Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-14, 12:27   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jaggu, hvordan klarte du det?!

For å være helt ærlig: Jeg aner ikke. Jeg fulgte samme framgangsmåte med kjole nr. 2, og der var det lille bildet det beste jeg klarte. Men noen ganger er det de dummeste bøndene som får de største potetene.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 13-06-14, 08:04   #2
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jaggu, hvordan klarte du det?!

Damen i butikken er svært hjelpsom, og jeg vet mocci har bestilt derfra, så det går sikkert fint. (Hvis ikke skal jeg innom igjen i sommerferien, og kan ta den med til Norge for deg.)

Skræbbis, håper du blir like fornøyd som meg. (P.S. Kjolene er ganske store i str.)

Ja, jeg har kjøpt 2 kjoler fra Mania Copenhagen på nettet. Da har jeg bare sendt dem en epost og så har de ordnet det. Det går så fint så.

Jeg sikler litt på denne soppkjolen, http://maniacopenhagen.dk/toj/kjoler...-elfworld.html
Kjenner jeg meg selv rett så er det ikke lenge før den er hos meg. Jeg har allerede 4 Mania kjoler.

Sist redigert av mocci : 13-06-14 kl 08:09.
mocci er ikke aktiv  
Gammel 01-07-14, 10:50   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Ja, jeg har kjøpt 2 kjoler fra Mania Copenhagen på nettet. Da har jeg bare sendt dem en epost og så har de ordnet det. Det går så fint så.

Jeg sikler litt på denne soppkjolen, http://maniacopenhagen.dk/toj/kjoler...-elfworld.html
Kjenner jeg meg selv rett så er det ikke lenge før den er hos meg. Jeg har allerede 4 Mania kjoler.

Dere andre som kikket på disse kjolene hos Mania Copenhagen - har dere hørt noe eller fått klærne? Jeg sendte en bestilling og fulgte opp med en mail, men har verken sett snurten av noen kjole eller fått noe svar på mailen. Dette er vel nå snart tre uker siden.

Gammel 13-06-14, 07:56   #4
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine kjoler, Filifjonka og Kanina! Din kunne jeg glatt ha giftet meg i, Filifjonka.

Jeg har vært i København, og oppsøkte en butikk mocci har tipset om i tråden: Mania Copenhagen. Jeg bare . Jeg kunne svidd av tusenvis av kroner der, og de hadde masse kult tilbehør i tillegg til at det var kjolehimmelen.

Jeg kjøpte en rød kjole med hvite prikker som jeg ikke finner på nettsidene, og en helt fantastisk bambikjole, som er mitt beste kjolekjøp på år og dag. Jeg finner bare et bittelite bilde av den, så jeg lar det stå til og viser frem et bilde av kjolen på meg også, hvor mønsteret kommer bedre frem.

Weeeeeeeee, den bambikjolen er helt fantastisk! Jeg har også kjøpt den. Jeg elsker Maniakjolene!!

Gammel 13-06-14, 08:27   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Weeeeeeeee, den bambikjolen er helt fantastisk! Jeg har også kjøpt den. Jeg elsker Maniakjolene!!

Det var med tungt hjerte jeg måtte prioritere bort revekjolen, som vel var den første du viste frem her, mocci. (Den ligger ikke på nett lenger, men de hadde et par stykker igjen i butikken.) Ellers må jeg bare takke for tipset; denne butikken blir fast post ved København-besøk fremover.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 13-06-14, 08:28   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Hm, jeg har ennå ikke fått svar på mailen jeg sendte dem. Noen, kanskje mocci, som vet om/når de svarer på slike henvendelser?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 13-06-14, 09:52   #7
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hm, jeg har ennå ikke fått svar på mailen jeg sendte dem. Noen, kanskje mocci, som vet om/når de svarer på slike henvendelser?

Jeg har pleid å få svar samme dag eller dagen etter når jeg har sendt epost. Jeg har sendt til denne epost adressen: maniacph@live.dk
Du kan også ta kontakt med dem på FB siden deres, send dem en melding der også.

Gammel 13-06-14, 09:48   #8
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Det var med tungt hjerte jeg måtte prioritere bort revekjolen, som vel var den første du viste frem her, mocci. (Den ligger ikke på nett lenger, men de hadde et par stykker igjen i butikken.) Ellers må jeg bare takke for tipset; denne butikken blir fast post ved København-besøk fremover.

Ja, den revekjolen er så digg! Bare hyggelig å bidra med litt shopping glede. Spre det gode kjolebudskap so to speak.

Gammel 11-06-14, 12:20   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Au, au, linken til Xian! ( )

Gammel 11-06-14, 12:40   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Det er forresten litt spesielt å få sånne voldsomme bikinibilder rett i fleisen hver gang man klikker inn i tråden!

Gammel 11-06-14, 14:35   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Særlig når man er på jobb.

Gammel 11-06-14, 19:50   #12
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Nye birkenstock, bare elsker de sandalene:

Denne kjolen i svart:

Gammel 11-06-14, 20:11   #13
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Åhh, den der Mania-siden skulle jeg virkelig_ikke blitt tipset om, kjenner jeg.

Gammel 11-06-14, 21:22   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Åhh, den der Mania-siden skulle jeg virkelig_ikke blitt tipset om, kjenner jeg.

Mye fint, ja! Store i størrelsen? Hvor store?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 13-06-14, 08:12   #15
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Mye fint, ja! Store i størrelsen? Hvor store?

Normale vil jeg si. Noen modeller er jo litt videre enn andre, mens andre igjen er ganske tettsittende.

Gammel 12-06-14, 00:19   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ooops! Følg med på Markedsplassen hvis den ikke skulle passe.

Gammel 12-06-14, 08:02   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Så fin!

Mania Copenhagen er Købens største attraksjon. Tivoli, Rundetårn og Mikkellerbaren, eat your heart out!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 12-06-14, 20:09   #18
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

He, he, den holdt jeg på å kjøpe, men er så usikker på størrelsen.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-06-14, 09:17   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Får nesten lyst på en Køben-tur igjen, ja!

Gammel 13-06-14, 08:11   #20
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Får nesten lyst på en Køben-tur igjen, ja!

Jeg planlegger Køben tur til høsten, gjett om jeg skal raide Mania da.
Har aldri vært i Køben tidligere så det tror jeg blir stor stas.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.