Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-12, 17:54   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Ja, åsså gleder meg til hotellhelg i Stavanger (Jeg bor i sandnes, så det er ikke langt unna. ) i november. Får besøk fra Lillestrøm, og vi skal bo på hotell med basseng. På businessrom med gratis PPV og ekstra fin frokostbuffet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 22:17   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeje.

Jeg får glede meg til å gifte meg isteden.

Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 22:28   #3
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeje.

Jeg får glede meg til å gifte meg isteden.

Ja, noe annet ville vel vært en smule trist.
Jeg går ut i fra at det er mer realistisk enn godvær på østlandet i morra, ihvertfall.

Gammel 28-07-12, 00:26   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å hente ungene i morgen! Da har de vært hos pappaen sin i to uker!

Og om to uker igjen, gleder jeg meg sikkert til å levere dem igjen, for så å ha ei ferieuke helt alene for meg selv!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:43   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gleder meg til alt er på plass i huset (hatt maler her mens vi har vært på ferie).

Gammel 02-08-12, 15:53   #6
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Til å stå opp, hver eneste dag, og møte smilet til datteren min

Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:29   #7
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Nå gleder jeg meg til å begynne på jobb igjen, og til å studere. Jeg gleder meg til høsten, med høstvær og koselige inne-kvelder.

Gammel 05-08-12, 20:07   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gleder meg til å reise til London med snuppa mi i morgen. Og å se olympia stadion med egne øyne på tirsdag. Og være i Copper box på tirsdag og se den ene kvartfinalen live.

Gammel 15-08-12, 13:58   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til trening i kveld.

Gammel 15-08-12, 14:34   #10
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg til å flytte inn i ett hus som også er mitt!!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 14:42   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til bryllup på lørdag.
Blir godt å pynte seg litt, og kanskje ta et glass vin for mye.
Siste uka har vært trå, så godt å kjenne at man gleder seg litt.

Gammel 15-08-12, 20:45   #12
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg gleder meg til å legge meg i nye nyvaskete sengklær!
Jeg gleder meg til helga og snupp kommer hjem.
Jeg gleder meg til mandag og planleggingsdager på jobb! Gleder meg til å få høre hvordan oppsettet blir.Hvem jeg får i leksehjelp og om jeg får jobbe mer i skolen!
Jeg gledermeg til tåka forsvinner!

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 20:52   #13
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til å bli ferdig med en kjedelig rutineoppgave på jobb.
Til å ligge på solseng i sydensola.
Til venninebesøk i morgen.

Gammel 15-08-12, 20:55   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Begynne i ny jobb i morgen, eller jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 21:00   #15
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Gleder meg til gåtur i morgen og til helg. Når helga er over så gleder jeg meg til neste uke er ferdig for den blir litt vel travel.
Og så grugleder jeg meg til 2.oktober.

Gammel 15-08-12, 21:08   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til det blir helg, også gleder jeg meg spesielt til helga etterpå.

Gammel 15-08-12, 21:14   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg gleder meg til foten min blir bra.

Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 22:45   #18
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Gleder meg SUPERDUUPERMASSE til å reise nordover til Parkenfestivalen i helga. Og til å treffe igjen masse utrolig snasne, überfine folk, drikke litt (okei, masse da) øl og synge høyt til Döderlein, se Kristopher Schau slå i stykker et par vaskemaskiner og avslutte med å dæinnse skikkelig dårlig til Prodigy. Kan det bli bedre???

Gammel 15-08-12, 23:19   #19
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Gleder meg SUPERDUUPERMASSE til å reise nordover til Parkenfestivalen i helga. Og til å treffe igjen masse utrolig snasne, überfine folk, drikke litt (okei, masse da) øl og synge høyt til Döderlein, se Kristopher Schau slå i stykker et par vaskemaskiner og avslutte med å dæinnse skikkelig dårlig til Prodigy. Kan det bli bedre???

Høres fantastisk ut!

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 01:44   #20
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gleder meg til at ungene kommer hjem lørdag, etter ei uke hos faren!

Jeg gleder meg over at jeg får fortsette på en annen avd/kontor, hvor jeg egentlig ble omplassert (frivillig) for sommeren!

Jeg gleder meg til å dra til Kreta om to uker - men storfamilien - besteforeldre, barn og barnebarn i ei uke!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.