|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: PlaydateHåper nesten at pøbelsara har flere brukernavn hvor hun støtter seg selv her:- p |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Playdate
Hvorfor kan du ikke skrive rundt i forumet istedet for å hakke på meg hele tiden? Dette er et hyggelig og interessant forum hvor vi diskuterer masse spennendegreier. Hvis du virkelig ønsker å være her og ikke bare hakke på meg, kan du jo lese litt rundt i forumet og si litt om hva du synes og mener om ulike ting.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Bedreviter
|
![]() Sv: PlaydatePøbel: hvis jeg var deg ville jeg bare ignorert denne tråden. Vi er så mange som kjenner og respekterer deg, både på forumet og privat, at du trenger ikke bevise eller forsvare noe. Jeg kan ikke se at du har noe å vinne på å være aktiv i denne tråden. (Jeg kan ikke se at du har noe å tape heller, for den del, sånn bortsett fra kanskje ro i sjelen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Hertuginne
|
Den slags kommentarer trenger du ikke komme med flere av, verken om Pøbelsara eller andre.
![]() |
#325 |
Aktiv
![]() |
Mente bare at jeg håper det er samme person som kommenterer fra flere hold, og at det ikke er såpass mange her som har denne holdning mot nye medlemmer. Lykke til videre, håper fremtidige medlemmer ikke får samme urettferdige behandling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp.
![]() |
#327 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: PlaydateJøss. Leste denne først nå (sånn er det å være hjemme uten barn på 17.mai). Det at tråden tar mer og mer av, og grunnen til at HI føler for å forsvare seg mer og mer, er jo nettopp fordi andre (noen mer enn andre) er med på å pushe tråden videre, og i en mer negativ retning. Man må ikke engasjere seg i en tråd om man ikke er trygg på at den er reell.
![]() |
#328 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Nå sa du det jeg mener veldig godt. Spesielt det første med hvordan HI naturligvis går i forsvar.
![]() |
#329 |
Tittel og tittel....
|
Godt skrevet.
![]() |
#331 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: PlaydateOppdatering av playdaten&bilder av datteren vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: PlaydateDa er i alle fall saken løst.
![]() |
#334 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: PlaydateBra det ble en løsning, tøft gjort av deg å sifra så direkte.
![]() |
|
|