Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-07, 17:02   #341
Raggsokk
:egendefinert:

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter

Ble kjøpt på fredag. Har de i svart også. Men nå er det jo snart advent Fargerik,må vite.

Gammel 24-11-07, 19:29   #342
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jeg skulle ha sko til julebordet, men endte med disse

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:28   #343
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

..........

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:21   #344
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Jeg skulle ha sko til julebordet, men endte med disse

Lekre!

Pris? Butikk? Kan vidden justeres?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:36   #345
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Lekre!

Pris? Butikk? Kan vidden justeres?

1600, dna, ingen justering - men de var ganske brede i skaftet (les: jeg har ikke pipestilker )

Merket er YKX

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:49   #346
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om DM-støvletter: Er de like uhørt glatte som de "tradisjonelle" bootsene?

Gammel 26-11-07, 13:16   #347
Kosmokula
Øyert

Kosmokula sin avatar

Hvor: Trondheim
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vurderer å kjøpe disse

Gammel 26-11-07, 13:19   #348
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kosmokula, her.

Vurderer å kjøpe disse

De er fine, men er de ikke syntetiske? Jeg hadde nok heller spart til et par i skinn om det er prisen det kommer an på…

Gammel 26-11-07, 13:25   #349
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Er det noen som vet hvor mye støvletter kan blokkes ut?

Støvletter i skinn kan blokkes ut ganske MYE Vi bruker en kjempegod skomaker på jobben (skobutikk) og han sier at opptill 4 cm i omkrets øverst lar seg gjøre, uten at skinnet blir stygt!

Dette må selvsagt vurderes ut fra hver støvlett og hvor det går sømmer. Går det mange sømmer på tvers (altså rundt leggen), kan det hende at skomakeren må rekke opp sømmen før de blokkes, og så sy en ny søm etterpå, men du så fint det blir! Dette blir også dyrere enn å bare blokke de.

Det man må passe på når man skal få blokket ut støvletter er at man prøver de på hos skomakeren og viser akkurat hvordan det må bli. Man må ofte gjøre blokkingen i flere omganger fordi skomakeren er redd for å blokke for mye. (Da blir det jo mye værre å få de mindre igjen )

Den skomakeren vi bruker er ganske rimelig (i forhold til andre skomakere i Oslo) og tar 400,- for blokking.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 09:01   #350
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sist jeg blokket ut et par støvletter, kostet det kr.160,-
Dette var i Drammen hos en skomaker

Gammel 27-11-07, 09:03   #351
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

- og da jeg kjøpte støvletter på Bianco i høst, tok de 50,- for å blokke ut. Og gjorde det mens jeg ventet!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 10:40   #352
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

- og da jeg kjøpte støvletter på Bianco i høst, tok de 50,- for å blokke ut. Og gjorde det mens jeg ventet!

Det var veldig billig Da trengte du vel sikkert ikke all verden av blokking, for når man blokker støvletter skal de stå over natta fordi det er best å strekke skinnet så langsomt som mulig, og lenge nok så de faktisk beholder den nye størrelsen.

minibolle mai 2012
Gammel 27-11-07, 10:42   #353
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det var veldig billig Da trengte du vel sikkert ikke all verden av blokking, for når man blokker støvletter skal de stå over natta fordi det er best å strekke skinnet så langsomt som mulig, og lenge nok så de faktisk beholder den nye størrelsen.

Mine sto i tre døgn, dvs den ene.Den andre sto bare et døgn

Gammel 27-11-07, 11:51   #354
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei, sikkert ikke. Tylslanke legger og pinoccionese

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 12:42   #355
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nei, sikkert ikke. Tylslanke legger og pinoccionese

Hehe, selvfølgelig!

minibolle mai 2012
Gammel 28-11-07, 23:05   #356
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på jakt etter grå støvletter, og har nå funnet to forskjellige Ecco støvletter. Hvilke er finest?
Støvlett 1:

Støvlett 2:
Fargen er som støvlett 1. Fant ikke bilde av den i grått.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 23:44   #357
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg er på jakt etter grå støvletter, og har nå funnet to forskjellige Ecco støvletter. Hvilke er finest?
Støvlett 1:

Støvlett 2:
Fargen er som støvlett 1. Fant ikke bilde av den i grått.

Hvordan skal man klare å velge mellom de to der da? Jeg ville hatt begge jeg
HVIS jeg absolutt måtte velge, så ville jeg sett an hva jeg skulle bruke dem til. Kun til bukse er de øverste finest.

Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 08:09   #358
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar
Jeg synes også at begge var fine. Har tenkt å bruke dem både til bukse, tights/tunika og eventuelt til hverdagsskjørt/kjole.........

Gammel 01-12-07, 12:59   #359
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville valgt støvlettpar nummer 2 da man kan bli litt lei av alle spennene på par 1 *erfart*

Gammel 01-12-07, 19:52   #360
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg ville valgt støvlettpar nummer 2 da man kan bli litt lei av alle spennene på par 1 *erfart*

Jeg endte opp med par nummer 2

De var helt klart finest på.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.