|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg drikker vin i kveld også, jeg. Så får vi se hva som skjer i kveld
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierAgenten kjenner meg. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierLike barn leker best, vøttø. |
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHva kan jeg bake til julebord med jobben i morgen!?? Har påtatt meg å bake en kake, glutenfri ... *hmmm*
|
|
|
#7 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Toro langpannekake og Toro muffins er i alle fall glutenfrie. Og lettvinte, ikke minst. Klokken er jo masse allerede.
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Liker både vin, sex og sjoklolade, men det siste gjør meg kvalm
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Her er man nødt å ta det innen 30 dager (sånn ca da, vi tok det etter 40 eller noe). Uansett, man får altså ikke kjøpe vin i Texas om man ikke har førerkort? De som ikke har førerkort og dermed ikke kan kjøre i fylla får ikke heller kjøpe vin. Logisk. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierNorthern Delights Havkyss er også god! Mørk sjokolade med havsalt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Like gjerne her som andre steder, tenker jeg.
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greier"Julenissen ser dere!" |
|
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierKlasseforstanderen min tok en gang en runde på en heldagsprøve og tok opp bestilling fra oss på ting som hun så gikk og kjøpte på kiosken. Men det sluttet hun med, for elevene i de andre klassene syntes visst det var urettferdig, og/eller de andre lærerne ville ikke bli mast på om å gjøre det samme, eller noe.
|
![]() |
| Emneord |
| marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|