|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vel. Vi har fortsatt kjøkken in progress vi da, idag skal mannen ha på lister, så da er det kanskje poeng i å støvsuge etterpå. Men vi begynner å komme på plass igjen. Det blir ikke noe julepynt hos oss i år omtrent. Det får bli hos mine foreldre, det er der vi kommer til å være den julete delen av julen. Så vi dropper juletre og julepynt i all hovedsak, og får heller fake litt pepperkakelukt og sette frem et par røde lys, duker og servietter. Jeg lurer på om stoff og stil har søndagsåpent?
|
|
|
#2 |
|
Fornøyd
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Da er jeg ute i god tid.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi har bestillt julekort i dag |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fornøyd
|
Hvor?
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror nfoto. Var mannen som bestillte og han er ute. Men tror det var innen klokken tolv i dag ett eller annet for å få de levert i morgen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Mann og barn har pyntet juletre, det ser ikke ut. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?I går lagde gutta pepperkaker mens jeg sydde en julekrybbe. Ja SYDDE faktisk. Det var en sånn DIY-pakke fra Søstrene Grene hvor alt var klippet riktig. Gutta var med og sy litt, men det var visst ikke beregnet på småttiser. Til og med mannen tok fram synåla og sydde stallen. Det var nesten julestemning her i går. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi har hatt et øyeblikks julestemning i heimen i går.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Her er det litt juleaktig. Vi har pyntet. Vi har ett slag kaker i boks, skal ikke bake mer enn det fordi det aldri blir spist uansett. Pøbelprinsessen har støpt såper som hun pakket inn og pyntet med glitter og glansbilder slik at det er glitter over absolutt hele huset. Særlig den lille svarte langhårede valpen vår er full av glitter - slik blir det julestemning av.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har definitivt brutt alle regler for deltagelse i denne tråden...
|
|
|
#13 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi inviterte masse folk hit i dag. Det var lurt, for jeg var helt nødt til å rydde og vaske. Nå er det julerent. Det kommer jo ikke til å vare til jul, men nå er det i alle fall fint her.
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Julekort?
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har ikke sendt et julekort siden 2003, det er derfor jeg er så kry.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi har fått bunken med julekort fra nfoto, men satser på romjulskort i år.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Det er faktisk totalt håpløst å ta julevasken før formiddagen julaften. Jeg har prøvd ganske mange ganger jeg, men når svigermor kommer rett etter den ene rundvasken etter den andre og forkynner at hun kommer til tirs for å hjelpe meg, noe som selvfølgelig gjør at jeg må vaske imorgen, mandag, også og igjen da julaften... |
|
|
|
![]() |
|
|