|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Snikende tiger
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Dette kommer fra mannen som fraråder kreftsyke fra å ta imot medisinsk hjelp.
|
|
#2 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg bruker ikke denne som noen kilder til noen. Folk får velge selv hva de vil gjøre. Jeg sier ikke at folk IKKE skal vaksinere. Jeg sier JEG ikke vil vaksinere. Den linken der kom jeg tilfeldig over i dag. Kreftsyke skal selvsagt ta i mot hjelp. Jeg kjenner mange som har hatt kreft og heldigvis blitt friske av cellegift og stråling. Jeg påvirker ingen, men siden denne debatten var oppe til diskusjon på nettet, så sier jeg min mening her. |
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Ja, det er jo slik det skal gjøres, Lykken.
Saksøke dem? Det holder vel å oppgi dem? |
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Spiser du mat med glutamat Kråka? Lager du økomat fra bunn uten bearbeidede produkter? Jeg tipper at man får mer tilsetningsstoffer i kroppen ved å spise en pose Toro tomatsuppe enn å ta en vaksine.
|
|
#5 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
I og med at jeg har et kronisk sykt barn så unngår jeg mest mulig mat med e-stoffer og tilsetningsstoffer i ja. Han reagerer på dem, og derfor leser jeg alltid hva mat, drikke, salver, olje og kremer inneholder ja. Jeg prøver så godt jeg kan å unngå slik mat ja. |
|
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Ja, og slik jeg har forstått det (helt uten noen form for medisinsk fagkunnskap) kan vi som er vaksinert bli syke av "den nye typen". Det var noe greier i avisene om tuberkulose i Russland bl.a. og smittefare. *glemsk*
|
|
#7 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Twinrix Voksen GlaxoSmithKline |
|
|
|
|
#8 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ... |
|
|
|
|
#11 |
|
villende
|
Uhm, en nettside som innleder med setningen Visste du at de fleste infeksjonssykdommene nesten var utryddet da massevaksineringen startet rundt 1940? diskvalifiserer seg jo umiddelbart. For det stemmer jo faktisk ikke! |
|
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og fra hovedsiden:
|
|
#13 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fantastisk, enda en link til en alternativ nettside. De henviser forøvrig til legemiddelsentralen og har klippet og limt inn ordrett informasjon derfra. Når de prater om MMR-vaksinen henviser til til autisme (tilbakeviste påstander), kvikksølv som vaksinene ikke inneholder mer og til andre typer vaksiner som influensavaksinen, som vi faktisk ikke diskuterer her. Innholdsfortegnelsen jeg henviste til er nok korrekt, og en mer sikker kilde enn den du kommer med.
|
|
#14 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ... |
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Den rapporten du henviser til har da en rekke faktafeil. Det er direkte skremmende at mennesker i dag velger å stole på slike kilder og dermed utsette andre for potensiell fare ved å ikke vaksinere sine barn. |
|
|
#16 |
|
saftig
|
Den var lavmåls.
Med all respekt, Kråka - dette var kråkete. Hvorfor trekker du frem influensavaksinen som et argument? Og en alternativ svadaside uten rot i virkeligheten?
Jeg fatter det heller ikke.
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Neivel nei. Da kan du kanskje forklare hvordan det har seg at to innlegg i vaksinedebatten kommer opp med nøyaktig lik ordlyd når jeg googler det du skrev? Og ingen andre kilder?
|
|
#18 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Det er spormengder av formaldehyd i Infanrix (kikhoste, polio, stivkrampe + Hib-vaksinen). |
|
|
|
|
#19 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Flott for dere at deres linker er plettfrie da. Men jeg støtter teorien deres i hvert fall, og forstod det slik at tutta brukte mye homeopati. Jeg ler ikke av henne av den grunn. Så lenge vaksinene inneholder de stoffene som er farlig for kroppen, så styrer jeg unna. Jeg er redd for dem, jeg stoler ikke på dem og jeg er mer redd for kreft, alzheimer, autisme osv. Jeg vet at kreften tar mange liv, og den kampen mot kreften er et helvete. |
|
|
|
|
#20 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Da antar jeg at du kommer til å vaksinere jentene dine (hvis du har noen) mot livmorhalskreft, da? |
|
|
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|