Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kjæledyrtråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-16, 20:30   #321
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.391
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Orker dere noen hunder etter den vakre katten? Her er tre av våre jenter:

"Å nei, nå gjør hun det igjen!"



En gang til:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 03:02   #322
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Fine flatter

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 07:10   #323
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Vi fikk oss marsvin denne uken. Han er utrolig søt.
Litt usikker på oss, men begynner å oppsøke oss.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 20:14   #324
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Katt er katt og hund er hund!
Jentene deres er flotte, Embriksmamma.


Sist redigert av Guttemammis : 20-10-16 kl 18:23.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 23:36   #325
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Så flotte jenter, Embriksmamma!!

Jeg er aldeles forelsket nå om dagene. Jeg er barnevakt for ei aldeles nydelig lita Hovawart-frøken nå om dagen. 9,5 uker gammel er hun, og det er kort og godt bare en overdose skjønnhet!

Hun er under svak tilvenning på det å være hjemme alene litt på dagtid, og jeg er innom og lufter, koser og mater noen ganger pr dag.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 07:34   #326
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.268
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Jeg har ikke kjæledyr lenger, og det er egentlig litt deilig syns jeg. Men jeg kommer nok til å få meg en ilder igjen når jeg får litt mer tid tror jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 13:21   #327
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Ronja
Fellt alt av underull og har startet få en flott rødfarge. Spent på hvordan hun blir som voksen

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20161020_130052-1280x781.jpg (419,0 KB, 116 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 13:34   #328
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Fin i formen, men skal bli godt å få tilbake pelsen!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20161020_133243-1280x824.jpg (593,9 KB, 112 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 13:36   #329
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Kjempefine hunder! Flatcoatene ser så store ut, men de er kanskje ikke større enn normalen?

Alltid litt rart når eurasierne feller underullen, og man står igjen med halve hunden.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 17:20   #330
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Må vise bilde av ene tøtta mi som har hatt valper i sommer.
De blir såååå sjarmerendes



Som ei veninne sa, du er litt redd for å klappe hun i tilfelle hun får gnagsår av det.


Sånn her ser hun ut til vanlig.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 17:21   #331
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.391
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kjempefine hunder! Flatcoatene ser så store ut, men de er kanskje ikke større enn normalen?

Takk!
Nei, er ganske små frøkner disse tre - hun som stikker ut på øverste bildet er i grenseland til liten, 25,5 kg (nedre vektgrense på rasestandard er 25 kg.). De andre to er 26-27 kg, ca.
Elsker denne rasen og alt det rare de finner på.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 17:23   #332
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden



Samojedene mine
Rocky, lengst unna, er blitt 9mnd.
Candy, da nærmest, blir 1år nå 2.november.




Hele flokken.
De lurer på hvorfor de ikke får komme inn på kjøkkenet når vi skal spise middag.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-16, 09:01   #333
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Oi, Sneglo! For en gjeng. Så fine de er!

Og Bamsemums, den hunden der er noe av det vakreste jeg har sett. Nydelig!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 18:37   #334
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er godklumpen vår. Han er en 1 år og 8 måneder gammel engelsk springer spaniel.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg malvin3.jpg (180,0 KB, 16 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 18:57   #335
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er lille, store, rare, snille bestevennen vår. Snart 2 år gammel Weimaraner.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_7731.JPG (1,58 MB, 15 visninger)
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 20:06   #336
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Vi har fire hamstre nå. Utrolig søte og overraskende sosiale dyr. Må si at det er mye mer gøy med hamster enn kanin og marsvin.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 16:45   #337
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.020
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

....
Må minne meg selv på å ta bilde av pusene mine.

Før jeg rakk å ta bilde av jentene, så rømte den ene, det var i slutten av mai. Hun er observert i nærheten, men skyr folk som pesten. Hun likte nok ikke å flytte til oss i en alder av 11 år. Den andre frøkna som kom samtidig er 15 og ser ut til å trives godt. Hun oppsøker oss for å få kos og freser ikke lenger til den underdandige, femårige halvperseren som bodde her fra før. Jeg har fortsatt ikke rota meg til å ta bilde av de to som bor her.

Katten til venstre er hun som forsvant og til høyre er hun vi måtte avlive i fjor, 17 år gammel.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Mia-by-Gunn.jpg (166,7 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg 2015-Korska-siste-bilde.jpg (222,6 KB, 6 visninger)
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 19:12   #338
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.969
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Så fine kjæledyr alle har her.

Vi har nå vært en énkattsfamilie noen måneder. Truly måtte avlives i mai, 16 år gammel. Det føles rart for jeg og mannen fikk henne da vi hadde vært sammen bare 3 år så vi husker egentlig ikke hvordan det har vært uten henne. Siden vi reiste bort i høstferien og ikke ville forlate en fersk katt har vi ventet til nå med å se etter en ny katt, men nå har vi forhåpentligvis snart to igjen. Vi ønsker oss en omplasseringskatt da det for oss er viktig å ta vare på katter som allerede lever og trenger et hjem og neste uke skal vi hilse på en liten pus som jeg håper vil trives hos oss. Og så er jeg spent på hva Emmelina vil synes om en ny lillesøster, hun har jo tross alt vært vant til å ha selskap.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 09:43   #339
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Min engelske toyterrier på agilitytrening. Han er kjapp som bare rakkern, og veldig sensitiv på mine bevegelser. På sikt kan det brukes til å dirigere han på avstand, men akkurat nå er det kompliserende for jeg har enda ikke lært meg - og han - hvordan vi skal få det til. Men det må jeg bare lære, for han kommer ellers til å ligge langt foran meg på en bane. Kjapp og lettlært og den tennisballen jeg holder der er den aller beste belønninga han får.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg rick.JPG (565,5 KB, 11 visninger)
Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 12:14   #340
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.391
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Min engelske toyterrier på agilitytrening. Han er kjapp som bare rakkern, og veldig sensitiv på mine bevegelser. På sikt kan det brukes til å dirigere han på avstand, men akkurat nå er det kompliserende for jeg har enda ikke lært meg - og han - hvordan vi skal få det til. Men det må jeg bare lære, for han kommer ellers til å ligge langt foran meg på en bane. Kjapp og lettlært og den tennisballen jeg holder der er den aller beste belønninga han får.

Agility er så gøy!

Her er to av våre i farta:

Helga





Laila

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no