Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-13, 12:47   #341
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Fløyel, er Toms kjøpt i USA? Vet du i såfall hvilke butikker som fører de? Har ikke klart å finne annet enn Bobs og det blir liksom ikke helt det samme.

Jeg har hittil handlet to par Levis demi curve og en topp og en bluse fra Tommy Hilfiger. Var innom MK for å se etter lommebok men fant ingen som var helt som jeg ønsket. Enten for små (må få plass til mobilen) eller for store.

?? Toms har de jo overalt? Ihvertfall her i byen. DNA feks er ihvertfall en kjede som har dem. Men synes alle har dem, til det kjedsommelige. Også barnebutikkene.
Bobs derimot, det har jeg aldri hørt om.

Gammel 01-08-13, 13:37   #342
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror kanskje muligens at Robyn er i USA nå. At det er derfor hun spurte om det.
Trur eg.

Gammel 01-08-13, 14:06   #343
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg dette skjørtet på salg hos Tulip & Tatamo. Det satt veldig fint på.

Gammel 02-08-13, 00:04   #344
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Fløyel, er Toms kjøpt i USA? Vet du i såfall hvilke butikker som fører de? Har ikke klart å finne annet enn Bobs og det blir liksom ikke helt det samme.

Jeg har hittil handlet to par Levis demi curve og en topp og en bluse fra Tommy Hilfiger. Var innom MK for å se etter lommebok men fant ingen som var helt som jeg ønsket. Enten for små (må få plass til mobilen) eller for store.

Jeg fant, jeg fant (Toms). Endte opp med grå.
Glemte at jeg har kjøpt en jeansshorts fra Calvin Klein også...

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 01:28   #345
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, vi kjøpte flere par. Nordstroms har både til barn, dame og menn i flere farger (Florida Mall) og noen få Journeys, den ene på Florida mall har.
Vi kjøpte også noen i Naples i fjor, da var vi innom Coastland Mall, en typisk skatebutikk hadde der.

Var du innom MK på outleten eller har du vært i MK butikken som ligger på Mall of Millenia eller Florida Mall, signaturvesken til MK og mange av lommebøkene selges nemlig ikke i outletbutikkene. Dillards og Macy har også ok utvalg på MK - de finnes også på Florida Mall. (Me Florida Mall)

Gammel 02-08-13, 01:30   #346
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant, jeg fant (Toms). Endte opp med grå.
Glemte at jeg har kjøpt en jeansshorts fra Calvin Klein også...

:lese hele tråden først neste gang:

MK og CK har noen fantastiske jeans! Jeg kjøpte fra begge nå - på Macy's.
(Husk å gå på kundesenteret på Macy's så får du 10% ekstra på alt kjøp)

Gammel 02-08-13, 01:33   #347
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har også kikket etter Toms og slått fast at Bobs ikke blir helt det samme

Bobs er Skechers svar på Toms, jeg har 2 par Bobs og 1 par Toms. Bobs har en helt annen kvalitet enn Toms, sålene er mye bedre, formstabile og mykere. Men de har ikke samme "hippe" ryktet som Toms. De er forøvrig billigere enn Toms.

Slik ser Bobs ut:

Sist redigert av Fløyel : 02-08-13 kl 01:47.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 05:16   #348
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns Bobs virket så stive i sålen? Men så skal jeg aller helst gå barbeint så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg...

Har vært i flere MK butikker, flere som ikke er outlet. De blir litt knappe de jeg vil ha, mobilen (Galaxy S4) får ikke plass.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 09:33   #349
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer bare ikke å bli bekvem med de brettene foran på tåa.

Gammel 02-08-13, 11:07   #350
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Toms er i alle fall ikke slitesterke. Min datters ser ikke ut! Heldigvis er de kjøpt billig i USA.

Gammel 02-08-13, 11:13   #351
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toms er jo et flott konsept, men jeg har dessverre ikke lyst på skoene. De ser rett og slett litt for "hjemmelagde" ut, ikke minst med de brettene på tåa, og jeg ser ikke for meg at sålene kan være allverdens.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 11:30   #352
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Toms er jo et flott konsept, men jeg har dessverre ikke lyst på skoene. De ser rett og slett litt for "hjemmelagde" ut, ikke minst med de brettene på tåa, og jeg ser ikke for meg at sålene kan være allverdens.

Gammel 02-08-13, 11:34   #353
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig glad i mine Toms, både de klassiske og et par med høye hæler, samt et par ballerinas. De klassiske er de som tåler minst, men selv de har holdt seg godt for min del.

Når det gjelder til barn, så holder de derimot ikke like lenge nei.

Gammel 02-08-13, 11:37   #354
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Jeg syns Bobs virket så stive i sålen? Men så skal jeg aller helst gå barbeint så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg...

Har vært i flere MK butikker, flere som ikke er outlet. De blir litt knappe de jeg vil ha, mobilen (Galaxy S4) får ikke plass.

Jeg syntes Toms har stivere såle enn Bobs. Man opplever ting forskjellig.

Gammel 02-08-13, 11:44   #355
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg syns Toms er veldig gode på foten. Gjekk Legoland rundt med Toms for ei veke sidan, og det gjekk veldig fint. Dog ville nok solide joggesko vore hakket betre.

Men ja, stoffet blir slitt. Må bestille meg nye - er veldig fornøgd med dei.

Gammel 02-08-13, 12:01   #356
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Toms er helt greie de, jeg har i sølvglitter og de holder seg. Stoffvarianten holder seg dårlig har jeg sett.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 13:19   #357
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toms er himmelsk for mine problemføtter iallefall. Kjempedeilige å gå med og gode å ha på i timer i strekk.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 14:21   #358
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har 3 par Toms og bruker kun disse nå, kjempegode å gå i! Mine har ikke blitt slitte og ett par er barnemodellen, de går opp til 39, litt annen såle som er spesielt god, billigere også.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 14:29   #359
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror dere jo når dere sier de er gode å gå med, selv om de ikke egentlig ser sånn ut.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 17:57   #360
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Deilig Miss Miss jeans på tilbud og jakke fra Object (høstnytt).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 393070_547843551933829_1089719772_n.jpg (74,5 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg 1069165_581010575283793_1859013770_n.jpg (42,7 KB, 7 visninger)
iben er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.