Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 09:52   #341
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg føler Eras innlegg er på grensen til personangrep og det misliker jeg..... Resten av innholdet er greit.

Jeg forstår at det kan føles sånn i og med at hun henvender seg så direkte til deg, men i og med at det blant annet er dysleksi som blir diskutert her, så synes jeg det er viktig å ta til seg det en dyslektiker skriver om sine erfaringer.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:57   #342
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg føler Eras innlegg er på grensen til personangrep og det misliker jeg..... Resten av innholdet er greit.

Hun henvender seg til deg for å dele sin erfaring, fordi du har fortalt at du studerer temaet dysleksi nå.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:58   #343
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg forstår at det kan føles sånn i og med at hun henvender seg så direkte til deg, men i og med at det blant annet er dysleksi som blir diskutert her, så synes jeg det er viktig å ta til seg det en dyslektiker skriver om sine erfaringer.

Ja, og det gjør jeg. Hun er en av mange og jeg er lutter øre. Jeg tror skolen har kommet litt lenger i forhold til hvordan det var ikke langt tilbake. Jeg håper det i allefall.

Men å angripe meg som en dikkedikkeperson som duller med elevene syns jeg er frekt. Hun kjenner meg overhodet ikke. Jeg er en ganske så tøff dame på mange måter og er ute etter ressursene eleven sitter med. Jeg ser ikke på elever som hjelpesløse individer. Hvis jeg gjør det så vil jeg bli en dårlig lærer. Da får jeg ikke det beste ut av dem. Da bør jeg ikke bli lærer.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:00   #344
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Ja, og det gjør jeg. Hun er en av mange og jeg er lutter øre. Jeg tror skolen har kommet litt lenger i forhold til hvordan det var ikke langt tilbake. Jeg håper det i allefall.

Men å angripe meg som en dikkedikkeperson som duller med elevene syns jeg er frekt. Hun kjenner meg overhodet ikke. Jeg er en ganske så tøff dame på mange måter og er ute etter ressursene eleven sitter med. Jeg ser ikke på elever som hjelpesløse individer. Hvis jeg gjør det så vil jeg bli en dårlig lærer. Da får jeg ikke det beste ut av dem. Da bør jeg ikke bli lærer.

Jeg kan ikke se at hun angriper deg!!
Hun snakker vel mer generelt om dem som faktisk behandler dyslektikere som små og stakkarslige.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:00   #345
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Men å angripe meg som en dikkedikkeperson som duller med elevene syns jeg er frekt.

Øh …

Når ble det å dele sin egen erfaring (fra fortiden) et angrep på den en deler det med (i nåtiden)?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:02   #346
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå sier du at det er "ikke så veldig lurt" å fleipe når man risikerer å bli misforstått av folk som ikke kjenner en så godt. Og det er jo en kurant ting å mene, enten man er enig i det eller ikke.

Men det er jo noe ganske annet enn det du skrev opprinnelig, som var at du mente Mim hadde ment innlegget helt seriøst først, men trakk det tilbake og lot som det var en fleip da hun oppdaget at hun fikk motbør. Og det syntes jeg var en ganske ufin beskyldning, ettersom du både mistenkeliggjorde hennes egen presisering (og nærmest sa at hun løy) og dessuten antydet at hun ikke tør å stå for det hun mener dersom folk er uenige med henne.

Har du mistet evnen til å lese hele innlegg og få med deg meningen eller har du gått hundre prosent opp i flisespikkingen?

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:05   #347
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Men å angripe meg som en dikkedikkeperson som duller med elevene syns jeg er frekt. Hun kjenner meg overhodet ikke. Jeg er en ganske så tøff dame på mange måter og er ute etter ressursene eleven sitter med. Jeg ser ikke på elever som hjelpesløse individer. Hvis jeg gjør det så vil jeg bli en dårlig lærer. Da får jeg ikke det beste ut av dem. Da bør jeg ikke bli lærer.

Era sier jo til og med eksplisitt at hun ikke anklager deg for å være slik. For meg virker du veldig hårsår når du insisterer på at folk mener ting de har sagt at de ikke mener (eller, for den del, påstår at de kverulerer og er nedlatende når de prøver å finne ut hva det er du egentlig mener).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:05   #348
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av era, her.

.......og kjære jessica..
Du høres ut som en svææææært forståelses full og velmenende pærson, jeg vil gjærne dele litt av min erfaring med deg.

Den ene tingen som har fått meg til å grine av skam er velmenende -ja jøss, men pedagurker av forskjellig art som har fått meg til å føle meg som en forbanna kasus istedet for et menneske fordi jeg til tider er noe kreativ i mitt forhold til alfabetet.

Jeg er over 30 i dag og er ganske trygg i både min kunnskap og mitt mestringsnivå på de aller fleste felt, men å bli snakket til i myk stemme av praktikanter med jesuskomplekser får meg fortsatt til å ville hente øksa.

Å forvente noe av noen ,å fordre læring og å ta i bruk de evnene man har, det er ikke bare bad.

Å ikke få lov å blomstre som barn fordi man skal bli i rollen sin som diagnostisert ,og å bli skånet fra virkeligheten til man plutselig står midt oppi den UTEN at frøken er der til å holde deg i hånda..DET gjør vondt DET er pedagogisk vold.

Jeg vil på ingen måte anklage deg for å være noe av dette, men bare prøve å beskrive hvilken farge himmelen har i mitt univærs...sånn siden du nevnte pensum og siden jeg har en kunnskap om dysleksi det ikke er mulig å lese seg til(*fnise* tok den? høhø)

Det er starten på dette innlegget jeg reagerer på.......

Resten er helt flott det. Har absolutt ikke noe i mot å høre hvordan era har opplevd det....Trist er det at hun har hatt det sånn

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:05   #349
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.906
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Det er andre her inne som burde gå litt inn i seg selv for hvordan de nesten trakasserer andre og har en veldig nedlatende holdning.....

Noe sier meg at det er meg du mener. I så fall har du nok misforstått meg. Jeg ble veldig sint av det du skrev, fordi jeg leste deg sånn som era leste deg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:06   #350
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Hm. Kanskje man burde ha en ordliste her inne? På hvilke skrivefeil som er feil og hvilke som er "Fp-sjargong"?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:07   #351
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Har du mistet evnen til å lese hele innlegg og få med deg meningen eller har du gått hundre prosent opp i flisespikkingen?

Ikke godt å si, alltid, sikkert. Du må gjerne fortelle meg hva du mente med

Sitat:

(innleggene som har kommet senere i tråden ser jeg som et forsøk på å glatte over noe som i utgangspunktet var ment som et seriøst innlegg)

hvis du ikke mente å si at du trodde innlegget i utgangspunktet var seriøst ment, men at det senere ble forsøkt fremstilt som mer spøkefullt enn det var. For i så fall misforstod jeg nok innlegget ditt, ja.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:10   #352
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.771
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Sitat:

Men å angripe meg som en dikkedikkeperson som duller med elevene syns jeg er frekt.

Må si du tolker mye ut av at hun har skrevet "svært" med flere æ-er. Du kan ikke ha vært utsatt for så veldig mye personangrep oppigjennom.
Leste du forresten den siste setninga i innlegget hennes?

Opprinnelig lagt inn av era

Jeg vil på ingen måte anklage deg for å være noe av dette, men bare prøve å beskrive hvilken farge himmelen har i mitt univærs...sånn siden du nevnte pensum og siden jeg har en kunnskap om dysleksi det ikke er mulig å lese seg til(*fnise* tok den? høhø)

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-10-06 kl 10:20.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:17   #353
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:18   #354
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke godt å si, alltid, sikkert. Du må gjerne fortelle meg hva du mente med


hvis du ikke mente å si at du trodde innlegget i utgangspunktet var seriøst ment, men at det senere ble forsøkt fremstilt som mer spøkefullt enn det var. For i så fall misforstod jeg nok innlegget ditt, ja.

det er mange underforum her inne og hvis det som du sier i utgangspunktet var ment som en spøk syns jeg det passer bedre at en moderator legger den under komiskolen eller flisespikkeri

Selvfølgelig tok jeg innlegget seriøst, jeg kjenner ikke Mim og vet hva slags humor hun har.

Jeg mener også at følelsen jeg sitter med er at de senere innleggene var ment som å fortelle alle sammen at det var ment som en fleip på lik linje som en sjetteklassing som spør en annen om å være kjærester men når vedkommende svarer nei er det bare en fleip...
Jeg har ikke anklaget noen her inne for å være løgnere slik du antyder, jeg har heller ikke sagt at Mim hverken er redd for å stå for sine meninger eller ikke, jeg sier at dette er det JEG sitter igjen med etter å ha fulgt denne tråden.
Det er helt tydelig at dere kjenner hverandre godt, men dere kan ikke automatisk gå utifra at alle andre her inne deler deres samstemthet, vi/jeg svarer utifra innleggene slik jeg ser de ikke slik personen bak har ment de fordi det burde jeg skjønt etter såpass lang fartstid på et annet forum.

Her jeg missforstått noe er det klart jeg vil bli forklart på nytt hva jeg har missforstått, men er det ikke litt greit at Mimmen selv forteller meg at hun føler jeg har kalt henne en løgner

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:29   #355
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Jeg har ikke anklaget noen her inne for å være løgnere slik du antyder, jeg har heller ikke sagt at Mim hverken er redd for å stå for sine meninger eller ikke, jeg sier at dette er det JEG sitter igjen med etter å ha fulgt denne tråden.

Jeg skjønner det. Jeg skjønner at det er det DU sitter igjen med. Men skjønner du at det JEG sitter igjen med etter ditt innlegg, er at du ikke "egentlig" tror på de forklaringene senere i tråden om hva folk mener og ikke mener? Siden du altså fremdeles (etter å ha lest hele tråden) sitter igjen med følelsen av at hovedinnlegget var seriøst ment, og at alle de påfølgende innleggene bare var forsøk på å ro seg vekk fra det? Jeg skjønner jo at du trodde det opprinnelig, da du først leste det - det er ikke noe rart at man kan misforstå hva folk mener når man ikke kjenner dem. Men nå, etter 350 innlegg, så har du altså fremdeles følelsen av at hovedinnlegget "egentlig" var seriøst ment?

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Det er helt tydelig at dere kjenner hverandre godt, men dere kan ikke automatisk gå utifra at alle andre her inne deler deres samstemthet, vi/jeg svarer utifra innleggene slik jeg ser de ikke slik personen bak har ment de fordi det burde jeg skjønt etter såpass lang fartstid på et annet forum.

Javisst forstår jeg det. Men nettopp siden man ikke nødvendigvis forstår hverandre fullstendig i første omgang, så må det jo gå an å komme med forklaringer i ettertid, og få disse forklaringene akseptert?

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Her jeg missforstått noe er det klart jeg vil bli forklart på nytt hva jeg har missforstått, men er det ikke litt greit at Mimmen selv forteller meg at hun føler jeg har kalt henne en løgner

Jeg vet ikke om hun føler det. Jeg snakker bare for meg selv.

For jeg synes det blir litt håpløst å skulle diskutere hvis man ikke skal kunne presisere hva det var man egentlig mente, og fortsette diskusjonen derfra, men skal være nødt til å stå til ansvar for den tolkningen folk opprinnelig leste ut av det man skrev.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:33   #356
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.771
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Det er helt tydelig at dere kjenner hverandre godt, men dere kan ikke automatisk gå utifra at alle andre her inne deler deres samstemthet, vi/jeg svarer utifra innleggene slik jeg ser de ikke slik personen bak har ment de fordi det burde jeg skjønt etter såpass lang fartstid på et annet forum.

Jamen ... er det ikke derfor de forklarer det lenger uti tråden da? Fordi det viste seg at de "uinnvidde" misoppfattet inlegget hennes?

Jeg skjønner ikke hvorfor du, etter å ha fått det inn med teskje hvordan innlegget var ment, fortsatt mener at de forklarende innleggende lenger ut var skrevet for å glatte over på sjetteklassevis. Ok, du skriver at du satt med det inntrykket etter å ha lest, men har du fortsatt det samme inntrykket nå etter å ha fått forklart at det ikke var slik? I så tilfelle er det jo liten vits i å oppklare noe, hvis du likevel tviholder på inntrykket du fikk først, selv etter at du har fått vite at inntrykket ditt ikke stemte. Da får du bare fortsette å argumentere mot at moderatorene skal gå inn og rette opp alle skrivefeil, selv om du vet at de ikke har tenkt til å gjøre det.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-10-06 kl 10:40.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:33   #357
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:18   #358
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:19   #359
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Her går det i popcorn, ser jeg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:21   #360
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.771
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Det her er jo stor underholdning da!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no