![]() |
#321 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000
![]() |
#323 |
Introvert textrovert
|
Han er ikke helt over Eva!
![]() |
#327 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ha og tja. Det er jo veldig naturlig at man som ungdom vil finne litt ut av det med noen, før man introduserer vedkommende for foreldrene. Og i den fasen der alt er hemmelig plumper man plutselig ut i det med en tabbe, også står mor der og ser noe hun ikke skulle ha sett. Men det ville vel ikke egentlig være helt sunt om man hadde full kontroll på alle kanskje-kjærestene til barnet sitt - selv om følelsen av "slipping trough my fingers" blir ekstra sterk av sånn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Eva er jo 18 så helt sjokkerende at hun har et sexliv er det jo ikke. Og Chris uttrykker sjarme og svarer veldig fint når Eva litt sånn teit sier at "vi ikkje kjærester".
![]() |
#329 |
ej ikke møjkets heije
|
Sant nok. Jeg bare tenker at det må ha vært så fryktelig både ubehagelig og pinlig ... og en kilde til bekymring.
![]() |
![]() |
#330 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jo. Jeg ser den Tjorven og tenkte litt om hvordan jeg ville oppfatte det om jeg kom inn på min datters rom og de plutselig var to i sengen. Og hun er 16, så jeg er jo noe nærmere. Men jeg er forholdsvis sikker på at jeg ikke ville blitt stående der og pratet tull. Gå ut, gi dem tid til å snakke sammen og kle på seg og komme ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
ej ikke møjkets heije
|
Nei, på ingen måte sjokkerende. Bare noe jeg ikke ønsker midt i fleisen.
![]() |
![]() |
#332 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Men det er da helt urealistisk at ikke moren bare skvetter ut igjen og sier oi-hei-sorry-kommer tilbake om 2 strakser, og gir dem tid til å KLE PÅ SEG? Det gjør man jo med alle voksne mennesker, og ikke minst med datterens date?
![]() |
#333 |
Dårlig husmor
|
Ikke sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
ej ikke møjkets heije
|
Da takker jeg for tipset, og noterer det på lista over "ting man bare gjør".
Sist redigert av Tjorven : 19-06-17 kl 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Yey! Jonas! <3
![]() |
#336 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Hvem var hun som stod og pratet med gutta da Jonas kom, var det Sara?
![]() |
#337 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg tolket det i hvert fall som Sara, og det hun sa gjorde meg sikrere. Hun var jo redd for at det skulle skje noe ekkelt på den festen hun syntes det var noe overraskende at hun hadde blitt invitert til.
![]() |
![]() |
#338 |
kan tilsettes alkohol
|
Det jeg er veldig overrasket over er at hun ikke vet at det er besøk i huset. Han har jo sovet over! Jeg har på ingen måte tenkt å føre oversikt over hvem mine barn har sex med, men jeg vet hvem som sover i huset vårt. Men dette gjorde jo Eva i 1. sesong også, og moren er tydeligvis ikke mye hjemme.
![]() |
#339 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Ja, det var Sara. Som kan så lite om en av verdensreligionene at hun lurer på om hun får alkohol på en muslimsk religiøs feiring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Dårlig husmor
|
Folk kommer jo inn gjennom vinduet til Eva, så moren har ingen oversikt der. I sesong 1 var det vorspiel med fire jenter uten at moren visste noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|