Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 11:05   #321
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Nå har eg fått meg mange nye naboar

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 11:08   #322
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Du står som naboen min, men har ikke svart på noe forespørsel fra deg. Hvor gjør jeg det?

Og der fant jeg det.

Nå er du her.

Gammel 14-04-09, 11:10   #323
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff, jeg har egentlig ikke tid til dette nå.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 11:11   #324
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Nå er du her.

Ja, fant forsespørselen til slutt.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 11:45   #325
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg sitter bare og venter på at potetene min skal bli ferdige. (99% nå).
Skal flytte litt på ting så jeg må bli kvitt de først.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 11:52   #326
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Fibi, jeg prøvde å gi deg en jobb men fikk ingen respons. Fant deg mens jeg var inne og snek hos Knerten.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 12:03   #327
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Skulle hatt litt arbeidskraft på gården min! Har vel rundt 130 lapper med poteter som skulle vært høstet. Run!

Gammel 14-04-09, 12:03   #328
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Fibi, jeg prøvde å gi deg en jobb men fikk ingen respons. Fant deg mens jeg var inne og snek hos Knerten.

Jeg har bysselallet Leo og matet Malin, så jeg har vært borte fra pcen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 12:08   #329
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tove, her.

skulle hatt litt arbeidskraft på gården min! Har vel rundt 130 lapper med poteter som skulle vært høstet. Run! :d

jeg jeg jeg!

Gammel 14-04-09, 12:14   #330
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Åhh, Tove, det hørtes ut som ein fin fin jobb.

Gammel 14-04-09, 12:15   #331
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg også!

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 12:16   #332
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

For sein.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 12:19   #333
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg meldte meg inn nå.

Gammel 14-04-09, 12:20   #334
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjorde du?

Gammel 14-04-09, 12:27   #335
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Skulle hatt litt arbeidskraft på gården min! Har vel rundt 130 lapper med poteter som skulle vært høstet. Run!

Nå har jeg slavet for Tove

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 12:28   #336
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har bysselallet Leo og matet Malin, så jeg har vært borte fra pcen.

Du fikk høstet til slutt da.
Jeg har fri i dag og er helt alene, burde vel gjøre andre ting.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 12:34   #337
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Med så gode arbeidere, så gikk jobben raskt. Men følg med, nå har jeg solsikker, ris og kaffe som modner. Mye penger å tjene om et par dager igjen

Gammel 14-04-09, 12:38   #338
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

De som vil må gjerne legge meg til, slik at vi kan bli naboer

Gammel 14-04-09, 12:44   #339
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

:sladre: Propella har masse modent!

Gammel 14-04-09, 12:47   #340
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Propella: Jeg trenger jobb!

Fibi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.