Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 12:55   #321
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Ikke nykjøpt, men jeg har flyttet en del av hagemøblene inn i stedet for at de skal oppta plass i uteboden. Benken står i loftstua og dere ser inn på badet hvor jeg har satt et lite rundt bord med to stoler også.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 13-11-10, 20:04   #322
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nevner det her og jeg: Lagersalg på Covent Garden Professor Birkelandsvei et eller annet, Kjøttbyen på Furuset i Oslo.
Jeg var innom en tur i dag, var innom ved åningn, men gikk. KAOS! Dro tilbake på 16 tiden og da var det deilig. kjøpte ett mørkt rundt trefat til lys og en telysestake som hører til noe jeg kjøpte der i våres.

Åpningstider i morgen 12-17 og mand-tirsd 17-20.

Gammel 14-11-10, 21:24   #323
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Vi har bestilt ny sofa!
Denne, bare at vi har valgt uten armlen på venstresiden.

Gammel 15-11-10, 10:41   #324
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Lekker sofa, Prilla. Grattis!

skyfri er aktiv nå  
Gammel 15-11-10, 14:44   #325
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ikke ratt shopping, men... Etter inspirasjon i denne tråden lagde jeg meg en månedskalender på tavleveggen. Skeiv og rar, så må nok lage meg en mal for firkantene og gjøre det på nytt, men det ble ganske så kult!

Salt er ikke aktiv  
Gammel 27-11-10, 12:33   #326
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

I dag har jeg bestilt denne

bulle er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 00:38   #327
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ikke ratt shopping, men... Etter inspirasjon i denne tråden lagde jeg meg en månedskalender på tavleveggen. Skeiv og rar, så må nok lage meg en mal for firkantene og gjøre det på nytt, men det ble ganske så kult!

Så kult!

Gammel 28-11-10, 02:36   #328
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Knallkult!!

Gammel 29-11-10, 01:04   #329
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått meg kuskinn foran peisen.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 30-11-10, 13:22   #330
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Da vi flyttet må vi ha feilpakket de høyt elskede kalendernissen(e) vi har hatt siden Bøllen var et år, og Bråkebøttas fikk vi aldri tatt i bruk engang - finner de ikke noe sted!!

Derfor har jeg i dag vært og kjøpt nye; dvs. det ble adventskalendere med bare fire pakker denne gangen, i tilfelle de andre meed 24 lommer dukker opp. Dessuten har vi planlagt en enkel sjokoladekalender til hverdags og tror det blir veldig bra med bare fire, litt større pakker frem mot jul. De skulle jo fått den første på søndag som var da, men nå får de første pakken i morgen i steden og så blir det hver søndag frem til jul.

Legger de her ettersom de skal henge pent på en knaggrekke på kjøkkenet og dermed pynter ganske mye opp der inne, i tillegg til sin egentlige funksjon!

Gammel 01-12-10, 14:23   #331
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sinkhus fra Walther & co:

Gammel 01-12-10, 14:48   #332
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Former til å lage Mummitroll-pepperkakehus

Gammel 03-12-10, 14:53   #333
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

oh-my-good!!! jeg ELSKER mummi... det MÅ jeg ha!

Gammel 03-12-10, 16:01   #334
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har kjøpt denne globusen hos Nomade i dag (nettbutikken), skal vere presang til far og dotter i huset til jul. Dei likar å stikke hovuda saman og diskutere verda, stjernene og månane Eg likar at denne globusen er tradisjonell og moderne på same tid. Oppdaterte kart (visstnok på norsk dersom nettsida held det den lovar), med lys åff kårs, og passe pen design for mor. Var kanskje litt råsa? Det skulle vel passe bra for 7-åringen.

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 16:11   #335
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Det var en fin globus! Vår er arv, ikke helt oppdatert. Men har lys da!

Gammel 03-12-10, 16:12   #336
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, eg syns dei gamle globusane er veldig flotte også; alternativt måtte det ha blitt ein av eldre model

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 16:13   #337
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også sett på den. Tenkte kjøpe til datteren til jul.
Skal ta en titt i butikkene rundt her først tenkte jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 16:17   #338
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Kan legge til at den eg kjøpte er nedsatt med 200,- nå, ved kjøpt over nett Eg handla hos Nomade, men syns ikkje bildene der var særlig illustrerande. Måtte gjere bildesøk på google før eg bestemte kva klode eg ville ha

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 16:18   #339
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Kan legge til at den eg kjøpte er nedsatt med 200,- nå, ved kjøpt over nett Eg handla hos Nomade, men syns ikkje bildene der var særlig illustrerande. Måtte gjere bildesøk på google før eg bestemte kva klode eg ville ha

HVor står det at den er på norsk forresten?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 16:20   #340
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Det står i overskriften på presentasjonen av produktet Dersom du klikkar linken min... Eg ser at det også står i bekreftelsen eg fekk på epost etter betaling. "norske navn" og "med lys".

Syrin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.