|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#341 |
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Epikur
|
Hm...Jeg tror du tar feil. Hadde hennes intensjoner vært hvite som snø så hadde hun begynt tråden på åpent, ærlig og redelig vis. Hun skulle/burde/kunne ha sagt: Jeg lurer jamen meg på om denne HPV-vaksinen kan være skummel. Hva tror dere? Det som får meg til å lure er at jeg har lest det og det og det. Har jeg forstått det riktig når jeg tror at HPV-vaksinen har drept 11 jenter? Jeg blir redd når jeg leser sånn.
![]() |
#343 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDette er en av de fornøyeligste trådene vi har hatt på lenge.
![]() |
#344 |
Mother of Dragons
|
Jeg tror hun er en han og at han er en "religiøs" antivaksinefanatiker som sier hva som helst for å vinne folk til sin sak, helt uten å bry seg om konsekvensene skremselpropaganda kan ha.
![]() |
#345 |
Passiv
|
Jada, joda - hun burde vært ærlig fra starten av, og jeg er heller ikke fan av denne måten spre frykt og usannheter på. Men, jeg tror fortsatt at hun brenner for saken sin, og at hennes intensjoner er med HI var gode. Det at hun tar feil betyr ikke at det er grønt lys for å latterliggjøre henne. Og saklighet? Venhild er vel den som mer enn noen andre (med unntak av Esme, kanskje), faktisk holder seg til saken her. |
![]() |
![]() |
#346 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#347 |
Metallica!!
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenNå må du gi deg.
![]() |
#348 |
Passiv
|
Nå lukter det konspirasjonsteori for min del, men mulig jeg er naiv. |
![]() |
![]() |
#349 |
Passiv
|
Påpeke feil er ok. Mobbe? Not so much. |
![]() |
![]() |
#350 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hadde Venhild bare vært litt uvitende og uerfaren så hadde jeg vært enig, men når hun er inne på flere forum og sprer propaganda så tenker jeg, desverre kanskje, at jeg er litt glad for at hun ble så til de grader gjennomskuet her inne. Det gjør meg bare enda litt mer glad i dette forumet.
![]() |
#351 |
Metallica!!
|
Det er ingen som mobber, men mange som påpeker at kildekritikken er under pari, at h*n ikke skjønner det h*n lenker til og rett og slett argumenterer mot ham/henne. Det er ikke mobbing.
![]() |
#352 |
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg synes du er fullstendig på villspor, Pida. Det er veldig godt grunnlag for å si at denne Venhild går inn i diskusjonen både her og andre steder på falske premisser, og er et svært typisk fanatikernettroll som bare er ute etter å spre propaganda, ikke faktisk møte (velbegrunnede) spørsmål som propagandaen naturlig nok blir møtt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei. Må innrømme at jeg kanskje synes det er en tendens til å bli veldig stygge mot nye medlemmer som tråkker feil her inne, men jeg er ganske sart, tror jeg.
![]() |
![]() |
#354 |
Passiv
|
Ser ut som det ble ok rundt fem på elleve i går kveld?
Jeg tror også dette er en mann. Det er formuleringen rundt dette med å beskytte våre kvinner og døtre, der de sitter så sarte og vakre i hvalpefettet med all omsorgen inntakt som jeg ikke greier å forestille meg at noen kvinne ville vært istand til å smøre ihop. |
![]() |
![]() |
#355 |
maler
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg synes det må være lov til å fjase litt når det kommer inn fanatiker med skylapper som bare gjentar informasjonen sin ørten ganger istedenfor å svare på tiltale.
![]() |
#356 |
Passiv
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHadde vi hatt tak i denne personen i RL ville det ihvertfall ikke vært planer om å slippe diskusjonen før den nettsiden var vekk altså. |
![]() |
![]() |
#358 |
Passiv
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg skjønner at terskelen for å kalle noe mobbing er forskjellig, men hadde dere f.eks. behandlet en fanatisk kollega på samme vis som her inne, alle mot en, mener jeg? |
![]() |
![]() |
#359 |
Viser tenner
|
Dette er vel strengt tatt en som ikke kommer inn her for å bli en del av et nettsamfunn, men for å spre sine egne meninger uten vilje til å hverken lytte til argumentasjon, eller å komme opp med gode argumenter. Så, nei, dette er ikke et medlem jeg klarer å se bli hverken mobbet eller sjikanert. Når noen utgir seg for å være noe annet enn det de er, så er de uærlige, og kan ikke regne med å bli behandlet med respekt. At andre nykommere har fått en røff start i det siste er jeg helt enig i.
![]() |
#360 |
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenSelv om denne tråden er fornøyelig i og for seg, så er det litt tankevekkende og deprimerende at det er foreldre rundt omkring som nekter barna sine viktige vaksiner pga slikt sprøyt.
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|