|
|
|
|
#1 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17I knappe to minutt sat eg og 12-åringen og nesten haldt pusten medan vi høyrde Also Sprach Zarathustra no. Magisk musikk og magisk augneblink.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17God kantinelunsj.
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Nydelig vær, verandadøren åpen hele ettermiddagen, at vi har fått et fjerde ekorn i hagen og at de alle stadig kommer på besøk for å hente nøtter, pusekatten som storkoser seg ute, det er vår.
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Fridag i dag. Jeg fikk besøkt både Mutter'n og Eldste og kommet et godt stykke videre med puslespillet (3000 brikker). Vellykket med andre ord. I morgen er det jobb igjen og det gleder jeg meg til. |
|
|
|
|
#5 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Jeg hadde bursdag forleden, en helt vanlig ikke-rund dag, men fikk så mange fine gaver.
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Det er fredag. Jeg starta dagen med å få på plass noen flere brikker i puslespilllet jeg holder på med. 3000 biter og 120 cm bredt. Det tar mesteparten av spisebordet, men det er så gøy å holde på med. |
|
|
|
|
#9 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Kjøpt meg nye bunadstøvletter! Og noen timer alene hjemme.
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Fredag, helg uten store planer heldigvis, sol og hvitvin..
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17I går fikk jeg jackpot i livets lotteri - en fridag, tid med barna, vårsol og varme, en god og lang økt i stallen, og så til slutt vant Vålerenga Ishockey den syvende semifinalen mot Oilers. |
|
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Sol!
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Endelig ordentlig vår!
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Jeg er friskere enn i går.
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17I dag hadde jeg endelig energi nok til å ta med jentungen i stallen og la henne ri en, tja, delvis innridd shetlandsponny hun har hengt en del med før. Det er noen måneder siden sist og det lå egentlig tilrette for kaos og rodeo, og det ble i og for seg litt rodeo, men ungen min er jaggu så FLINK! |
|
|
|
|
#18 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17En stille stund i lysthuset mitt med bok og cider og sol og fyr på peisen!
|
|
#19 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Skal på kino med venninne i kveld, det gleder jeg meg over! Har hatt pappa på middagsbesøk, Og så godt med ett snev av sol store deler av dagen i dag!
|
|
#20 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17Då eg sto opp i dag var det med ein rykande fersk billett til Kreta i mai i lomma. Greit å bruke den søvnlause natta til noko både kjekt og fornuftig.
![]() |
|
|