|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#341 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansaMen, eh: Hvorfor driver dere og prikker sånn? Jeg har skjønt at det er lov, men bortsett fra det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa
Eg prikka for å få gitt nok prikkar til å hjelpe Lilletrille inn i M2 i første omgang. Og så bare fortsatte eg.
![]() |
![]() |
#344 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansaJeg er fortsatt på mobilen, og prikking er et slit! Derfor ingen kommentarer fra meg, bare en felles: |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Dig for victory!
|
Fordi det er hyggelig og gir god stemning!
![]() |
![]() |
#346 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansaFørst nå skjønte jeg hvorfor det har kommet et par prikker fra hauggamle innlegg, med ytterst underlig følgekommentar.
![]() |
#348 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har prøvd å gi noen prikker i retur til de som har gitt til meg, altså, men jeg gikk fort lei. Vet ikke om jeg synes det er et kjempepoeng å hjelpe folk inn i M2, er det ikke meningen at man skal ha gjort seg fortjent til det? Jaja, jeg har ingen sterke motforestillinger her, det var vel mer at jeg først trodde det var et poeng med det, men da jeg skjønte at det bare var for gøy, syntes jeg ikke at det var så gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansaDet er hyggelig, ja, fint å få noen gode ord og ikke minst GI noen gode ord. Det skaper god stemning, og gav en flott fellesskapsfølelse her innen i helga pg sist uke.
![]() |
#350 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansaMan trenger jo ikke prikke helt vilkårlig, sjøl om man prikker flere enn man pleier. (Jeg brukte ikke opp kvota mi i går, og ikke skal jeg gjøre det heller. Nå er det så hektisk fram til høstferien at det blir mindre forum og mindre prikking for min del, men det var moro for en dag. Og litt svimlende.
![]() |
![]() |
#351 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansaJeg prikker fordi det er hyggelig. Prøver å prikke jevnt og trutt, og har ikke vært med på noen prikkebonanza, men prikker innlegg som jeg er enig i, synes er morsomme eller ellers er verdt en prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|