Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 11:11   #321
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Nå må dere slutte å disse Chand da. Han er en utrolig kul fyr, med innlevelse og sjel når han synger. Han er seg selv, og lar ingen andre gjøre seg til noe annet enn han det er.

Men definitivt best når han synger noe han har skrevet selv.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 11:12   #322
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Han er kul egentlig, men jeg vet ikke. Han har tapt seg litt. Litt lei av Chand jeg.

Jeg tror egentlig det ender med at Shakles vinner hele greia. Tror muligens det blir Shakles og Chand i finalen jeg. Mari har "svakere" stemme enn Lise synes jeg, så jeg er overrasket over at Lise ikke gikk videre.

Uansett, så er det jo flere som har røket ut som absolutt ikke burde røket ut. Sånn er det bare.

Neste uke er det jo KUN seerene som skal bestemme hvem som går videre.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 11:13   #323
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Ja, kunne ikke vært mer enig.

Gammel 05-12-09, 11:13   #324
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Ja, det er jeg enig i, men han er fortsatt seg selv, til det fulle, uansett hva han gjør. Mot flere av disse andre, som blir veldig tilgjort på scenen, og sceneshowet kan til tider bli for mye for dem, slik at det utover sangprestasjonen.

Gammel 05-12-09, 11:16   #325
Wicca
Måneheks

Wicca sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
Wicca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja. Jeg føler iallfall alltid for å ta en dopause når han synger.

Han kan jo ta ein spansk en, sånn som maratonløperen de viste i Golden Goal

Wicca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 11:17   #326
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wicca, her.

Yakk!

Gammel 05-12-09, 14:06   #327
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ? :fullstendig uinteressert i sport og trenger nok en link:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 14:43   #328
Wicca
Måneheks

Wicca sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
Wicca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hæ? :fullstendig uinteressert i sport og trenger nok en link:

Det går ikke an å se reprise gratis. Finner ikke klippet på youtube

Wicca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 14:45   #329
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Det går ikke an å se reprise gratis. Finner ikke klippet på youtube

Jeg prøvde også å finne det. Vet jeg har sett det på YT tidligere.

Gammel 06-12-09, 14:40   #330
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trodde Lise eller Chand måtte gå, og det ble jo Lise. Jeg vet ikke helt hvem jeg heier på. Jeg liker Mari veldig godt, men samtidig trenger vi jenteband.
Chand er flink altså, men jeg er lei trønderrock.

Gammel 06-12-09, 16:33   #331
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg vet ikke helt hvem jeg heier på. Jeg liker Mari veldig godt, men samtidig trenger vi jenteband.
.

Jeg hører mange sier det der, men jeg tenker mer sånn: Trenger vi egentlig et jenteband? Trenger vi egentlig en ny trønderrocker? Trenger vi egentlig noen av disse folkene i norsk musikkliv?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 22:02   #332
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Jeg synes Mari var best i dag.

Synes Shackles får mye ufortjent skryt, bare for de er en jentegruppe som vi "må ha", for det har vi ikke fra før. Et album med dem ser jeg for meg som veldig kjedelig, om alt skulle gått i den duren de har kjørt i X-faktor. De synger surt, og sceneshowet blir som regel så avansert at de ikke klarer å gjøre både det, og synge samtidig.Det virker som om de velger sanger etter hvilke klær de kan ha på, gjerne noe som kan males på.

Chand er jo den han er. Sjarmerende og ydmyk. Synes han tok Bruce Springsteen veldig bra, med unntak av tabben. Kjedelig Åge til slutt. Men han er vel den med mest X-faktor, synes jeg. Han er annerledes.

Gammel 11-12-09, 22:05   #333
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hører mange sier det der, men jeg tenker mer sånn: Trenger vi egentlig et jenteband? Trenger vi egentlig en ny trønderrocker? Trenger vi egentlig noen av disse folkene i norsk musikkliv?

Vi trenger egentlig bare sjokolade, oksygen og Mana-juice, så Shackles og Chand kan få gå videre. Mari er flink, men kjedelig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 22:06   #334
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chand er så kjedelig... snårk. Hadde aldri i livet orket en hel cd med han...... Syntes Springsteensangen var småsur og amputert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 22:15   #335
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi trenger egentlig bare sjokolade, oksygen og Mana-juice, så Shackles og Chand kan få gå videre. Mari er flink, men kjedelig.

Jeg er enig. Chand er kanskje ikke best vokalmessig, men jeg tror han vil bli enda bedre når han synger sine egne ting. Nå er det jo veldig føringer på hva de skal synge. Dessuten har han X-factor, mer enn Mari ialefall.

Shackels synes jeg er

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 22:25   #336
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Lise skulle hatt plassen til Mari, synes jeg.

Gammel 11-12-09, 22:25   #337
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Mari må gå videre. Mari og Chand i finalen. Jeg er enda ikke blitt fan av Shackles

Gammel 11-12-09, 22:26   #338
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Lise skulle hatt plassen til Mari, synes jeg.

Eller Lise og Mari i finalen.

Gammel 11-12-09, 22:27   #339
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Mari må gå videre. Mari og Chand i finalen. Jeg er enda ikke blitt fan av Shackles

Gammel 11-12-09, 22:29   #340
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Shackles ligner mer og mer på de horete Bratz-dukkene.

(Men de kan synge da.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.