|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?....trådtittelen taler for seg selv.
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Hvor - som i hvilken del av landet? Eller er det en by/bygd-tråd?
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?For en merkelig problemstilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Mr.Che mener forøvrig at man må bo i by. PÅ landet er man rett inn i "fotball-helvete" - og man kan velge bort utdannelse i frykt av å flytte. *oppvokst i havgapet*
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det med kriminalitet er forresten ikke så enkelt som man skulle tro. Det er opplagt mer kriminalitet i for eks. Trondheim enn i de fleste bygder med under 1000 innbyggere. Jeg har bodd i ganske mange av de største byene i Norge, men aldri vært i kontakt med noe kriminelt. Jeg har knapt nok opplevd noe ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det Teo sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det Teo sa. Hvis man har kjipe foreldre, ekle naboer, dumme klassekamerater, slemme lærere , er veldig fattig både økonomisk og kulturelt så spiller det ikke noen rolle om du bor hverken her eller der.
![]() |
#10 |
*_*
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?
Ah, du mener Harald Eia. Jeg lette forgjeves etter Eia her på FP sitt innlegg i tråden.
![]() |
![]() |
#11 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det er jo avhengig av hva slags liv og oppvekst man ønsker for sine barn. Her finnes det jo ikke noe fasit.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hvilke tilbud får de der som man overhodet ikke kan få andre steder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
Det lurer jeg også på. Det er i alle fall langt flere tilbud her enn ungene mine noen gang kunne rekke over, og flere enn jeg noen gang kommer til å savne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
-lost behind where all things fall- Sist redigert av Olympia : 29-03-10 kl 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg skjønner hva du mener, men man får da vitterlig, som nevnt tidligere i tråden, mange ulike aktivitets- og kulturtilbud andre steder også. Nei, ikke overalt. Men mange steder. Ja, klart utvalget er større i Oslo, særlig for voksne. Men jeg kan bare ikke se at det kan spille noen stor rolle for ungene. Vi er også ofte på museer, ikke fullt så ofte på utstillinger, men det kunne vi fint ha vært. Det er museer nok til å dekke en toukersperiode, minst, hver dag. Det er forestillinger i ett sett, det er bare tid, interesse og økonomi som setter grenser. I tillegg er det fritidsaktiviteter så det holder. Jeg skjønner ikke hva dette har å si for barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Enig, det er VELDIG mange museer i Stavanger og de setter også opp en haug med forestillinger i Bjergsted og andre steder, jeg synes det er noe hele tiden.
![]() |
|
|