Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2009

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 23:30   #341
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009



Denne ble visst også med hjem. Storesøster ville sååå at lillesøster skulle ha en slik nattkjole......Så den havner i pakkekalenderen til lillesøster

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 02:08   #342
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009



Stripete body i petrol og brunt...



...og i lilla og grønt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 08:02   #343
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Litt salg på Nøstebarn, og jeg kjøpte:

Genser til Hannah, i lilla:


Denne longsen i blått til Peder:



Og denne bodyen i blå/grå til Peder:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 09:42   #344
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jepp, så kjolen din . Var på P.op i dag, med svigerinne og datter.....svigerinna mi falt så for dongerikjolen, så i et øyeblikk hun ikke fulgte med, røsket jeg den med og betalte i en fei......

Så fint med litt klær som ikke bare har Hello Kitty og glitter og stæsj (selvom det må til også her i huset.....).

Kunne jo blitt litt søtt med jentungen lik som gutta og da.....

Svigerinnen din er heldig!

Ja, kanskje jeg skulle kjøpt den rutete kjolen likevel? Burde jeg gjøre det?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 10:37   #345
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Svigerinnen din er heldig!

Ja, kanskje jeg skulle kjøpt den rutete kjolen likevel? Burde jeg gjøre det?

He he...frister deg til mer shopping ......

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 13:44   #346
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ja, det er så skjønn.....litt gammeldags og fri for dill og dall....Snuppa godkjente den, selvom den ikke var rosa

Bare å si fra om jeg skal handle for deg å sende oppover....

Hm...måtte du friste meg...tenke, tenke....den var iallefall skikkelig fin!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 13:45   #347
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Svigerinnen din er heldig!

Ja, kanskje jeg skulle kjøpt den rutete kjolen likevel? Burde jeg gjøre det?

Selvfølgelig må du gjøre det.
Kjolen er jo kjempefin!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 16:40   #348
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

He he...frister deg til mer shopping ......

Hehe, tror nok det blir en slik kjole på vesla nå

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 16:41   #349
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Selvfølgelig må du gjøre det.
Kjolen er jo kjempefin!

Får håpe de fortsatt har den neste gang jeg skal innom da. Dere har nok helt rett, bare jeg som syntes det ble litt "mye"

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:31   #350
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Selvfølgelig må du gjøre det.
Kjolen er jo kjempefin!

Abselutt.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:45   #351
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Abselutt.

Da så

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 01:46   #352
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Da så

Var der i dag igjen, og de hadde flere kjoler, men vet ikke ang akkurat den str du trenger da......men de er behjelpelig med å få tak i fra annen butikk om mulig.....Jeg skulle ha samme nattkjole som over her, til største niesa mi, men jeg kjøpte visst den siste i akkurat den str i går. Så da skulle de ringe og sjekke om de kunne skaffe den, og så ringe meg igjen til uka....God service der (regner med at du handler på samme sted som meg ).

Og tenk så søtt med søskenbilde, og de 3 minste "likt" kledd.....synes sånt er fint jeg da

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 09:48   #353
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Var der i dag igjen, og de hadde flere kjoler, men vet ikke ang akkurat den str du trenger da......men de er behjelpelig med å få tak i fra annen butikk om mulig.....Jeg skulle ha samme nattkjole som over her, til største niesa mi, men jeg kjøpte visst den siste i akkurat den str i går. Så da skulle de ringe og sjekke om de kunne skaffe den, og så ringe meg igjen til uka....God service der (regner med at du handler på samme sted som meg ).

Og tenk så søtt med søskenbilde, og de 3 minste "likt" kledd.....synes sånt er fint jeg da

Ja, enig i at det er god service der! Samme jenta har jobbet der de tre siste gangene jeg har vært der og hun er bare så søt
Skal ikke dit på en stund, men håper de har igjen når jeg får kommet meg dit - du har jo såklart helt rett i at det er fint at ungene er "like"!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 16:04   #354
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Ble to bodyer (de på tilbud) fra Nøstebarn på jenta i dag:


Lilla og grønn. Siden det ikke var stor forskjell på lengden på 74/80 og 86/92, ble det den største størrelsen. Så da passer det forhåpentligvis til høsten igjen.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 19:59   #355
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009



Julekjole til tuppa Den var nydelig til det gyldne håret hennes.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 12:56   #356
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Klær til ungene på salg på P.O.P:




__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 13:23   #357
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Åh, den grønne genseren var fiiiin! Salg nå altså? Hva skjedde med januarsalget?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 15:04   #358
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Salg på Po.P nå?

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 18:06   #359
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Den grønne genser'n er fin, LilleLeo! Sjuåringen min har den

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 18:58   #360
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Den grønne genseren til den sorte velourbuksen er en super kombinasjon!
Det var salg forrige fredag på senteret vårt, 30-50%.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no