Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 19:57   #341
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Mitt antrekk for tiden består KUN av svarte tights med en eller annen tunika som går over magen. Gleder meg til til å bli en person og kan kle meg deretter.

Gammel 19-09-09, 20:06   #342
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Er det sånn at dere kler dere ekstra fint for å kunne skrive om det i denne tråden?

Eh, nei...Dagens antrekk: Joggebukse (svart, med litt jord på), hvit strikketrøye og rosa singlet under + røde ullstrømper...bærre lækkert.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 20:07   #343
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Eh, nei...Dagens antrekk: Joggebukse (svart, med litt jord på), hvit strikketrøye og rosa singlet under + røde ullstrømper...bærre lækkert.

Gammel 19-09-09, 21:06   #344
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Du er alltid så fjong du Canisa

Kan du tro!

Gammel 19-09-09, 21:11   #345
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

I dag har jeg på meg svart strømpebuske, fin type, men tykk. Og min nye Chillnorwaykjole som jeg kjøpte i går.
Når jeg var ute hadde jeg på meg svarte støvletter som går litt opp på kneet eller de nye grå som jeg kjøpte i går. Kunne ikke avgjøre hvilke som passet kjolen best, derfor brukte jeg det ene paret ene gangen og det andre neste gang jeg gikk ut.

Jeg elsker den nye Chill kjolen min.

Gammel 20-09-09, 20:53   #346
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg hatt på meg rustfarget knekort cordskjørt, brune strømpiser, brun genser og rust og brunt linskjerf.

Gammel 20-09-09, 21:30   #347
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden mangler bilder.

Gammel 20-09-09, 21:34   #348
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er kjempefin i dag.. Jeg har nemlig en svart joggebukse som har krympet i vask og er mer en høyvannsbukse nå (moden for fretex) samt en grå singlet med blonder i hals ogrundt ermer... faktisk helt grusom og når jeg tenker meg om, også klar for fretex.

Ny afffirmasjon: jeg kler meg alltid fint og omgir meg kun med klær som behager meg. (Vi starter i morgen tenker jeg ...)

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 21:37   #349
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

I dag har jeg på meg svart strømpebuske, fin type, men tykk. Og min nye Chillnorwaykjole som jeg kjøpte i går.
Når jeg var ute hadde jeg på meg svarte støvletter som går litt opp på kneet eller de nye grå som jeg kjøpte i går. Kunne ikke avgjøre hvilke som passet kjolen best, derfor brukte jeg det ene paret ene gangen og det andre neste gang jeg gikk ut.

Jeg elsker den nye Chill kjolen min.

Jeg har også på min nye ChillNorway kjole i dag, kom i posten i går. Den er koksgrå..

Elsker også den nye kjolen min

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0027.jpg (193,2 KB, 61 visninger)

Sist redigert av Liljekonvall : 20-09-09 kl 21:46.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 21:42   #350
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

I dag har jeg på meg svart joggebukse som det står foxy på ræva (). Og lillastripete t-skjorte. Skikkelig lekker.

Gammel 20-09-09, 21:43   #351
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

I dag har jeg på meg svart joggebukse som det står foxy på ræva (). Og lillastripete t-skjorte. Skikkelig lekker.

Ooohh baby!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 21:44   #352
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mørkeblå jeans,koksgrå tunika,Hello Kitty sokker.
Siden jeg fryser litt har en kremhvit fleecejakke fra FILA på meg.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 00:40   #353
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dette sånn ca. har jeg på meg i skrivende stund.
Eller kanskje en mer som denne.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 11:41   #354
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik ser jeg ut i dag - gammelt, blomstrete jerseyskjørt fra Indiska, grønn strikkegenser med V-hals (Zara), brun strømpebukse, brune Fly London-sko og kjede med grønn emaljeblomst fra Budapest.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 11:56   #355
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Mammadongeribukse fra HM og turkis bomullsgenser fra Freequent. Spenstig, altså.

Gammel 21-09-09, 11:57   #356
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg ikke til inspirasjon for noen. Svart bukse i olastoff og brun hettegenser. Jeg var sur og gretten når jeg kledde på meg og det synes.

Gammel 21-09-09, 11:59   #357
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sort v-genser, sort dressbukse, uetisk høye hæler på skoene og sort strikket sjerf i viskose eller no' sånn. Trives godt med meg idag.

Gammel 21-09-09, 12:01   #358
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sort v-genser, sort dressbukse, uetisk høye hæler på skoene og sort strikket sjerf i viskose eller no' sånn. Trives godt med meg idag.

Uetiske? Hva mener du? Er de laget av barnearbeidere? Kan de brukes til å drepe med? Hva?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:01   #359
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg har på meg strikkekjole kjøpt av canisa, strikkbelte fra Vero Moda og mine elskede Camper sko med reim og litt hæl. Og skinnjakke. Og min aller første sykkelhjelm, som dessverre torpederer alle forsøk på å se fjong ut på vei til jobb. :mumle

Gammel 21-09-09, 12:04   #360
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Uetiske? Hva mener du? Er de laget av barnearbeidere? Kan de brukes til å drepe med? Hva?

Jeg kan iallefall skade noen, det er jeg sikker på - meg selv om ikke annet...Hælen er 10,5 cm, og det er jo ganske høyt..Jeg er jo høyere enn noen av karene i verkstedet her nå. Me like.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.