Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 22:32   #341
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Men du får lov til å hoppe over diskusjonen.

Hoppe over?
Jeg forstår ikke.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, hoppsideisi!



Den bare passet så bra. Sorry, Inter.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 23:21   #342
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hoppe over?
Jeg forstår ikke.


Jeg har bare hørt at det går an å hoppe over tråden, jeg har dessverre ingen bruksanvisning på hvordan man gjør det.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 23:58   #343
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jeg har bare hørt at det går an å hoppe over tråden, jeg har dessverre ingen bruksanvisning på hvordan man gjør det.

Åh nei da så..

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 11:03   #344
MammaAnneM
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 20
MammaAnneM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Regner med at nummer 20 (Man trenger ikke like fotball, men det er en fordel) er callback på nummer 13 (det er en fordel å være god på ironi). Men om nummer 20 derimot kan vise tilbake til nummer 14 (det står lite mellom linjene) så tror jeg nok at jeg er i litt trøbbel her

Fotball, hva er det? Men ta det med ro! Gutten er bare 9 måneder nå, jeg får sikkert litt mer peiling på fotball om noen år

MammaAnneM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 11:14   #345
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Det er greit, bare si at Enga er best, så ser vi gjennom fingrende med det meste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 11:44   #346
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er greit, bare si at Enga er best, så ser vi gjennom fingrende med det meste.

Kan vi ikke ha det som default, rett og slett?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 16:04   #347
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Enga er best!

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 16:17   #348
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

at Enga er best.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 19:16   #349
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 00:22   #350
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Denne var kjekk! Og laget er selvfølgelig Enga!

  Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 10:58   #351
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er greit, bare si at Enga er best, så ser vi gjennom fingrende med det meste.


Akkurat som fotball er viktig liksom.

  Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:27   #352
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Akkurat som fotball er viktig liksom.

Ja. Det er jo det. På et eller annet nivå er fotball DRITVIKTIG! Så det så.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:10   #353
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja. Det er jo det. På et eller annet nivå er fotball DRITVIKTIG! Så det så.

Er det vel ikke! Så det så.

  Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 00:53   #354
Sunniv@
Fullverdig medlem
 
Sunniv@ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 32
Sunniv@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Flott liste. Den skulle vært klistret på alle forum.

To ting;
1. Jeg er ny her, og vet derfor ikke om noen har likt nick som meg. Men dere gir meg vel beskjed om det? Ja, jeg kan sikkert sjekke medlemslisten, om jeg har tilgang dit. Gi meg også gjerne beskjed om noen andre her har den avataren jeg har valgt, for da skifter jeg pronto.
2. Jeg hater fotball. Får jeg leke med dere likevel?

Sunniv@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 01:01   #355
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Sunniv@, her.

1. Jeg er ny her, og vet derfor ikke om noen har likt nick som meg. Men dere gir meg vel beskjed om det? Ja, jeg kan sikkert sjekke medlemslisten, om jeg har tilgang dit. Gi meg også gjerne beskjed om noen andre her har den avataren jeg har valgt, for da skifter jeg pronto.

Jeg søkte på medlemmer som inneholder "sun" og fikk ikke opp noe som lignet på ditt nick, så det burde ikke være noe problem.

Sitat:

2. Jeg hater fotball. Får jeg leke med dere likevel?

Mange av oss smiler bare overbærende når 007 og aC begynner med fotballfjaset sitt, så ja. Det er definitivt plass til folk på FP som synes fotball er litt mindre spennende enn å se eiketrær gro. :gidder ikke dukke en gang:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 01:03   #356
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Forøvrig hjertlig velkommen.

Det er alltid lovende med nye medlemmer som 1) leser tråder om forumkulturen før de har postet ti innlegg og som 2) skryter av dem etterpå.


Sist redigert av Teofelia : 02-02-09 kl 01:19.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 01:17   #357
Sunniv@
Fullverdig medlem
 
Sunniv@ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 32
Sunniv@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Tusen takk.

Sunniv@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 09:48   #358
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Sunniv@, her.

2. Jeg hater fotball. Får jeg leke med dere likevel?

Jeg synes også fotball er vesentlig mindre spennende enn skilpadderacing, men har da klart meg så langt. Velkommen!

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 09:50   #359
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.195
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Jeg synes også fotball er vesentlig mindre spennende enn skilpadderacing,

Men i rettferdighetens navn må det jo sies at det gjelder det aller meste.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 09:55   #360
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men i rettferdighetens navn må det jo sies at det gjelder det aller meste.

Ah, vel, det kommer an på skilpadda. Men du kan ha rett i det.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeopplysning, fotball, klassiker, prosopopeia, punktum før smilefjes, skrevne regler, skrevne uskrevne regler, spikking, teletubbyene, uskrevne regler


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no