|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg gikk glipp av det magiske øyeblikket, nå må jeg leve i 87 år til.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg er vakkerHårbule? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
pretty ballerina
Hvor: Oslo
![]() Sv: Jeg er vakkerFina lilla krumelur, jag vill inte bliva stur.
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg er iallfall glad for at ingen her, kaller meg for en bortskjemt jentunge. Jeg liker å sitte med lue på inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Jeg er vakker
Å, vi gjør det. Men bare på M2.
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg har blitt fortalt av og til at jeg mangler sosiale antenner på nettet. Kan jo godt hende det, men så lenge jeg ikke skriver nedsettende om andre her eller skriver ting som provoserer, så er det jo greit å skrive litt tull og tøys som ikke går ut over andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Halloen!
![]() Sv: Jeg er vakkerStoremor:Jeg har egentlig ikke tenkt at du mangler sosiale antenner. Tvert imot klarer du jo å få mange interesserte i det du skriver. Noen prøver jo til og med å skrive litt som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerMen det var på et annet forum at det var noen som skrev at jeg ikke eide sosiale antenner. Jeg elsker hunden min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Du må huske på det storemor at internetten ikke bare er en person. Jeg elsker også hunden min. Det er så gøy når hun er med på julekalenderen vår.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
This is normal!
|
Internettet er ikke bare en person. Det er En Kvinne.
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerNå sitter jeg å koser med Teddybjørnen min, mens jeg hører på Teddysbjørn vise. Så herlig å aldri bli voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|