|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Jeg har havnet på Bones-kjøret igjen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Jeg har ikke sett serier på lenge, så jeg har begynt å ta igjen det andre har sett for lenge siden. I påska ble det Broadchurch sesong en og de første episodene av s2, men jeg orker ikke å se mer av sesong 2 (pluss at det syndes mot reglene for krim opptil flere ganger...)
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Vangsness må da være norskettet etternavn? :Har tatt fergen Hella-Vangsnes mange ganger:
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?
Hennes oldeforeldre er visstnok fra Norge.
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Jeg har sett S1 av How to get away with murder og den var grei nok. Spennende og hvor man som seer ikke får vite mer enn nødvendig til enhver tid. Men jeg bestemte meg egentlig tidlig for at en sesong holder, for jeg er ikke så keen på sånne serier nå egentlig (måtte bare ha noe lett). Noen som har sett? Bør jeg se videre? Viola Davis er jo bare fantastisk da. Digger henne.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Har foreløpig kun sett en episode av Killing Eve, men den episoden var meget lovende. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Jeg og
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Vi ser iZombie om dagen. Det er gøy!
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Vi ble ferdige med Grace og Frankie i helgen og nå har vi begynt på denne:
|
|
|
#16 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#17 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Vi har sett og likt Tabula Rasa og La Trêve (begge Netflix).
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 03-08-18 kl 00:18. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Ser miniserien «Patrick Melrose» og liker den veldig godt. Ellers er der Nye sesonger av «OITNB», «Westworld» og «The affair» på vent.
|
|
|
#19 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?Har kommet over to islandske serier på Netflix, Trapped og The lava field. Trapped er jeg ferdig med og den var veldig bra. Er på 2 episode av TLF og den fenger også. Islandsk krim har jeg ikke sett mye av før, men liker det kjempegodt. Ikke minst liker jeg språket. |
|
|
|
![]() |
|
|