Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva anbefaler du i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-14, 00:14   #341
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva anbefaler du i dag?

Jeg anbefaler en jobb der man kan ta fri på søndag og ikke må jobbe til langt over midnatt.

Gammel 10-02-14, 07:20   #342
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg anbefaler en jobb der man kan ta fri på søndag og ikke må jobbe til langt over midnatt.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 09:03   #343
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Duplikat

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 09:03   #344
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Denne

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 13:59   #345
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg anbefaler folk å drille de rundt seg dersom man vil at noen skal markere dem på morsdagen.

Jah. Og jeg anbefaler å sørge for at, når du først baker boller SELV for morsdag, at du låser de inn så ikke BIKKJA spiser de.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 14:00   #346
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Men på den positive siden: Jeg anbefaler en jobb der oppgavene er så spennende og folka så trivelige at du synes det er helt greit å jobbe til langt på natt noen dager på rad.

Gammel 10-02-14, 14:55   #347
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jah. Og jeg anbefaler å sørge for at, når du først baker boller SELV for morsdag, at du låser de inn så ikke BIKKJA spiser de.

Du vinner!!!!

Gammel 10-02-14, 15:00   #348
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå anbefaler jeg å nyte de gangene man får til å kompromisse med barn slik at alle parter blir fornøyde. Den ene fikk se noe annet gøy enn det mor synes var for voksent, den andre kan være lettet fordi barnesinnet forblir usmittet og lyserosa. (Eller noe.)

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 15:18   #349
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg anbefaler å gjøre som mannen min: booke inn et privat gjøremål hele ettermiddagen og kvelden. Særlig hvis det er to unger som skal på hver sin trening og deretter en av de på teater og man skal ha barnebursdag i morgen. :tar mot til meg før ettermiddagen:

Gammel 10-02-14, 17:33   #350
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg anbefaler å sove om natta. Da får en i hvert fall ikke hodepine med migrenetendenser av for lite søvn.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-14, 11:02   #351
Røyskatt
Fullverdig medlem

Røyskatt sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg anbefaler å ikke tryne ned trappa før man skal på jobb, tenke at dette går nok bra, klare å kjøre halvveis til jobber for foten svikter helt, for dermed å måtte ringe hjelp for å komme meg seg trygt hjem igjen.

Men jeg kan egentlig anbefale å sitte på sofaen, se film og synes synd på seg selv.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-14, 11:11   #352
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Anbefaler kald hvitvin på terrassen i Hua Hin i Thailand. Straks ut på middag

Gammel 12-02-14, 00:20   #353
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Anbefaler å ha en forelsket gutt på snart 12 år i hus. Da kan det hende du kommer hjem til ryddet klesvask og oppvask, fordi det kunne hende den utkårede skulle bli med hjem etter skolen. Veldig søte er de! Går tur med henne og hunden hennes i en time to dager på rad, det må jo være kjærlighet fra en som hater å gå tur! Og offentlig "outing" her hjemme, som i stolt og ikke flau! Og hjerter og navn i profilen på Instagram...begynner å få stor gutt gitt!

Gammel 12-02-14, 00:31   #354
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å bestille tur til Hellas. Livet ser straks lysere ut.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 07:10   #355
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røyskatt, her.

Jeg anbefaler å ikke tryne ned trappa før man skal på jobb, tenke at dette går nok bra, klare å kjøre halvveis til jobber for foten svikter helt, for dermed å måtte ringe hjelp for å komme meg seg trygt hjem igjen.

Men jeg kan egentlig anbefale å sitte på sofaen, se film og synes synd på seg selv.

Måtte lese statusen to ganger, for jeg gjorde akkurat det samme den samme dagen Bortsett fra at jeg kan gå, men ikke sitte Dvs jeg sitter på ett vis men har 3 digre hematomer på baken så det kjennes ut som om jeg sitter på ping-pong-baller.

Gammel 12-02-14, 08:06   #356
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler å være i ny jobb. Det er spennende og artig. Forflyttet meg til midtbyen og det er fabelaktig å kjøpe seg god kaffe på veien.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 20:18   #357
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg anbefaler å ha en sønn som gleder seg til å dra på forskerkurs. Han har sikkert mye å fortelle når han kommer hjem om litt.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 20:43   #358
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg anbefaler å få latterkrampe sammen med en treåring.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 21:47   #359
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler tre retter og vinmeny på Smia på en onsdag.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 07:58   #360
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaler å være frisk.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.