![]() |
#321 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Samme her Benzo.
#322 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har ikke heller spist noe bra i dag. Jeg var på scrappingkurs med Sjømannskirken og det stod at vi skulle spise lunch i en restaurang ved siden av, men de hadde bare pizza og jeg var sulten så da måtte det bli pizza. |
![]() |
![]() |
#323 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Benzo og Irma - det eneste som gikk skeis med den maten der var vel at det ble altfor lite mat? Ihvertfall på Irma? |
![]() |
#324 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: To skiver hjemmebakt lavkarbobrød med speilegg og agurk Sist redigert av gnuri : 09-10-09 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
#325 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Nei, men den helv..... baguetten da. Var ikke en liten smule, snarere en halv. |
![]() |
![]() |
#326 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?En halv baguett er ikke all verdens. Det er jo ikke som om du spiser en kilo sukker om dagen heller. Det er en vesentlig forskjell på ordinær lavkarbo og ketogen kost. En helt sjelden utskeielse er nada problem. Jeg synes heller dere skal spise mye mere mat jeg. |
![]() |
#327 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 4 havregrynslapper og en kaffe latte.
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 09-10-09 kl 19:53. |
![]() |
![]() |
#328 |
Trøtt
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Noen som vet hvordan laks i teryakisaus er mtp karber? Kanskje en del sukker i sausen? Vel, det og steamet brokkolig og blomkål var middagen min i dag.
#329 |
|
Palmen, det er en så liten mengde vi snakker om så det går nok bra, i hvert fall om du snakker om at du hadde det på fisken og så puttet den i ovnen. Jeg har spist det og fortsatt vært i ketose. |
![]() |
![]() |
#330 |
Trøtt
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jaja, med inntaket av 70% sjokolade, valnøtter og litt blåmuggost og vin på kvelden så gikk nok ikke dagen så bra som jeg trodde.
#331 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dagen i dag Sist redigert av gnuri : 10-10-09 kl 23:18. |
![]() |
![]() |
#332 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I kveld spiser jeg ost og kjeks |
![]() |
![]() |
#333 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Havrecc |
![]() |
#334 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Havregrøt med cc og økologisk eplemos (ikke tilsatt noe som helst) |
![]() |
![]() |
#335 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Skyr med bringebær
#337 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: havrelapper, kaffelatte og noen ts skyr (minsten stakk av med resten)
#338 |
Fru Jacobsen
|
![]() |
![]() |
#339 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: kjøttpølse med guacamole og salat Sist redigert av gnuri : 12-10-09 kl 12:55. |
![]() |
![]() |
#340 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I går spiste jeg sånn her: |
![]() |
|
|