![]() |
#341 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000
Ja, jeg vet det er slik der. Det var egentlig mer som en kommentar til at dette tror jeg ikke det er helt vanlig som mor og far å oppleve. Jeg tror de fleste av oss har en viss kontroll på hvem som er i huset.
![]() |
#342 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, det er Sara, som er uhyre skeptisk til hva som er Sanas agenda med å invitere henne på fest (ikke så rart). Sana følger bare Yousefs innspill, om at det fortsatt er ei uke igjen av ramadan til å gjøre gode ting på. Og da skal hun gjøre opp for alt det dumme hun gjorde tidligere i fasten. Tenker jeg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-06-17 kl 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Tja. Jeg har soverom på samme gang som jentene. Og det er bare en trapp. Men muligheten for at noen har kommet inn etter at jeg har lagt meg er jo tilstede. Eller at noen er der i løpet av dagen, før jeg er hjemme. Dette kunne jo like godt ha skjedd når man kom hjem fra jobb for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Semiaktiv
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg kom hjem og fant to tolv år gamle gutter jeg aldri har sett før i kjellerstua mi, sammen med eldstesnuppa og hennes venner. Ille nok.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-06-17 kl 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det slår meg at jeg ALDRI har hatt et forhold der mamma hilste på han før jeg var i seng med han, med unntak av en barneskolekjæreste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Min sekstenåring og vennene drev og så alle sesongene av Fresh Prince ifjor, så jeg reagerte ikke på den i det hele tatt. Will Smith revival kanskje?
![]() |
![]() |
#347 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp. Samme her.
![]() |
#349 |
Introvert textrovert
|
Eva og JOnas hadde jo en greie med at de så det og spiste nachos.
![]() |
#350 |
Semiaktiv
Ja, det var såpass påfallende at jeg tror nok Eva vil stusse hvis Chris foreslår at de skal gjøre akkurat det.
![]() |
#351 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg har kommet ut fra et soverom en morgen og håndhilst på soveromeierens foreldre den våren jeg var russ. Anbefaler det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Driver Jonas og Eva på i det skjulte, og nå skal han gjøre Eva sjalu ved å komme på fest med Emma og sende en melding via Chris? :konspirasjon:
![]() |
#354 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Men er ikke hele sesongen ferdig på fredag?
![]() |
#356 |
villende
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg er litt fascinert over alle spekulasjonene over hvem som får klipp. De var opprinnelig ni, som alle skulle kunne fungere i sin egen sesong. Fire har nå hatt sin egen sesong, da har vi fem igjen (Vilde, P-Chris, Jonas, Jente-Chris og William. Så får vi kanskje noe fra Even, siden det er så mange som crusher på ham. Og avslutning på fredag. Eller Eskild-dag og avslutning på lørdag.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Librocubicularist
|
Det er det eg og tenker. Viss Chris foreslår å spise nachos og sjå Fresh Prince, er det så sært at ho må skjønne han har snakka med Jonas.
![]() |
![]() |
#359 |
Sånn passe sane
|
Det er da som regel ikke noe problem å snike inn en person i et hus midt på natten?
![]() |
#360 |
Semiaktiv
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg er ganske sikker på at om mine unger vil kan de lett liste seg ned i kjellerstua om natta, og der kan de fint smugle en hel skoleklasse inn gjennom vinduet uten at vi vil merke det. Den potensielle frieren vil kunne klatre usett ut igjen også, hvis det skjer før vi våkner om morgenen.
![]() |
|
|