Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 01:58   #321
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Voksen..

Joika er ikke aktiv  
Gammel 07-02-09, 12:56   #322
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sender deg en pm.

Gammel 10-02-09, 20:32   #323
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Denne er i str 98. Det er det første plagget jeg har sydd sammen med så og si bare overlock, og det ble bra! Sømmene buler ikke lenger. Stoffet på applikasjonen er fra Stoff og stil, knappen er gammel. Jeg har brukt en mørkere grå tråd på kantebåndene.

Gammel 10-02-09, 20:35   #324
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-02-09, 20:36   #325
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde nesten bli gravid og få ei lita jente, bare for å kle henne i LilleLeokjoler.

Gammel 10-02-09, 20:39   #326
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg burde nesten bli gravid og få ei lita jente, bare for å kle henne i LilleLeokjoler.

Gammel 10-02-09, 20:44   #327
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Den var kjempefin.

Gammel 10-02-09, 20:49   #328
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det må være et av de fineste komplimangene jeg har fått i hele verden.

Gammel 10-02-09, 23:27   #329
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var kjempesøt! Liker godt den piggeeffekten.

Gammel 10-02-09, 23:50   #330
tutta
Passiv

Standard

Nydelig .

Må nok bestille en av dine kjoler til Stella i magen etterhvert.

Gammel 10-02-09, 23:54   #331
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 10-02-09, 23:55   #332
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Stella. For et fint navn.

Gammel 11-02-09, 00:27   #333
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Stella. For et fint navn.

Tusen takk Det synes vi også.

Gammel 11-02-09, 00:34   #334
tutta
Passiv

Standard

Sånn MÅ jeg bestille til Stella kjenner jeg .
Men bør nødvendig ikke bestille mindre enn str 86 ??
Er guttemamma fra før og tenker at det ikke er så lurt med kjoler før de går eller??:sparker:

Gammel 11-02-09, 01:15   #335
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg må jo bare si at dette er virkelig helt utrolig flotte ting!!!!
Altså for å si det sånn, jeg sliter med å sy på en knapp som har falt av liksom..
Jeg er dypt imponert jeg

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 11-02-09, 10:36   #336
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Tusen takk!

Det med kjoler før de går er egentlig en smakssak. Jeg brukte mye kjoler/skjørt til Lille når hun var baby. Jeg kan lage en slik en, men ikke en identisk en. Sender deg en pm tutta.

Gammel 11-02-09, 10:52   #337
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lilleleo, jeg vil også gjerne kjøpe kjole! Snuppa bruker 104 nå, men vil helst kjøpe i 110 for at den skal vare en stund. Hun liker rosa, prinsesser, glitter&glam, ponnier og sånt. Sender du meg en PM?

Gammel 11-02-09, 10:59   #338
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

IOA:

Gammel 11-02-09, 11:11   #339
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åååå

Gammel 11-02-09, 17:42   #340
tutta
Passiv

Standard

Tusen takk!

Det med kjoler før de går er egentlig en smakssak. Jeg brukte mye kjoler/skjørt til Lille når hun var baby. Jeg kan lage en slik en, men ikke en identisk en. Sender deg en pm tutta.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.