|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg gjør ingenting - og det har jeg gjort i hele dag.
![]() |
#324 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg hadde også en sjokolade. :savner: |
![]() |
![]() |
#326 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg har ikke sjokolade. Derimot har jeg spist et bittelite stykke med ribbe til middag. Uten noe som helst ved siden av - bare ribbe. Nå gulper jeg fettsmak og er strålende fornøyd. Og når jeg blir så mett som dette av 130 gram så lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg kjøper mange kilo ribbe til jul. |
![]() |
![]() |
#328 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierKonstaterer at det ikke er bra for vekta mi å bevege meg inne på FP. :sukke: Jeg var fornøyd og blid og hadde ikke hunger på noe, før jeg bevet meg inn i denne tråden. Nå har jeg lyst på både ribbe og brunsaus og riskrem ( man assosierer jo |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Og nå er jeg i gang....
![]() |
#331 |
Passiv
|
Troika, madelstang, krembanan, stratos, yade, gullbrød, anton berg marsipanbrød, melkesjokolade, hobby, firkløver...............alt er lade og til å bli forhekset av. |
![]() |
![]() |
#333 |
flisespikker
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEr det her jeg skal fortelle om desserten vi nettopp spiste, laget etter Podens spesifikasjoner? Det var kuler av vaniljeis, smørstekt banan, hjemmelaget sjokoladesaus (70 % kokesjokolade blandet med matfløte) og bringebær. Nå er jeg veldig, veldig mett. (Poden, enda han egentlig ikke er helt i form, spiste to porsjoner.
![]() |
#334 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierSkilpadda da, nå fikk jeg lyst på dessert jeg. |
![]() |
![]() |
#336 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierStekt banan? |
![]() |
![]() |
#337 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#338 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHah! Jeg har jo sjokolade med havsalt jeg. |
![]() |
![]() |
#339 |
flisespikker
|
Stekt (fersk) ananas er minst like godt som stekt banan.
![]() |
#340 |
flisespikker
|
Åh.
![]() |
Emneord |
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|