Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tråden for utbrudd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-14, 15:32   #1
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden for utbrudd

Jeg og mannen skal ha barnevakt og gå på date på ORDENTLIG restaurant (uten barnestoler og med femrettersmeny) for første gang på fire år i kveld!

Gammel 27-06-14, 19:47   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg og mannen skal ha barnevakt og gå på date på ORDENTLIG restaurant (uten barnestoler og med femrettersmeny) for første gang på fire år i kveld!

Av alle i hele verden må du være en av de jeg unner dette mest. Kose seg.

Gammel 27-06-14, 17:57   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har av og til verdens beste jobb og har flydd helikopter milevis i dag, bare blitt transportert vel og merke men å sitte i fremsete i ett helikopter i det nydelige været vi har over de vakre fjellene vi har det er ren magi det.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 19:34   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Svigerfamilie er noe dritt!!

Gammel 27-06-14, 22:21   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg må opp ti på fire for å kjøre kidsa til flyet i morgen.

Men så er det to uker barnefri! :hjemmealenefest:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-14, 01:38   #6
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg elsker ferien min iår; Kjenner hvor godt det er å "bare" ta det med ro sammen med mann og barn, gjøre god blanding av nyttinge ting og hyggelige ting sammen. Så når folk spør om vi "bare" skal være hjemme, det er slettes ikke bare, det er faktisk veldig deilig(og rett innstilling når økonomien uansett ikke tillater annet)!

Gammel 29-06-14, 06:25   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag kommer storesøster hjem etter over en uke vekk!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-14, 11:13   #8
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Siste dag i nåværende leilighet, i morgen flytter vi. 3 min gange til bhg (nå slutter hun jo om et par, tre uker, men like vel) 3 min til skole, 1min til buss og rett og slett et fantastisk område med mange kjente.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 19:09   #9
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mageinfeksjon på ferie!! Argh...

Gammel 30-06-14, 23:58   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

I dag fikk jeg ikke en jobb jeg var på intervju til. I stedet for å bli lei meg ble jeg lettet??? Hva er det for noe???

Gammel 01-07-14, 00:20   #11
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Jeg er dritkvalm og lei av det manipulerte markspist pupp-bilde som verserer på FB!!! Så orginalbildet i sted, det var egentlig en frøkapsel fra en lotusblomst, og ble like kvalm

Gammel 01-07-14, 09:12   #12
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er alene hjemme og kan sitte ute i sola rett etter jobb uten å tenke på unger som skal ha mat/kjøres på trening/har med fire millioner venner hjem osv, og så har bonden gjødslet jordene. Herlig.

Men, jeg koser meg i drittlukt også jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:17   #13
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grått og kjølig vær, tiltagende PMS, dalende jobbmotivasjon og vil ha ferie nå!

Gammel 01-07-14, 09:19   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Grått og kjølig vær, tiltagende PMS, dalende jobbmotivasjon og vil ha ferie nå!

Ha ha, signerer!!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 11:48   #15
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ene sjefen her plystre på oss når han vil nåkka. Bruker aldri navn.
Høres ut som han driv med innkalling av bikkje. Provoserer meg noe ******!

Gammel 01-07-14, 11:56   #16
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Plystring hadde jeg aldri godtatt for å få reaksjonen min så jeg hadde også blitt provosert og rett og slett ignorert det. Vil han ha kontakt med deg eller andre får han da bruke navn som seg bør og hør.

Jeg har flyyyytttteet!!!

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 12:50   #17
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Plystring hadde jeg aldri godtatt for å få reaksjonen min så jeg hadde også blitt provosert og rett og slett ignorert det. Vil han ha kontakt med deg eller andre får han da bruke navn som seg bør og hør.

Er det jeg har gjort til nå, men hjelper lite..
Spørs om man må til med positiv forsterkning! Får starte og gå med godbiter i lommen, og hver gang han bruker navn, får han godbit, masse ros og klapping på hodet

Sist redigert av Bamsemums : 01-07-14 kl 12:58.
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 13:05   #18
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Er det jeg har gjort til nå, men hjelper lite..
Spørs om man må til med positiv forsterkning! Får starte og gå med godbiter i lommen, og hver gang han bruker navn, får han godbit, masse ros og klapping på hodet

Gjør det, det er jo festlig! Hva er han han tror han er?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 13:20   #19
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Gjør det, det er jo festlig! Hva er han han tror han er?

Han tror nok selv han er kongen....
Hva han egentlig er, er en fryktelig dårlig leder. Heldigvis er han ikke på min avdeling. Han knipser, plystrer og peker. Så nedlatende man kan få det.

Gammel 01-07-14, 15:41   #20
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Han tror nok selv han er kongen....
Hva han egentlig er, er en fryktelig dårlig leder. Heldigvis er han ikke på min avdeling. Han knipser, plystrer og peker. Så nedlatende man kan få det.

Utrolig at det går an! Hadde blitt mektig provosert selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.