Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 08:49   #341
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Svaret mitt ble slettet gitt.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 14-09-11, 08:59   #342
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har en "venn" i dag:

Kvinner: Det begynner å bli litt trist etterhvert å se at dere hetser oss menn med at vi holder på å dø når vi blir forkjølet osv her på fb. Det var morsomt i begynnelsen, men det er nå det samme oppgulpet som kommer tilbake hele tiden. Hvis dere mener menn er sånne pingler, hvorfor gidder dere da å innvolvere dere med menn? Skjerp dere kvinner! Vis at dere er smartere enn oss menn å finn noe nytt å skrive om. Så slipper vi å lese gammle ting om og om igjen..

Gammel 14-09-11, 11:05   #343
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innvolvere og gammle. Og/å-feil og greier. Jojjomennsann.

Gammel 14-09-11, 11:50   #344
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Innvolvere og gammle. Og/å-feil og greier. Jojjomennsann.

Ikke mobb en mann ved dødsleiet, han var nok forkjølt.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 14-09-11, 12:06   #345
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja ja, bortsett fra skrivefeilene, så er jeg enig med Ramses' "venn". Jeg synes betegnelser som "man-cold", og stereotypien av menn som er "døden nær" av forkjølelse er like fordummende som tilsvarende stereotypiske karakteristikker av kvinner. (Selv om jeg forstår at folk synes det er morsomt, siden menn tross alt tradisjonelt har vært det samfunnsmessig "sterke" kjønn i århundrer).

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 14-09-11, 13:40   #346
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Svaret mitt ble slettet gitt.

Oh my... Da tror jeg nesten at jeg hadde skrevet det en gang til.

Gammel 14-09-11, 14:03   #347
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også den stuntmann-statusen i fleisen i dag og blir mektig provosert. Hallaisen, altså. :himler:

Gammel 14-09-11, 14:12   #348
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir også provosert av stereotyping av menn, noe det er jævlig mye av, og jeg blir provosert av uttalelser som går på at MOR er så glad i, og viktig for, barnet sitt, med full eksludering av far...
Newsflash: Vi fedre er like glad i barna våre, og like viktige!
Mulig det bare er jeg som er en smule hårsår når det gjelder sånt, jeg knurrer jo stort sett når jeg hører ordet likestilling, også.
Hvorfor? Fordi det alltid er snakk om likestilling av kvinner, menn kan pr. definisjon ikke bli diskriminert basert på kjønn, har jeg skjønt!
Prøv å være alenepappa et par år, og så kan du snakke til meg om likestilling!

Gammel 14-09-11, 14:22   #349
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja ja, bortsett fra skrivefeilene, så er jeg enig med Ramses' "venn". Jeg synes betegnelser som "man-cold", og stereotypien av menn som er "døden nær" av forkjølelse er like fordummende som tilsvarende stereotypiske karakteristikker av kvinner. (Selv om jeg forstår at folk synes det er morsomt, siden menn tross alt tradisjonelt har vært det samfunnsmessig "sterke" kjønn i århundrer).

:fniser:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 14-09-11, 14:48   #350
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Oh my... Da tror jeg nesten at jeg hadde skrevet det en gang til.

Neppe noen vits. På mandag kunne alle som hadde stemt Høyre, KRF og FRP "gå å dø". Her om dagen var alle heterofile noen idioter som "ikke har skjønt det ennå", og i dag er hun sinna på ett eller annet som jeg ikke helt klarer å finne tråden i. Jeje, underholdningsverdien er for stor til å slette vedkommende.

Gammel 14-09-11, 14:49   #351
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

:fniser:

(Det gjelder å holde tunga rett i munnen her, ja! )

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 14-09-11, 15:01   #352
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er du venn med henne, egentlig?

Gammel 14-09-11, 15:06   #353
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Vokst opp som naboer og har masse felles venner. Som sagt, underholdningsverdien er stor.

Gammel 14-09-11, 15:28   #354
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Neppe noen vits. På mandag kunne alle som hadde stemt Høyre, KRF og FRP "gå å dø". Her om dagen var alle heterofile noen idioter som "ikke har skjønt det ennå", og i dag er hun sinna på ett eller annet som jeg ikke helt klarer å finne tråden i. Jeje, underholdningsverdien er for stor til å slette vedkommende.

Haha, såpass. Hørtes jo... oppegående ut...
Nei, da må man nesten bare le av det og sette pris på underholdningen.

Gammel 14-09-11, 23:57   #355
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Å betale avgift til Nrk fordi du eier en tv, er som du skulle betalt avgift til Herman Friele fordi du eier en kaffekopp.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 01:29   #356
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Å betale avgift til Nrk fordi du eier en tv, er som du skulle betalt avgift til Herman Friele fordi du eier en kaffekopp.

Den var faktisk ikke så dum.

Gammel 15-09-11, 01:34   #357
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Brystkreft ...
Skostørrelse og hvor lang tid du bruker på håret. Feeestlig.

Ok. Ikke helt min greie, men da vet jeg i det minste hva det er

Gammel 15-09-11, 02:00   #358
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var faktisk ikke så dum.

Ok? Blir det ikke mer som å betale for en Statoil-kopp?
Eller har Friele muligheten for å abonnere på evig full kopp, valgfri kopp?

Gammel 15-09-11, 09:14   #359
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Friele kan kjøpe seg statoilkopp han også, hvis han vil.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 09:24   #360
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

En kjent SV politiker i Oslo skrev dette i går kveld om Hagen i bystyret:

Stakkars Carl I Hagen! Nå må han tilbringe de neste fire årene sammen med 5 pakistanere, 3 somaliere, 2 iranere, 2 arabere, 1 inder, 1 tamil,1 nigerianer, 1 svenske og 40 norske multikulturalister :-D

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.