|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: nnnnHerregud. Jeg fant igjen tampongtråden min. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: nnnn
Den er jo fantastisk! Og helt uten fjas selvfølgelig.
|
|
|
|
#4 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne tenkte jeg å søke etter når jeg .. ehh .. hadde en venninne som plutselig ikke fant tampongen sin. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Å nei!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Hva ble løsningen til Mil... *host* Yelim? Vinopptrekker? Limpistol?
|
|
|
|
#8 |
|
lettere utlada
|
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: nnnnTampongtråden!
|
|
|
#10 |
|
This is normal!
|
Jeg oppdaget at jeg ikke hadde fått med meg enden på historien. Jeg tror jeg kastet meg selv ut noen dager, siden jeg tydeligvis ikke klarte å holde meg unna FP.
|
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Jepp. Noen (ikke noen) ble alltid dødssnurt på oss fjasere, og da mistet vi piffen. Det skjedde vel på den tiden krenket ble et populært fenomen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: nnnnVar det ikke opptil flere "travere" som dro sin kos en gang og tisket og visket om "et annet sted" de kunne ha for seg selv? Eller i alle fall ikke for meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Jo, men jeg tror flere var både her og der, noen dro for godt og andre har kommet tilbake. Det er så mange år siden, så jeg husker ikke helt. Og jeg orker ikke søke opp gamle tråder for å finne ut av det. Men det var vel som når folk forlot NM til fordel for FP, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Bortsett fra at vi har holdt oss, i motsetning til NM. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Librocubicularist
|
Den som rauk? : pling:
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jo. Det var en traumatisk tid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, moderatornek |
|
|