|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierMå bare takke for at denne tråden er dratt fram igjen, til stor glede for nye medlemmer!
![]() |
#324 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierJeg ler så jeg griner
![]() |
#325 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#326 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierFor noen uker siden skulle vi ha risgrøt til middag, 30-minuttersris eller noe sånt. Jeg rørte og rørte konstant i over 20 minutter da jeg en del erfaring med brent grøt. Verkende armer og konstant intensiv røring til tross, den ble aldri tykk. Det var ikke så veldig rart egentlig, for jeg sto og rørte i melk. Posen med risgrøten i lå uåpnet ved siden av gryta.
![]() |
#328 |
A friend with benefits
|
![]() |
#331 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#332 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierOkei, here we go! Som sagt kan jeg overhode ikke lage mat, og det er intet annet enn et mirakel at samtlige her i huset er i live.
![]() |
#333 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierDet flaueste var vel da jeg i ung alder skulle lage spagetti og servere til min daværende svigermor. Spagetti og lasagne var det eneste jeg kunne lage, men spagetti ble strøket ut av listen over listen på hva jeg kunne av mat da svigermor kom inn på kjøkkenet og fant meg da jeg klippet spagettien ut av kjelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierJeg har også bakt pizzasnurrer som så ut som Lille Leos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier
Oh my gosh!!
![]() |
#336 |
trøtt
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierHar dere prøvd å erstatte vaniljesukkeret i riskremen med bakepulver noen gang? Det bruser skikkelig morsomt i munnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Hertuginne
|
![]() |
#338 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierNår man skal lage skillingsboller for første gang går det an å kjevle deigen ut til et rektangel, ha på smør, sukker og kanel for deretter å skjære i fine lange strimler før man ruller en og en strimmel sammen - men det tar fryktelig lang tid...
![]() |
#339 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierSkulle lage sjokoladekake, og i oppskriften stod det "en kopp kaffe". Jadda. Noen som kan tenke seg til hva jeg helte i deigen?
![]() |
#340 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Re: Sv: Re: Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier
Hva tror du jeg gjorde? Når sambo hentet den, åpnet han lokket, så den og tenkte: "Oi! Den var stygg!!", og så pakket han den ned og kjørte hjem til meg, som hyl-gren.
![]() |
Emneord |
kjøkkenfadeser, klassiker |
|
|