Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-16, 10:54   #341
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men effekten blir jo mye mer ekstrem når du skal ende opp med én enkelt person, ikke en forsamling på 165 (der vi dessuten har utjevningsmandater og slikt for å motvirke effekten).

Jeg tenker at det med utjevningsmandater er ganske vesentlig, samt at småpartienes rolle i Norge gjør at systemet oppleves mye mer demokratisk enn i USA (ikke bare pga av faktisk innflytelse, men også fordi det ivaretar det mer ekspressive aspektet ved demokratiet).

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 11:46   #342
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Også håper jeg vi kan vise like mye politisk interesse i vårt eget valg til høsten!

Hvem mener du? FP eller det norske folket generelt? Jeg håper virkelig den norske valgkampen blir ørlite grann mer verdig enn den amerikanske har vært.
Og så tenker jeg at mye av engasjementet folk har vist, er fordi Trump jo innførte en helt ny standard i forhold til hva man kan tillate seg å si i politiske debatter og om sine motstandere eller folk generelt. Jeg er fortsatt sjokkskadet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 11:50   #343
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.194
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og så tenker jeg at mye av engasjementet folk har vist, er fordi Trump jo innførte en helt ny standard i forhold til hva man kan tillate seg å si i politiske debatter og om sine motstandere eller folk generelt. Jeg er fortsatt sjokkskadet.

Det er jeg enig i. Klimautslipp og gassutvinning kan bare gå å legge seg mot nasty woman og grab them by the pussy.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 11:55   #344
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det er jeg enig i. Klimautslipp og gassutvinning kan bare gå å legge seg mot nasty woman og grab them by the pussy.

Jepp. Eller "I want to punch him in the face!"

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 12:29   #345
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Hvilke selvbruningskrem bruker Trump, mon tro?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 15:19   #346
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvem mener du? FP eller det norske folket generelt? Jeg håper virkelig den norske valgkampen blir ørlite grann mer verdig enn den amerikanske har vært.
Og så tenker jeg at mye av engasjementet folk har vist, er fordi Trump jo innførte en helt ny standard i forhold til hva man kan tillate seg å si i politiske debatter og om sine motstandere eller folk generelt. Jeg er fortsatt sjokkskadet.

Jeg tenker det norske folk generellt. Enig i at det nok er sjokkfaktoren og "show-biz"-delen av valget som har engasjert mye, men det er jo ett paradoks at mennesker som ikke gidder å hverken engasjere seg eller stemme i eget valg blir så opprørte over andres valg.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 15:19   #347
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvilke selvbruningskrem bruker Trump, mon tro?

Ikke en god en.

Eller, han er mindre orange nå enn før, er han ikke?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 15:21   #348
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvilke selvbruningskrem bruker Trump, mon tro?

Han knasker sikkert Betakaroten.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 15:27   #349
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Han knasker sikkert Betakaroten.

Kanskje han rett og slett bare er veldig glad i gulrøtter?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 15:30   #350
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.982
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvilke selvbruningskrem bruker Trump, mon tro?

Orange is the new black.


Jeg flirte dessverre godt av den i går.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 15:46   #351
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Det ser ut som gammeldags selvbruning. Evt. spraytan.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 15:55   #352
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det ser ut som gammeldags selvbruning. Evt. spraytan.


Synes jeg ser han i tangatrusa mens Melania sprayer han. Han må jo bruke en formue i hårspray også

Dette valget viser hvor viktig det er at man engasjerer seg og stemmer.
Blir 4 rare år fremover

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 19:29   #353
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror Hillary er en ÅPENBART bedre kandidat. Kompetent, erfaren, diplomatisk dyktig.

Men jeg må si at den eopstsaken viser en helt HIMMELROPENDE inkompetanse og manglende dømmekraft hos både henne og staben, OG ikke bare henne, men veldig mye av statsadministrasjonen. Det mangler defitivt noe "real world"-kompetanse og erfaring der, og jeg lurer på om det kan ha vippet en del av de som er i "moderate republikanere/næringslivsvennlige demokrater" vippeaksen til å stemme på Trump.

Men denne er verre: http://www.motherjones.com/kevin-dru...ey-white-house

Sitat:

Here is Nina Burleigh on how President Bush "lost" 22 million emails:


....Like Clinton, the Bush White House used a private email server—its was owned by the Republican National Committee. And the Bush administration failed to store its emails, as required by law, and then refused to comply with a congressional subpoena seeking some of those emails.

Sitat:

So why is it that Clinton's emails have gotten coverage of such titanic proportions? Partly because Republicans have pushed the story hard.

Sitat:

Partly because the rolling disclosure of Clinton's emails have rekindled interest on a regular basis. And partly because it fits into the well-known narrative of Hillary Clinton as evasive and duplicitous.


Selvsagt skulle ikke Clinton ha behandlet disse nå så berømte e-postene som hun gjorde, men hvorfor er hennes behandling av e-postene så mye verre enn Bush sin behandling av 22 mill e-poster? Han var til og med president.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 19:45   #354
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Pjokken min på 8 år har sendt melding til sin bestevenn. Det er jo litt fint (min sønn i blå skrift)

Aldri før har vi pratet så mye om politikk med barna som nå, og i dag, da jeg hentet han på skola, kunne han fortelle meg hva NATO er. Men vi har også brukt tid på å forklare hva verdenskrig er... og berolige rundt det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 20:56   #355
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

En av mine favoritters kommentar til valget:


(Kilde: youtube.com)


Seth Meyers har jo blitt "beskyldt" for å ha tirret Trump til å stille til valg etter ydmykelsen under Correspondents' Dinner i 2011. Jeg er uansett veldig trygg på at Seth kommer til å følge opp Trump tett de neste 4 årene ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 21:01   #356
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.298
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Men denne er verre: http://www.motherjones.com/kevin-dru...ey-white-house








Selvsagt skulle ikke Clinton ha behandlet disse nå så berømte e-postene som hun gjorde, men hvorfor er hennes behandling av e-postene så mye verre enn Bush sin behandling av 22 mill e-poster? Han var til og med president.

Som jeg skrev, ikke bare Clinton og hennes stab, men stort sett hele statsadministrasjonen. Det virker som om de lever i et annet århundre, rett og slett. Mange valgte Trump som et alternativ til den etablerte styrende klassen i Washington, så at republikanere er like ille som Clinton er irrelevant i denne sammenhengen. Jeg tror en del ellers nogenlunde fornuftige folk på vippen, med virkelige jobber i den virkelige verden, der man må forholde seg til teknologi og henge sånn noenlunde med i svingene, fikk bekreftet at folka i elfenbeinstårnet ikke aner hva de driver med, og bør skiftes ut med noen - hvem som helst- - med erfaring fra konkurranseorientert virksomhet. Spekulasjoner fra min side, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 21:09   #357
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg tenker det norske folk generellt. Enig i at det nok er sjokkfaktoren og "show-biz"-delen av valget som har engasjert mye, men det er jo ett paradoks at mennesker som ikke gidder å hverken engasjere seg eller stemme i eget valg blir så opprørte over andres valg.

Hva mener du med show-biz-delen?
Selv har jeg reagert kraftig på uttalelsene Trump har kommet med om muslimer, kvinner, og such-a-nasty-woman-Clinton. Jeg har ikke sett så mye showbil-greier, egentlig, bortsett fra Bruce Springsteen som spilte på et arrangement.

Og jeg kjenner ikke så mange som har vært engasjert i den amerikanske valgkampen som ikke også er engasjert i norsk politikk, eller som ikke stemmer, men de sinnes sikkert.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 21:23   #358
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Denne tråden med tweets og meldinger om hva muslimer, latinos og svarte mennesker har opplevd i dag får meg til å ville grine. Unger har blitt slått og ropt til, kvinner har blitt slått ned, frastjålet biler og blitt dratt av hijaber.

Day 1, Donald Trump regime

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 21:26   #359
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.700
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Det var dette jeg var redd for.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 10-11-16, 21:35   #360
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 911
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Grusomt, Pamina!

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no