|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg tror jeg snart må redde E fra å drukne i dusjen jeg altså. |
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og er litt småsur fordi mannen ser på ett eller annet slik at jeg ikke får se Himmelblå. (Han bruker det mot meg at jeg pleier å se TV med lap-topen på fanget- altså at jeg egentlig ikke følger så godt med... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg syns hovedrolleinnehaversken i Himmelblå er god nok, men idag ble både jeg og mannen helt oppgitt over dagens episode. Det var dårlig, og alt var satt så veldig på spissen. Særlig morfarens reaksjon var bare teit. Og den nyfødte fikk ikke noe mat den. Ingenting. Bare sukkervann, etter råd fra den senile gamle damen. Ingen hadde sørget for den nybakte, førstegangsfødende alenemammaen informasjon før hun forlot sykehuset. Bare: Dæm sa at amming skuillj visst være bra...
|
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
Jeg synes hele serien er full av dårlige skuespillere jeg. De er så karikerte. Kanskje det er materialet som gjør det slik men jeg synes ikke skuespillerene gjør en særlig god jobb i å gjøre det hele troverdig.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Leter etter noen bilder, rydder og tenker ut hva jeg skal lage til en vennine som kommer på lunsj
|
|
|
|
#11 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg sitter i sofaen og grubler på en forretningsidé jeg har gryende i meg og gløtter ned på min datter på nesten 7 måneder en gang i mellom.
|
|
|
#12 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Gjør meg klar for jobb. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jobber....
|
|
|
#16 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
Drømmehagen, ja... Populært her også- surrer og går nå.
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har badet barna. Snart kveldsmat og legging, før jeg og gubben skal på volleyballkamp!
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Irriterer meg over Mannen. |
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Drikker kaffe latte, surfer, føler meg feit, venter på mensen og gleder meg til volleyballtrening ikveld.
|
![]() |
|
|