Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 14:57   #321
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Jeg gjør ingenting - og det har jeg gjort i hele dag.

Gammel 12-11-09, 15:22   #322
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sjokolade. Det har min kjære kontornabo. Eller, hadde er vel mer riktig å si.

Gammel 12-11-09, 15:41   #323
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vasket hus,vært på cafe og nå prøver jeg meg som 2 barnsmamma.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:32   #324
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg hadde også en sjokolade. :savner:

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 19:26   #325
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Mmm... Sjokolade!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 19:28   #326
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke sjokolade. Derimot har jeg spist et bittelite stykke med ribbe til middag. Uten noe som helst ved siden av - bare ribbe. Nå gulper jeg fettsmak og er strålende fornøyd. Og når jeg blir så mett som dette av 130 gram så lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg kjøper mange kilo ribbe til jul.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 19:43   #327
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg hadde også en sjokolade. :savner:

*deler villig vekk*
Jeg har gullbrød.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:16   #328
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Konstaterer at det ikke er bra for vekta mi å bevege meg inne på FP. :sukke: Jeg var fornøyd og blid og hadde ikke hunger på noe, før jeg bevet meg inn i denne tråden. Nå har jeg lyst på både ribbe og brunsaus og riskrem ( man assosierer jo ) sjokolade, sjokoladepudding (forsatt god på assosiasjon ) og og og og og ...

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:18   #329
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

*deler villig vekk*
Jeg har gullbrød.

Men gullbrød er jo ikke sjokolade.
Det er marsipan.

Gammel 12-11-09, 20:21   #330
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

*deler villig vekk*
Jeg har gullbrød.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men gullbrød er jo ikke sjokolade.
Det er marsipan.

Og nå er jeg i gang....

Troika? Banansjokolade? Mandelstang? Hva er det med verden som gjør at de tror de kan kalle noe sjokolade bare fordi 5% av ingrediensene ligner?

Skuffende altså.
Og jeg liker banan"sjokoladen", jeg syns bare det er et hån mot sjokolade at det kalles sjokolade når det ikke er det.

Gammel 12-11-09, 20:28   #331
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og nå er jeg i gang....

Troika? Banansjokolade? Mandelstang? Hva er det med verden som gjør at de tror de kan kalle noe sjokolade bare fordi 5% av ingrediensene ligner?

Skuffende altså.
Og jeg liker banan"sjokoladen", jeg syns bare det er et hån mot sjokolade at det kalles sjokolade når det ikke er det.

Troika, madelstang, krembanan, stratos, yade, gullbrød, anton berg marsipanbrød, melkesjokolade, hobby, firkløver...............alt er lade og til å bli forhekset av.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:30   #332
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor greier jeg ikke holde meg unna disse innleggene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:30   #333
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det her jeg skal fortelle om desserten vi nettopp spiste, laget etter Podens spesifikasjoner? Det var kuler av vaniljeis, smørstekt banan, hjemmelaget sjokoladesaus (70 % kokesjokolade blandet med matfløte) og bringebær. Nå er jeg veldig, veldig mett. (Poden, enda han egentlig ikke er helt i form, spiste to porsjoner. )

Gammel 12-11-09, 20:33   #334
Skvetten
Passiv

Standard

Skilpadda da, nå fikk jeg lyst på dessert jeg.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:36   #335
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Gammel 12-11-09, 20:48   #336
Slettet bruker
Passiv

Standard

Stekt banan?

Jeg har også lyst på dessert. Jeg vil ha is med ananas og sjokoladesaus og hakkede nøtter kjenner jeg.

Jeg tar en kopp te jeg.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:48   #337
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Troika, madelstang, krembanan, stratos, yade, gullbrød, anton berg marsipanbrød, melkesjokolade, hobby, firkløver...............alt er lade og til å bli forhekset av.

Fikk bare litt lyst på sjokolade nå.
Men marsipanpølsene jeg fikk i går er alt borte. Delte med mannen min da, men angrer på at jeg ikke sparte en deilig pølse til i dag. Sukk

Gammel 12-11-09, 20:49   #338
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hah! Jeg har jo sjokolade med havsalt jeg.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:49   #339
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Stekt banan?

Jeg har også lyst på dessert. Jeg vil ha is med ananas og sjokoladesaus og hakkede nøtter kjenner jeg.

Stekt (fersk) ananas er minst like godt som stekt banan. Men det hadde vi ikke. Vi hadde valnøtter, som jeg godt kunne hatt i stekepannen, men det er ikke Poden så glad i, så det dropper jeg.

Gammel 12-11-09, 20:49   #340
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hah! Jeg har jo sjokolade med havsalt jeg.

Åh. Sånn fra Lindt? Hvor fikk du tak i det?

Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.