Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 19:47   #341
tiril
Passiv

Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg undres hvor alle de supermodne, reflekterete og rettferdige fp'ere ble av i denne tråden.

Dei er sikkert opptatt med å skrive ned og klistre forum reglane her, sidan takhøgda her inne er så utruleg stor.

Sist redigert av tiril : 13-04-08 kl 19:53.
  Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 20:46   #342
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Jeg deltar, ergo kan jeg prikke.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 21:58   #343
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Dei er sikkert opptatt med å skrive ned og klistre forum reglane her, sidan takhøgda her inne er så utruleg stor.

Jeg kan desverre ikke klistre, jeg har ikke så mye makt.

PS:
Smiley etter punktum. :takhøy:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 14:19   #344
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Takhøyde plakføyde, dette er vel en av de ganske få stedene å nett med høy kvinne/barn/familie faktor, der det er lite nettroll og sensasjonsforfattere, om takhøyden oppleves lav for endel som får så øra flaggrer når det oooser bullshit av innleggene (ikke direkte myntet på hovedinnlegger her) så har de som trivest med denslags så vanvittig mange mainstreem steder å utfolde seg.

Jeg nekter å be om unnskyldning for at ikke alle i verden trives med tonen her inne, dette er for meg et av de få stedene med både folkeskikk og humor og jeg er villig til å forsvare det....

-her er hauger av streitinger som er vildt uenig i 90% av galskapen jeg lirer av meg, men alikevel er det et trivelig sted.
Jeg trenger også et sted der JEG føler meg velkommen det er ikke alltid "medelsvenson"( i mangel på en norsk ekvivalent som ikke er direkte ufin) som har førsterett- ikke overalt.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 14:29   #345
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har forresten booka ferie nå!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 14:33   #346
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Har det blitt en krangletråd igjen? Jeg er altfor nypult til å kunne krangle.

Gammel 14-04-08, 17:10   #347
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg nekter å be om unnskyldning for at ikke alle i verden trives med tonen her inne, dette er for meg et av de få stedene med både folkeskikk og humor og jeg er villig til å forsvare det.....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 17:26   #348
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker dette forumet og tonen her inne. Men tonen i denne tråden synes jeg er ganske flau.

Sist redigert av Plipp : 14-04-08 kl 18:14.
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 17:35   #349
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg liker dette forumet, og tonen her inne. Men tonen i denne tråden synes jeg er ganske flau.

Enig med Flipp.

Gammel 14-04-08, 17:36   #350
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Unnskyld, Plipp.

Gammel 14-04-08, 18:20   #351
Lorien
Pauset

Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herregud for noen emneord!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:28   #352
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Herregud for noen emneord!

Men noen emneord har da blitt fjernet? Hvor ble det bl.a. av flest tags?

Gammel 14-04-08, 23:32   #353
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør denne tråden "flau"?

Gammel 14-04-08, 23:45   #354
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Men noen emneord har da blitt fjernet? Hvor ble det bl.a. av flest tags?

Kanskje den som la det inn ombestemte seg og ville ha noe annet i stedet.

Gammel 14-04-08, 23:47   #355
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kanskje den som la det inn ombestemte seg og ville ha noe annet i stedet.

Er det bare de som legger inn emneordene som kan fjerne dem? I såfall mangler det fremdeles noen.

Gammel 14-04-08, 23:51   #356
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Er det bare de som legger inn emneordene som kan fjerne dem? I såfall mangler det fremdeles noen.

De som legger inn ord kan fjerne dem, og moddene kan fjerne dem.

Gammel 14-04-08, 23:55   #357
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De som legger inn ord kan fjerne dem, og moddene kan fjerne dem.

Og vips, der var enda flere borte!

Gammel 15-04-08, 08:02   #358
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, legg tilbake emneordene mine!

Gammel 15-04-08, 12:36   #359
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg lest igjennom hele tråden, og sitter litt lamslått tilbake.

Til hovedinnlegger: Ja, det er greit å rødprikke i en tråd man ikke har skrevet noe i, på samme måte som det er lov å grønnprikke i en tråd man ikke har skrevet noe i, og å prikke både rødt og grønt i tråder man deltar i. Så enkelt er det her på FP. Det er også lov å oute prikker, noe som er gjort flere ganger her inne. Dette er et prinsipp som gjelder her inne, og er noe som gjør at prikkene stort sett ikke blir tatt som mer enn det de er, nemlig tilbakemeldinger på om man er enig eller ikke i innlegget. Det er også vanlig å bruke vanlig font og skriftstørrelse her inne, for å få fokuset bort fra utseende på posten og over til innholdet på posten. Når folk skriver med stor font oppfattes det oftes som skriking, og et klageinnlegg kan oppfattes som mer sutrende enn det nok var tiltenkt som. Dette ser jeg at du fikk korreks på i tråden, og har tatt til deg, og det synes jeg er bra. Det betyr ikke at vi sitter med fasiten på hvordan man skal utforme innleggene sine, men om man vil at folk bryr seg mer om innhold enn utseende så er det et lurt tips å gjøre på den "vanlige" måten. Ingen kan hindre deg i å skrive akkuat sånn som du vil, men forvent deg tilbakemelding på det, eller eventuelt at ingen orker å lese innleggene dine.

Angående emneordene så har jeg fjernet noen av dem, siden de ikke ble brukt på måten som jeg synes emneord skal brukes. Skyt meg gjerne for det, men når emneordene blir brukt som indirekte mobbing så synes jeg ikke det er greit. Emneordene skal i utgangspunktet brukes for at det skal bli lettere å finne tilbake til gamle tråder og temaer på et saklig grunnlag, og å kalle noen for en sutreputre er i mine øyne ikke saklig.

Ang. all fjasingen så synes jeg man skal være forsiktig med å fjase for mye, for grensen mellom hva som er avsporing og hva som kan oppfattes som mobbing er til tider hårfin, og jeg synes, som ikkemodde, at enkelte tråkket godt og grundig over denne i denne tråden. Selv om vi har god takhøye på FP betyr ikke det at det er fritt frem til å oppføre seg som en flokk med kjerringer.

Emneord
folkeskikk, nykommer, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.