|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2
Det ligg vel kanskje meir i kva ein finn tiltrekkjande med andre menneske. Eg har heller aldri blitt verken sjarmert eller mo i knea av personar eg ikkje finn mentalt tiltrekkande. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Signerer. Jeg fatter det bare ikke.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Nei, det virker rimelig spesielt. Det er jo mange menn som bare er helt "vanlige" uten å være tiltrekkende, men Schau er ikke vanlig en gang, jeg vil heller si frastøtende. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Eg innser nok ein gong at fnatten og eg er heilt på bølgelengde. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Him syns påhengsmotorstuntet er grusomt, men går gladelig på sirkus.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Ah. Da syns jeg man bør få sine facts straight før man diskuterer. Jeg har for øvrig sett både fisk som bekledning og den flytende grisen. Jeg jobbet på Quart det året.
Hennes svar henspilte på at jeg også mener han er mentalt tiltrekkende. Jeg syns han er intelligent, til tider morsom og vi liker den samme musikken. Bare fordi man ikke vil fortelle deg akkurat hva ved personligheten hans man finner tiltrekkende syns jeg ikke man trenger å latterliggjøre det slik du gjorde.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det nettopp er etiske dilemmaer som dette Schau faktisk setter fingeren på. Vi syns det er slemt og ekkelt med en flytende død gris, men driter i å ta hensyn til levende dyr i mange sammenhenger. Vi syns fisker er mindre "personifiserte" enn kjæledyr, men i utgangspunktet er det ikke det som du sier noe bedre eller verre enn en død hund. VI bare syns det er verre fordi det er et kjæledyr. På samme måte er vi i harnisk over kinesere som spiser hunder, men tenker ikke det spøtt over egen kyllingproduksjon for eksempel.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Det er jeg enig med deg i, men jeg syns man først bør ta tak i de levende dyra.
|
![]() |
|
|