![]() |
#341 |
can-jur
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerSkremmern er rosa
![]() |
#342 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHarselering, tyn og rett fra levra?
#343 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg har en kompisgjeng der alle er velkommen som kompis, jeg fjaser når det passer meg, alle tråder bør ende ut i en tråd om fotball og folk som skriver *mongostemme* med en sløkk smilety der de egentlig bør beklage er noen forbanna nek. |
![]() |
![]() |
#344 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Leste i et blad nylig at allel ikke kunne være født som standup-komikere, noen måtte være publikum også
#345 |
Ringskrømt
|
Jeg vet ikke om generell negativitet er så mye bedre, Avatar. Det virker som du misliker forumet sterkt, for du har sjelden noe positivt å komme med. Du kaster deg som vanlig på klagebølgen.
#346 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerAv og til, slik som solblomst i denne tråden, trenger å få passet påskrevet. Men det er mye stikk her inne og har man først formulert seg litt uvørent skal det mye til før det tilgis.
#347 |
Ekvilist
|
Jeg er enig i at man lett får passet påskrevet. Men jeg ikke enig i at det er slik at det skal mye til for å tilgis, hvis man har skrevet noe uvørent. Fortsetter man å skrive uvørent, så får man nok litt utfordringer. Vi har ganske mange brukere som jeg mener å huske fikk så ørene flagret sånn helt i starten, men som har justert litt på skrivestil og argumentasjonsmåte - og blitt en viktig del av FP. Man kan selvsagt diskutere om den type oppdragelse er sjarmerende, men jeg tror at det som kanskje kan oppleves som litt for tydelige og ubehagelige meldinger for en fersking totalt sett gjør at forumet blir et mer interessant sted å diskutere. Iallefall for meg. Noen ganger kan det tippe over, og da kommer det da også tilbakemeldinger. Fra begge fronter (de som raskt deltar i noe som kan oppfattes som flisespikking og lynsjing og de som lett tyr til mobbekarakterestikker) er det garvede FP-brukere.
#348 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg synes nok også at Solblomst har fått mye med tyn, men samtidig så har jeg forståelse for at mange ønsker å uttrykke hva de føler. Hadde hun vist tegn til å ta selvkritikk, eller moderert uttrykket noe så hadde det kanskje ikke blitt den samme voldsomme mengden negative tilbakemeldinger heller.
![]() |
#349 |
Passiv
|
Min karriære på fp startet med en ikke ufattelig velplassert vits. Med rødprikk fra BenMurphy til og med. Det gikk bra med meg til slutt likevel altså. |
![]() |
#350 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det er det dummeste jeg har hørt! Da hadde jeg ikke vært her. Jeg liker forumet veldig godt, men ikke pese nye får (pga skrivefeil, formuleringsfeil eller gudene vet hva) og så misliker jeg sterkt det jeg oppfatter som "oppfør deg som oss eller piss off". Sist redigert av Avatar : 26-06-11 kl 21:34. |
![]() |
![]() |
#351 |
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg kjenner jeg er litt enig med Avartar her. Jeg liker også at det er en bred mengde brukere her inne med forskjellig og utfyllende kompetanse. Men enkelte stikker seg frem og har holdningen Avartar nevner, og det er ikke direkte sjarmerende. Du kan jo si at det er brutalt ærlig og hva vet jeg. Men jeg oppfatter mange ganger at man nok kan være noe greiere mot hverandre.
#352 |
Muligens verdt å vente på
|
Jeg synes ikke det er en klagebølge å bemerke en negativ tone i fjasevåset.
#353 |
Passiv
|
Kan du gi noen eksempler? Evt Avatar? Jeg syns det har skjedd en endring angående nykommere. Ikke kjenner jeg igjen det som skrives om jeg tenker på de etablerte heller, egentlig. Men jeg er åpen for at jeg ikke skjønner hva du mener bare? |
![]() |
#354 |
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerOm ikke alt var bedre før, var i det minste fjaset generelt av høyere kvalitet. Det er ikke spesielt stilig å kamuflere en mengde stikk mot andre brukere i såkalt fjas. |
![]() |
![]() |
#355 |
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg skriver alltid via iphone. Det slår ikke alltid like heldig ut.
#356 |
Jeg kan ikke nevne eksempler uten å nevne nick.
#357 |
Passiv
|
Det er jeg enig i. Spydighet med forkledning sånn at den ikke kan imøtegås er ikke noe fint. Det er ok å reagere på det som om det er spydighet og ikke humor. |
![]() |
#359 |
Muligens verdt å vente på
|
Jeg derimot, synes ikke det er greit at alle tråder ender i fotballfjas. Jeg registrer at det er mange som fjaser når det passer dem, men det synes jeg heller ikke er like artig alltid.
#360 |
Beklager du, du er ikke på lista. Du er herlig ærlig uten å være ufin.
Emneord |
klassiker |
|
|