|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#341 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Idag er det trang olabukse, limegrønn singlet og grå cardigan med knyting i livet. Hadde også høye støvletter, i brunt skinn, når jeg var ute, og brun jakke. |
|
|
|
|
|
#342 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg på en grå slim Sass & Bide og den nye sorte toppen med knyting bak fra Ella Moss.
|
|
|
#343 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg på meg en litt for stor olabukse, og en svart strikketunika med knytting i livet.
|
|
|
#344 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg på meg sorte jeans med oransje stener på lommene, kremfarget singlet og brun omslagsgenser. Brune sko.
|
|
|
#346 |
|
Javel
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg på en meg dongeribuske, en hvit tynn bomullsgenser og en sort tunika med v-hals. I tunikaen er det hvite og brune blomster.
|
|
|
|
#347 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Brun bukse med sort fiskebensmønster, brun pologenser, sort omslagsjakke, brune skoletter, sort halvlang jakke, sorte hansker og brun skinnveske.
|
|
|
#348 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Idag går jeg inne med "superundertøy"
|
|
|
#349 |
|
blid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Sort fløyelsskjørt, sort topp, sort cardigan, sorte strømper og sorte støvletter En skikkelig fargeklatt altså
|
|
|
#350 |
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Brun tights, lang brun tunika/kjole med små hvite blomster og en hvit cardigan over. Høye sorte støvletter og sort ullkåpe!
|
|
|
|
#351 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg i DAG!Bh og truse, brun ulltrøye fra Nøstebarn, brun høyhalsa ullgenser, dongeribukse, ulvangsokker og goretexsko. Det har vært 70 liter vann på gulvet vårt i dag, så her er det beinkaldt. |
|
|
|
|
|
#354 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Nolita olabukse,Ella Moss brun langermet top og Odd Molly skinnjakken
|
|
|
#355 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Dongeri-kappeskjørt til leggen, gammelrosa tynn genser under en tynt strikket kremfarget genser med litt spesiell v-utringing. Brune strømpebukser og brune sko. Gammelrosa glasshjerte rundt halsen.
|
|
|
#357 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Rød idag. Jeg har rød lang omslagsjakke, svart blonde-ulltrøye, svarte smale fløyelsbukser, rødt glasshjerte i et litt langt sølvkjede, og rødere lebestift enn jeg pleier å ha ellers. Og så hadde jeg rød tykk ullkåpe og svarte støvletter da jeg var ute. |
|
|
|
|
|
#358 |
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Blå army bukse, tur sko, sort topp og Bergans jakke. Vi har byttet dekk på bilen.
|
|
|
|
#359 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg i DAG!Dongeribukse, goretexsko, sort ulltrøy og ulljakke. Jeg er frysen. |
|
|
|
|
|
#360 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Tunika fra OM,jeans og belte fra Armani Jeans |