![]() |
#341 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler en jobb der man kan ta fri på søndag og ikke må jobbe til langt over midnatt.
![]() |
![]() |
#342 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Duplikat |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Denne |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
|
Jah. Og jeg anbefaler å sørge for at, når du først baker boller SELV for morsdag, at du låser de inn så ikke BIKKJA spiser de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
This is normal!
|
Men på den positive siden: Jeg anbefaler en jobb der oppgavene er så spennende og folka så trivelige at du synes det er helt greit å jobbe til langt på natt noen dager på rad.
![]() |
![]() |
#347 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#348 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Akkurat nå anbefaler jeg å nyte de gangene man får til å kompromisse med barn slik at alle parter blir fornøyde. Den ene fikk se noe annet gøy enn det mor synes var for voksent, den andre kan være lettet fordi barnesinnet forblir usmittet og lyserosa. (Eller noe.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å gjøre som mannen min: booke inn et privat gjøremål hele ettermiddagen og kvelden. Særlig hvis det er to unger som skal på hver sin trening og deretter en av de på teater og man skal ha barnebursdag i morgen. :tar mot til meg før ettermiddagen:
![]() |
#351 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å ikke tryne ned trappa før man skal på jobb, tenke at dette går nok bra, klare å kjøre halvveis til jobber for foten svikter helt, for dermed å måtte ringe hjelp for å komme meg seg trygt hjem igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Anbefaler å ha en forelsket gutt på snart 12 år i hus. Da kan det hende du kommer hjem til ryddet klesvask og oppvask, fordi det kunne hende den utkårede skulle bli med hjem etter skolen. Veldig søte er de!
![]() |
#354 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Å bestille tur til Hellas. Livet ser straks lysere ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Måtte lese statusen to ganger, for jeg gjorde akkurat det samme den samme dagen
![]() |
#358 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å få latterkrampe sammen med en treåring.
![]() |
#360 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Anbefaler å være frisk.
![]() |
![]() |
|
|