ingenting imot 7 krelende små rotter!

__________________
Lille Måne og Rora juni 2012.
TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 11:47   #326
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Utrolig nuskete små, artig å se dem live.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 12:16   #327
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Åh, så nuffelige da!

Psst: Neste gang du filmer, burde du legge tlf ned på tvers. Da blir bildet mye større.

Hehe skal prøve å huske på det.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 13:12   #328
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så skjønne de er, det er ufattelig hvor fort de vokser.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 13:43   #329
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så nusselige.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 13:44   #330
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Så skjønne de er, det er ufattelig hvor fort de vokser.

Ja de vokser grådig fort.
Det er jo "bare" 6uker ca nå til de kan flytte hjem til nye familier.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 20:08   #331
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Herlige

Vi har parring på gang her med katten vår. Håper det resulterer i katteunger.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 20:47   #332
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Herlige

Vi har parring på gang her med katten vår. Håper det resulterer i katteunger.

Spennende da
Hva slags katt har dere?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 21:55   #333
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.397
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så fine de er!
Har du kjøpere til alle?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:07   #334
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Så fine de er!
Har du kjøpere til alle?

Nei det har jeg ikke.
Det kom jo en del større kull enn jeg hadde innbillt meg med en gang.
Det er mange som har tatt kontakt, men jeg er sær Så alle er ikke solgt.

Virker som noen tror at bare fordi det er ett stort kull, så kommer jeg til og selge til hvemsomhelst, vel det gjør jeg ikke. Og da mener jeg de som sender mail, det virker som de kan skrive "Hei, jeg vil ha en valp, en tispe, ring meg." Og ja, sånne mail har jeg fått.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:20   #335
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Spennende da
Hva slags katt har dere?

Sibirkatt.

Vi har hatt vår egen animal plantes sending fra badet filmet med iPad, så har vi sett på den andre iPaden. Spent om det blir noe av dette. Det er andre parringen deres. Men aner ikke hvordan det gikk sist da vår hunkattnvar hos hannen. Fikk ingen rapporter da.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:31   #336
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Sibirkatt.

Vi har hatt vår egen animal plantes sending fra badet filmet med iPad, så har vi sett på den andre iPaden. Spent om det blir noe av dette. Det er andre parringen deres. Men aner ikke hvordan det gikk sist da vår hunkattnvar hos hannen. Fikk ingen rapporter da.


Henger de sammen?
Sånn som bikkjene?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:43   #337
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Nei, ikke slik som hunder. Det er relativt kjapt gjort.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:01   #338
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åhh jeg elsker oppdateringene i denne tråden. Vi hadde en nydelig japansk spisshund tispe da ungene var helt små. Hun var så hengiven og forgudet ungene. Hvis de gikk utenfor hagen så hoppet hun glatt over gjerdet vårt som var 1 meter høyt for å passe på dem. Vi hadde henne ikke så lenge fordi det ene barnet var veldig plaget med atopisk eksem og vi ble sterkt rådet av diverse leger å ikke ha hunden.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:34   #339
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Åhh jeg elsker oppdateringene i denne tråden. Vi hadde en nydelig japansk spisshund tispe da ungene var helt små. Hun var så hengiven og forgudet ungene. Hvis de gikk utenfor hagen så hoppet hun glatt over gjerdet vårt som var 1 meter høyt for å passe på dem. Vi hadde henne ikke så lenge fordi det ene barnet var veldig plaget med atopisk eksem og vi ble sterkt rådet av diverse leger å ikke ha hunden.

Så trist da.

Jeg hadde hund hele oppveksten. Og de årene jeg ikke hadde hund når hun gikk vekk, så var det liksom noe som manglet. Har alltid vært en hundeperson, og elsker livet med hund. Selv om dagens 10 hunder er kanskje litt mye.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 14:15   #340
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Vi har nettopp fått hund igjen. Jenta ble ikke bedre av eksamen før for et par år siden, kan vel si hun vokste det av seg. Vår japaner lever godt enda og en venninne av meg har en hund som kommer fra henne. Det er litt stas.

Det er veldig kjekt for ungene med hund ja. De bidrar mye med alt egentlig. Jeg kunne ikke tenkt meg en hund som ungene ikke kunne håndtert selv på tur o.l.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no